Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131361 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #105 : 15.08.2011 22:14:48 »

Tämähän on mielenkiintoinen ketju  Smiley.
Minä en osaa kertoa kenellekään mitään suuntaan tahi toiseen, mutta minä olisin kiinnostunut saamaan oman "tarinani".

Kuka minä siis olin entisessä elämässä, vai onko tämä "eka kertani" maan päällä?
tallennettu

Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #106 : 17.08.2011 13:28:11 »

Tummasilmä eli Venäjällä, kylmässä, jossain hyvin pohjoisessa. Hän oli voimakas nainen. Hänellä oli kuusi lasta, viisi poikaa ja yksi tyttö, joka oli hänen silmäteränsä. Mies kuoli onnettomuudessa jokseenkin nuorena, kaatui ehkä hevosen kanssa, ja Tummasilmä jäi suremaan miestään, jota oli rakastanut todella syvästi. Hän kuitenkin pärjäsi lastensa kanssa aina jotenkuten, mutta inhosi ainaista kylmää. Hiukset harmaantuivat jo nuorena. Tämä tapahtui 1800-luvulla.

RayOfLight asettuu Meksikoon, ajasta en osaa sanoa. Näen hänet siellä joko itse jonkinlaisena pappina, tai papin oikeana kätenä. Hänellä oli valtaa ihmisiin, mutta hän yritti toimia aina oikeamielisesti. Hänellä ei ollut omaa perhettä, mutta hän rakasti lapsia, ja kaikki kylän lapset olivat lähellä hänen sydäntään.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #107 : 17.08.2011 20:52:18 »

Se on aika jännä juttu että nämä edelliset elämät on aina niin eksoottisia tai dramaattisia, ja eläjä on ollu pohjimmiltaan aina kunnollinen.

Entäpä jos näkis jollekulle että: Olit edellisessä elämässäsi ruotsalainen homo.

Tai: Olit ihan tavallinen suomalainen pikkupoika, sairastuit viisivuotiaana polioon ja kuolit siihen, piste  laugh
tallennettu

.
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #108 : 17.08.2011 21:15:29 »

Se on aika jännä juttu että nämä edelliset elämät on aina niin eksoottisia tai dramaattisia, ja eläjä on ollu pohjimmiltaan aina kunnollinen.

Entäpä jos näkis jollekulle että: Olit edellisessä elämässäsi ruotsalainen homo.

Tai: Olit ihan tavallinen suomalainen pikkupoika, sairastuit viisivuotiaana polioon ja kuolit siihen, piste  laugh

Ottaisin innolla vastaan tiedon elämästä ruotsalaisena homona tai ihan tavallisena pikkupoikana, joka on kuollut polioon! En yhtään epäile, etteivätkö nämä voisi pitää paikkaansa, mutta olisivatko juuri ne elämät tehneet niin lähtemättömän vaikutuksen minun sieluuni, että vieras ihminen netissä kykenisi ne nappaamaan kaikista niistä elämistä, jotka olen elänyt? Ne elämätkö olivat kaikista dramaattisimmat, ja syvimmät jäljet jättäneet?

Hyvänen aika, leikkiähän tämä on, vaikka ehkä joskus on mukana totuudensiemen  Wink
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #109 : 19.08.2011 12:55:49 »

Tummasilmä eli Venäjällä, kylmässä, jossain hyvin pohjoisessa. Hän oli voimakas nainen. Hänellä oli kuusi lasta, viisi poikaa ja yksi tyttö, joka oli hänen silmäteränsä. Mies kuoli onnettomuudessa jokseenkin nuorena, kaatui ehkä hevosen kanssa, ja Tummasilmä jäi suremaan miestään, jota oli rakastanut todella syvästi. Hän kuitenkin pärjäsi lastensa kanssa aina jotenkuten, mutta inhosi ainaista kylmää. Hiukset harmaantuivat jo nuorena. Tämä tapahtui 1800-luvulla.quote]


Voisinpa omalle kohdalle uskoakin tämän. Nimittäin olen voimakas luonne, toivon suurta perhettä... minulle on povattu 5 poikaa, toivon itse lisäksi edes yhtä tyttöä. Nyt minulla on jo kolme suloista poikaa. Inhoan syvästi kylmää ja palelua. Ja hiukseni harmaantuvat jo nyt vähän päälle 30-vuotiaana. Mieheni onneksi on elossa  Wink
« Viimeksi muokattu: 22.08.2011 17:18:07 kirjoittanut Tummasilmä » tallennettu

emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #110 : 20.08.2011 00:24:38 »

Jäin välistä edelliselle sivulle Huh Undecided Eikö kenellekään tule mitään mieleen minusta? Smiley
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #111 : 20.08.2011 14:56:41 »

Tähtikeijusta sain kuvan päähäni ja sen tuonne toisaalle kerroin.

Alkukristitty(?), joka uskonsa takia ristiinnaulittiin. Mies. Valkoinen, pellavaa muistuttava hihallinen mekko, joka oli sidottu ruskealla, narua muistuttavalla vyöllä. Hiukset laineilevat olkapäille, myös otsatukka, ja suun ympäri menevät viikset ja parta.
Aurinko paistaa, herkästi pölyävä hiekkakenttä. Risti vedetään narujen avulla pystyyn.

Aikaa en tiedä, enkä maata. Luulen, että ristin vetävät pystyyn roomalaiset sotilaat. Heitä en siis nähnyt, siksi en ole varma.

Tämä on ensimmäinen laatuaan, minkä olen toiselle nähnyt.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #112 : 20.08.2011 15:45:23 »

Okei SunLion.
Mitä ilmeisimmin afrikka. Pitkä, hoikka, mustaihoinen, vain lannevaattella suojattu ihminen...en tiedä onko mies vai nainen, ilmeisesti nuori mies, seisoo suuri jousi jännitettynä selkä korkeaa kalliota vasten, ja vastassa on leijona. Metsästäjä oli ollut mammuttijahdissa, mutta ilmeisesti kaikki ei mennyt niin kuin piti.

Tämmöinen tuli. Mitä liekään, voi olla että mielikuva syntyi pelkästään nikistäsikin Smiley


Juu ja jos jollekin tulee jtn. kuvaa minusta niin kuulisin mielelläni?
Minulla on ainakin yksi hyvä arvaus, se on lapsena näkemäni uni, joka oli todella vahva ja vaikuttava, mutta ens iitäkään varma ole.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2011 15:47:57 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #113 : 20.08.2011 19:23:33 »

No minä olen kyllä kirjoitellut monen monituista novellia taskuvarkaan ja katulapsen yms. elämästä...jotenkin olen sympatiseerannut semmoisia aina smitten
Ei tunnu ollenkaan vieraalta tuommoinen.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #114 : 21.08.2011 22:37:14 »

Aika jänniä juttuja täällä,mielenkiinnolla odotan mitä joku minusta näkee, Kiitos jo valmiiksi :smitten:Itselleni on hyvin tärkeä juttu tähtitaivas ja nään untakin paljon tähdistä jne. Ihan kuin ne jotenkin liittyisivät muh edelleiseen elämään,mutta mielenkiinnolla odotan mitä joku tulkitsee.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #115 : 23.08.2011 00:10:06 »

Mä näkisin että sä oot ollu edellisessä elämässä jossain Suomen maaseudulla lapseton, tavallinen, ulkoisesti vaatimaton nainen jolla on ollu valtava mielikuvitus ja kaipuu kaukomaihin, puuhuussin seinälläkin joku kuva Rio de Janeirosta.
Miehesi on ollu hyvin mustasukkanen ja hädin tuskin antanu sun kulkea ulkosalla. Tämän johdosta olet hankkinu kaukoputken ja tarkkaillu kaiket illat tähtitaivasta - siitä on sulle jääny vieläkin valtava kaipuu tähtiin ja Linnunradan tuolle puolen, tekemään tutkimusmatkoja avaruusaluksilla.

Olet myös silloisina aikoina opiskellu itsenäisesti paljon erilaisia eksoottisia kieliä kirjoista joita olet käyny mieheltäsi salaa ostamassa läheiseen suureen kaupunkiin suuntautuneiden ostos- ja sukulaistentapaamismatkojen yhteydessä; olet opiskellu urdua, farsia ja hindiä. Ja lukenu jo edellisessä elämässäsi Helena Blavatskyn Salaisen Opin. Tästä olet kuitenkin visusti vaiennu ettei kyläläiset pitäis sua ihan pimahtaneena.

Sisimmässäsi on ollu valtava avaruus ja ilo näiden asioiden johdosta.

Olet myös keskustellut metsässä lintujen ja menninkäisten kanssa, jättäny usein tontuille yöks talon ulkopuolelle pientä iltapalaa. Ja saanu näiltä maahisilta sun muilta ja myös linnuilta ohjeita ja vinkkejä elämääsi.

Lopulta painostava miehesi on kuollut ja olet muuttanu perintörahoilla läheiseen isompaan kaupunkiin jossa olet eläny vanhapiikasisaresi kanssa antoisaa elämää istuskellen kahviloissa ja keskustellen henkimaailman asioista ja vanhoista kulttuureista paikallisessa erikoisten tätien yhdistyksessä.
Vielä vanhoilla päivilläsi olet rakastunu tulisesti tummasilmäiseen nuoreen venäläiseen jäätelökauppiaaseen, itseäsi 30 vuotta nuorempaan - ja eihän siitä tietenkään mitään ole tullu mutta kaipuu on jääny   Cry
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #116 : 26.08.2011 21:25:50 »

Jaa kalastaminen? Sitten olen joskus elänyt jotain kurjaa elämää kalojen parissa, sillä tässä elämässä en syö kalaa ja sen hajukin on minusta kamala Smiley

Electric Sun:
Pitkä nainen, ruskeat lyhyet ja kiharat hiukset. Pitkänomaiset kasvot. Ystävällinen ja lempeä ihminen.
Yllä musta pitkä puku, jossa avara kaula-aukko. Jotain mukavaa ja pehmoista kangasta.
Ollaan puutarhassa, siellä on omenapuita. Omenat liittyvät aika vahvasti tähän. Ehkäpä elanto tulee omenista?
Sitten tulee näkyviin semmoinen kahden kaaren holvikaari..luulen että puutarha rajoittuu siihen ja sen yllä kulkee junarata.
Paikaksi tulisi Itävalta.
Talo on iso, voi olla aateliskartano. Nainen kantaa avaraa ja pitkää koria sylissään, johon kerää jotain..niinkun villaa tai pellavaa.Isäntä on lihava, ja paljon poissa. Ilmeisesti rälssimies. Vaimo suhtautuu mieheensä lempein tuntein ja kunnioituksella, liitto on hyvä, vaikkei rakkaudesta olekaan kyse. Nainen on surulinen koska mies on niin paljon poissa.
Sitten tulee kuva, jossa nainen ( nyt pitkin hiuksin?) hyräilee lempeän surumielisesti puun alla puutarhassa ja tekee käsillään jotain...joko palmikoi hiuksiaan tai jotain johonkin pitkiin kuituihin liittyvää mitä ilmeisimmin. Tällätavalla hänen rakastajansa näkee hänet silloin kun rakastuu. Mies on tulossa toimittamaan jotain asiaa, hän on naisen alainen. Ehkä tilanhoitaja tai isäntärenki tai jotain sellaista. Yllään hänellä on ruskeat kauhtuneet maalaisvaatteet. Mies on lempeä ja hyväsydäminen hänkin ja rakkaus leimahtaa...syntyy intiimi suhde.

Miltä kuulostaa Cheesy ?
 Kirjoitin vain mitä ekana mieleen tuli smitten
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #117 : 12.09.2011 19:37:32 »

Electric Sun oli kreikkalainen neitokainen, joka asui lähellä merta. Olit erikoisen näköinen, sillä sinulla oli isän puolelta perityt siniset silmät, mutta perinteiset kreikkalaiset mustat kiharat hiukset. Näen ylläsi vaalean rennon kaapumaisen asun, ja kannat koria. Tykkäsit vaellella lähiympäristössäsi, karuilla mutta kauniilla kallioisilla alueilla. Sinulla oli vähän ystäviä, mutta tulit toimeen ihmisten kanssa hyvin. Olit hyvin kaunis ja ihailtu kauneutesi takia. Olit kuitenkin hyvin ystävällinen ja lempeä, etkä lainkaan ylpeä. Juuri siksi olitkin niin pidetty.
Isäsi kuoli, kun olit nuori nainen, ja huolehdit äidistäsi pitkään aikuisiällesi asti. Itse et saanut koskaan lapsia, ja miestenkin kanssa oli epäonnea. Pysyit kuitenkin läpi elämästi positiivisena, etkä kokenut itseäsi yksinäiseksi.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #118 : 15.10.2011 20:45:48 »

Elit Italiassa renessanssin aikaan naishahmossa. Sinulla oli tummat, pitkät ja laineikkaat hiukset, kalpea iho ja hieman surumieliset silmät. Vaatteissa käytit punasta ja sammaleen vihreää ja ympärilläsi oli vieno, tuskin havaittava kukkasten tuoksu. Kuljit usein kiviportaita. 
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #119 : 16.10.2011 09:42:13 »

katoin tätä ketjua eka kerran.

ketäköhän minä olin?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: