Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131688 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 19.04.2011 12:27:37 »

Rakkauden valo taisi jäädä välistä.  Huh

Luin kyllä hänelle tehty tulkinta (taitelijan malli) mutta olisikohan se poistettu?

Omituista, minäkin muistaisin jotakin tällaista mutta viestiä ei näy missään.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #16 : 19.04.2011 12:49:06 »

no vastasin sen RV:lle inboxiin. kun tuli sanomista että vaan yks tulkinta niin päättelin että koskee myös sitten toisinpäin..
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 13:59:27 kirjoittanut ironia » tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 19.04.2011 13:05:42 »

no vastasin sen RA:lle inboxiin. kun tuli sanomista että vaan yks tulkinta niin päättelin että koskee myös sitten toisinpäin..

Minun tietääkseni RV oli ihan uusi ketjussa elikkäs kysyi vasta ensimmäistä kertaa. En ainakaan huomannut yhtäkään hänen viestiään edellä..

No kuitenkin. YV on tosiaan hyvä vaihtoehto jos haluatte kysellä enemmänkin toisiltanne jne. Jotta uudet tulijat pääsevät kehiin. Tai sitten, jos tosissanne haluatte alkaa setviä menneitä elämiänne niin voi ottaa yhteyttä johonkuhun astron näkijöistä, esim. Atha Maaritiin.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #18 : 19.04.2011 13:09:15 »

 no en jaksanu muokkailla viestiäni ni poistin sen vallan.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #19 : 20.04.2011 21:49:01 »


Entäs minä?

Ensimmäisenä leyhähti tuuli viilentämään auringon porotusta, aukea, oisko Unkarin aroa?! Heinää kasvaa kuiten silmän kantamattomiin. Kasakkameinikiä, tulee itse asiassa mieleen eräs kirja jonka aikanaan nuorena tyttönä luin.. Grin Nimeä en muista, muuten suosittelisin, kerto kuiten ajasta jolloin tsaari käytti kasakoita Grimillä(olikohan oikeen kirjotettu)..1800-luvun loppua musitaakseni, samaan aikaan sijoittaisin sinutkin. Henkilöstä en saa oikeen enempää kiinni. Oiskohan nuori mustatukkainen tyttönen joka nauttii ratsastamisesta ja varsinkin vauhdista. Nauravainen, huoleton...

Kuka minä olen ollut?
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #20 : 20.04.2011 23:33:00 »

No ehkäpä nimestäsi tuli mieleen Kreikka, joten voisin sijoittaa sinut edellisessä elämässäsi sinne, ei kuitenkaan ehkä ihan antiikin ajoille. Vaaleahkon ruskeat hiukset, selkeät piirteet, nainen. Luonto tulee mieleen ja nauru, ruskeat silmät. Maanviljelyä ja tuoretta leivän tuoksua. Onnellinen elämä, pieni perhe. Ehkä et syntyperäinen kreikkalainen, vaan tullut enemmän Keski-Euroopan tienoilta, joten aikoinaan voinut olla pikkukaupungin tai kylän skandaali.

Tälläistä tuli mieleen. ^^

Entäs minä, kuka minä olen ollut?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 22.04.2011 13:13:34 »

Ratkaisulle hain inspiraatiota tuosta Avatarista..

Ratkaisu oli 1300-luvulla italialaissyntyinen mies, joka päätyi jo hyvin nuorena luostariin. Siellä hän oppi lukemaan ja kirjoittamaan ja hän oli kuuluisa erityisen hyvästä käsialastaan. Siksi hän kopioi paljon vanhoja tekstejä, joiden kautta saavutti itsekin melkoisen tietämyksen monesta eri alasta. Tuohon aikaan rakennettiin paljon komeita katedraaleja ja hän osallistui rakennustöihin tarpeen vaatiessa, mutta erityisesti lasimaalaukset olivat hänen alaansa. Hän oli melkoisen ahdistunut ja sai painajaisia niin Johanneksen ilmestyksistä ja Danten Jumalaisesta näytelmästä, ja kun yhtälöön lisätään vielä lasitöissä saatu lyijymyrkytys ja Euroopassa riehuva rutto, hänen psyykensä romahti ja hänet suljettiin vain oljilla vuorattuun kivityrmään kuin villieläin. Kauan tätä vaihetta ei kestänyt, rotat asuttivat hänen tyrmäänsä ja hän sairastui ruttoon ja kuoli siihen muutamassa päivässä. 

Kertokaas sitten, kuka minä olin?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #22 : 23.04.2011 21:30:31 »

Ratkaisulle hain inspiraatiota tuosta Avatarista..

Ratkaisu oli 1300-luvulla italialaissyntyinen mies, joka päätyi jo hyvin nuorena luostariin. Siellä hän oppi lukemaan ja kirjoittamaan ja hän oli kuuluisa erityisen hyvästä käsialastaan. Siksi hän kopioi paljon vanhoja tekstejä, joiden kautta saavutti itsekin melkoisen tietämyksen monesta eri alasta. Tuohon aikaan rakennettiin paljon komeita katedraaleja ja hän osallistui rakennustöihin tarpeen vaatiessa, mutta erityisesti lasimaalaukset olivat hänen alaansa. Hän oli melkoisen ahdistunut ja sai painajaisia niin Johanneksen ilmestyksistä ja Danten Jumalaisesta näytelmästä, ja kun yhtälöön lisätään vielä lasitöissä saatu lyijymyrkytys ja Euroopassa riehuva rutto, hänen psyykensä romahti ja hänet suljettiin vain oljilla vuorattuun kivityrmään kuin villieläin. Kauan tätä vaihetta ei kestänyt, rotat asuttivat hänen tyrmäänsä ja hän sairastui ruttoon ja kuoli siihen muutamassa päivässä. 

Kiitos. =)

Aika raju elämä ollut.  Cool No enpä kyllä ihmettelisi vaikka tuossa totuuden perääkin olisi. Ainakin osasin lukea ja kirjoittaa ja näköjään Dantetkin olen läpi kahlannut, joten edes jotain positiivista. Kyllähän joillain meni tuona aikana paljon huonomminkin. Ehkäpä sivistykseni oli pelastukseni, vaikka mätäninkin tyrmääni hulluna miehenä. ^^ Ainakin työni oli arvokasta tulevien sukupolvien kannalta.  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 27.04.2011 15:53:41 »

Rakkauden valo taisi jäädä välistä.  Huh

Luin kyllä hänelle tehty tulkinta (taitelijan malli) mutta olisikohan se poistettu?

Omituista, minäkin muistaisin jotakin tällaista mutta viestiä ei näy missään.

Juu sain sen inboxiin. Kiitos vielä siitä.  smitten Itse muistan muutamia elämiä, niitä joilla on ollut tähän hetkeen jollakin tavalla eniten merkitystä. Hauska topicci kuitenkin kaikkinensa ja saattaapa vaikka välähtää jotain sellaista mitä ei muistakaan...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #24 : 01.05.2011 14:11:41 »

No, entäs minä?  Grin

Jatketaanpas tätä ketjua.  Smiley
Kaulakoru on ollut vanhassa englantilaisessa hovissa, nainen, joku hieno nainen vaikkei niitä kaikkein arvokkaimpia, luonteeltaan ystävällinen, avulias ja nöyrä. Hieman herkkä, joku jolta kaikki ovat tulleet pyytämään apua, mutta itse on viihtynyt eniten puutarhassa omenapuun alla. Sinne omenapuun alle sitten saapui silloin se prinssikin joka tytön vei naimisiin ja lopun elämäänsä hänen kanssaan asui. Lapsia ei tullut montaa, ehkä yksi tai ei yhtään. Koska mies oli kohtuullisen rikas, nainen hankki hevosia tilalle ja alkoi pitää ratsastustunteja kodittomille tai köyhille lapsille. Osa niistä jäi tilalle asumaan. Nainen eli pitkän ja hyvän elämän, mies kuoli sodassa ja yksi adoptoitu orpolapsi jäi pitämään tilaa. Nainen muutti tällöin pois ja palasi kaupunkiin, jossa hän perusti jalokiviliikkeen.
 Grin :Smiley



ai niin.. ja entäs minä sitten?  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.05.2011 14:16:35 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #25 : 06.05.2011 12:04:21 »

Ave^^

Olit edellisessä elämässäsi intialainen nainen. Olit vahva perheenpää, vaikka taloudessa toki oli mieskin. Hän vain oli kovasti "tossusi alla" Wink Käytit kirkkaita vaatteita ja huolehdit muutenkin ulkonäöstäsi, vaikkei teillä ollutkaan rahaa erityisesti. Olit kuitenkin erittäin taitava vaihtamaan tavaroita, joten sait yleensä sen mitä halusit. Teillä oli monta lasta, ainakin 5, muutama lapsi oli valitettavasti jo kuollut. Sairauksia oli tuolloin paljon, eikä niihin ollut lääkkeitä. Aikakausi taisi olla 1800- luvun puolta väliä.
Et ollut ansiotyössä, vaan hoidit kotia ja lapsia. Ruoan teit pienimmistäkin aineksista, kanan kaula katkesi käsissäsi varmalla otteella.  Grin
Vaikutit aika perinteiseltä intialaisnaiselta, kuolit siinä 40-45 vuotiaana suolistosyöpään.


Heh, mielikuvitus lähtee kyllää vauhtiin, jos sille vaan antaa luvan.  Wink

Mikäs minä olin?  :Smiley

tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #26 : 07.05.2011 01:58:48 »

Pomille "tulkinta":

Olit aliupseeri reservissä, jonkin sodan aikana. Ikävöit perhettäsi, kihlattua joka oli aivan kuin Marilyn Monroen kaksoisolento.
Mies kohteli naistaan kuin kukkaa kämmenellä, hän oli onnellinen ennen sotaa. Hänen mielestään oma nainen oli maailman kaunein, taitavin ja ihanin, oma Marilyn (aika on täytynyt olla siis 1900-luvulla, jos hän oli tietoinen Marilynistä)...  Smiley
Tarina päättyi kuitenkin sotatantereelle, kun vihollinen oli väärän puskan taakse asettanut miinan. Marilyn-nainen sai suruviestin,  Cry mutta rakkaus häneen kestää ehkäpä seuraaviinkin elämiin, oli sukupuoliroolit sitten miten hyvänsä tuon elämän jälkeen...  angel  smitten  smitten

Minä en enää pyydä tulkintaa, jos periaate oli se, että vain yhden kerran saa pyytää. Uskon silti itse, että elettyjä elämiä täytyy olla satoja, ellei tuhansia, koska maapallomme on ollut olemassa älyttömän kauan ja koko universumi vielä pidempään... Keskustelu jatkukoot.  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #27 : 14.05.2011 12:33:58 »

Topaasi, vaikket pyydä tulkintaa - niin jos sallit - heti tuli mieleeni et olet ollut jossain arabimaassa vanha mies, joku korujentekijä jossain basaarissa; tai toisaalta ehkä portugalilainen vakooja.....

Entäs minä, Body Electric, mikä minä olin edellisessä elämässäni ?
tallennettu

.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #28 : 15.05.2011 22:51:56 »

  body electric..Synnyit venäjällä tsaari vallan aikaan.Kuuluit tsaarin sukuun.Elit ylellisyyden keskellä.Karkailit lapsena kadulle Pietarissa,ja näit köyhyyttä.Vanhempasi olivat vihaisia,kun kerroit näkemiäsi asioita.Sanoivat,etteivät ne asiat koskisi parhettänne.
Vallankumouksen tullessa pakenitte ransakaan.Lähtö tuli yllättäen.Isäsi ei ehtinyt varustaa mukaan kovinkaan paljoa arvoesineitä,kultaa ym.Ranskassa olevat ystävät auttoivat,joiden luona asuitte.Isääsi vaivasi avustettavana olo,ja hän järjesti avioliiton sinulle iäkkäkkään,varakkaan miehen kanssa.Tarjolla oli useita miehiä,olithan kaunis nuori nainen jo.Sinut kyllä huomattiin.Puhuit useita kieliä,ja pidit keskusteluista.Avustit sitten perhettäsi,joten he saivat elää aikaisempien tapojensa mukaan.
Rakastuit kuitenkin nuoreen linnassanne olleeseen palvelijaan.Olitte salasuhteessa,kunnes mies yllättäen katosi linnasta.Olit ollut valmis elämään köyhyydessäkin miehen kanssa,mutta sinun oli huolehdittava perheestäsi.Aviomiehestä tuli hyvä ystäväsi lopulta,ja elitte lapsettomana kuolemaanne asti,mutta kuollessasikin muistit rakkautesi,jonka katoaminen jäi salaisuudeksi.  Wink

         Entäs minun edellinen elämäni,toivottavasti suomessa kuitenkin ?    smitten
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #29 : 16.05.2011 11:34:29 »

Sansai - olipa loistava ja kaunis novelli, tai siis... näky !


Mulle tuli sun edellisestä elämästä jostain syystä mieleen kolme ohimenevää kuvaa: joku inka ajalta kun esp. ja portug. tuli sinne, toisaalta köyhä suomalainen yksinäinen nainen 1800-luvun puolivälin maaseudulla (tähän saatto vaikuttaa kun toivoit suomalaisuutta) ja hyvin nopeesti tuli sitten tää ranskalainen vanhahko tai myöhäsessä keski-iässä oliva nainen jolla vaaleahko tukka ja ruskeet silmät-

- eli jos siitä niin: Olet saattanu elää joskus viime vuosisadan vaihteen Pariisissa, aika yksinäisenä mutta toimeentulevan edesmenneen miehen perinnöllä, yksin kissojen kanssa; olet ollu sellanen nauravainen, uteliaan tuntunen sangviinikko, aika viiniin ja ehkä vähän miehiin menevä, viettäny melko ilosta mutta jossain määrin melankoolista ja jopa tyhjää elämää;
olet kirjotellu paljon runoja käsin tietenki, ja aina aika ajoin heittäny niitä suutuspäissäs takkatuleen -
lopulta olet alkoholisoitunu ja ajautunu jopa epämääräsiin porukoihin ja jättäny jopa vahingossa yhden kissoista ruokkimatta joka sitten kuoli nälkään-
tämän johdosta myit asuntosi ja lähdit kiertelemään ympäri Ranskaa katumusmatkalle ja päädyit lopulta Etelä-Espanjaan sikäläisten mustalaisten pariiin jossa elelit niin ja näin vuosikausia kunnes lopulta varakas englantilainen tiedemies bongas sut sieltä kauniiden ruskeiden silmiesi tähden ja matkustitte Lontooseen jossa asuitte vielä 10 vuotta onnellisena kunnes kuolitte molemmat peräkanaa juuri niihin aikoihin kun Venäjällä alko vallankumous.
tallennettu

.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: