Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131563 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #135 : 30.10.2011 20:29:59 »

Rv:
Näin tämän vastatessani toiseen ketjuun sinulle, jäi kai muhimaan kun lurkkasin tänne ensin. Kirjoitetaan se sitten:

Talvi ja lumipyry. Paikka on Venäjä. Viininpunertavaan pukuun pukeutunut nainen seisoo yksinään tässä maisemassa...takana ainakin on metsää. Ehkä tämä on metsätie, ehkä jotain muuta, mutta nainen on yksin. Kädet ovat puuhkan sisällä ja asento on hyvin ryhdikäs. Nainen on päättäväinen, mutta joku on pahasti pielessä.
 Smiley
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #136 : 08.11.2011 21:58:42 »

Viboja eailusta:

Näen runsaspovisen naisen jossain 1600-luvulla, ei ihan ylintä luokkaa mutta ei alintakaan. Porvaristoa, vaikkei sitä sillä nimellä kutsuttukaan siihen aikaan. Käsityöläisen tytär; kankaiden kanssa isä tekemisissä? Sinulla on päällä shampanjanvärinen mekko ja suurehko kampaus, josta puolet omaa tukkaa ja puolet kampaajan kiinnittämää; tämä kampaaja on tuttusi, joka on elämässäsi vieläkin; se tyyppi, joka tukee sinua eikä koskaan pyydä mitään vastineeksi.

Olet näyssä 16v, mutta jostain syystä et "joutunut" naimisiin, vaikka yritit kovasti. Kenties kuolit vähän aikaa kuvani jälkeen, kenties joku pilasi maineesi iäksi. Mutta saamassani kuvassa näen elinvoimaisen, jopa kikattelevan peruukkipäisen naisen. Maaksi en osaa arvata muuta kuin Saksaa.

Mitäs nähdään vielä minulle? Smiley

*A*

Ei välttämättä ollenkaan hutikaan..Smiley Tässä elämässäkin miull aon tekstiilialan tutkinto.
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #137 : 11.11.2011 20:31:43 »

titlingr kiitos  Cheesy Eipä hassumpaa ollenkaan  Cool Pitkä tukka on meikäläisellä ollut aina ja olen vannonut että tulee aina olemaankin, ja olen tahtoihminen jääräpäisyyteen asti  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #138 : 12.11.2011 17:40:13 »

Rv:
Näin tämän vastatessani toiseen ketjuun sinulle, jäi kai muhimaan kun lurkkasin tänne ensin. Kirjoitetaan se sitten:

Talvi ja lumipyry. Paikka on Venäjä. Viininpunertavaan pukuun pukeutunut nainen seisoo yksinään tässä maisemassa...takana ainakin on metsää. Ehkä tämä on metsätie, ehkä jotain muuta, mutta nainen on yksin. Kädet ovat puuhkan sisällä ja asento on hyvin ryhdikäs. Nainen on päättäväinen, mutta joku on pahasti pielessä.
 Smiley

Hmm...  :Smiley Venäjä ja venäjän kieli aina jostain syystä nostanut karvat pystyyn, enkä ikinä haluaisi matkustaa sinne... Ja ainakin yksi elämä minulla lienee Venäjältä päin. Itse yhdistän siihen oman näkyni jonka aikanaan näin. Siinä olin pieni tyttö ( Wink ) ja istuin röttelöisessä pienessä talossa pöydän ääressä nälkäisenä ja resuisena. Edessäni lautanen jossa oli jotain epämääräisen näköistä klimppisoppaa. Tunnelma oli todella ankea.  Huh Kiitos.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #139 : 12.11.2011 18:30:54 »

Ole hyvä vain Cheesy

No niin, just luin että sulla on luonnostaan punanen tukkakin,
Sähän oot tietysti ollu Anastasia! Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #140 : 12.11.2011 18:58:25 »

Ole hyvä vain Cheesy

No niin, just luin että sulla on luonnostaan punanen tukkakin,
Sähän oot tietysti ollu Anastasia! Grin

 Shocked  2funny

En tietääkseni ole ollut. Sitäpaitsi Anastasialla oli oikeasti tummat hiukset, ei punaiset kuten siinä piirretyssä.  Grin Ilmeisesti kuoli (teloitettiin) 17-vuotiaana, eikä pelastunut kuten on myös huhuttu.

http://it.wikipedia.org/wiki/File:Gran_Duchess_Anastasia_Mikhailovna_of_Russia_01.jpg
« Viimeksi muokattu: 12.11.2011 19:13:56 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #141 : 16.11.2011 13:17:18 »

Anastasiasta ei varmasti ota totuutta selville enää Erkkikään...niin paljon huhuja ja valheita ja salamyhkäisyyttä häneen liittyy.
Yksi lumoava tarina yhdestä kohtalosta jälleen toisten samanlaisten joukkoon Smiley
Niin sen pitääkin olla...jostain muustakin on satuja, tarinoita ja legendoja synnyttävä kuin vain kauppalisten motiivien ajamana.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #142 : 05.12.2011 02:06:23 »

No saatteko mulle jotain?  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #143 : 05.12.2011 12:47:03 »

Ihan eka ajatus/välähdys oli kanat. Valkoiset kanat  idiot2

Kanervakangas, ja vaaleat hameenhelmat, pontevasti asteleva nainen, puinen sauva kädessä, nahkainen liivi yllä. Vaalea kihara ja pitkä tukka, keski-ikää lähentelevä. Astelee tämän kankaan yli ja on menossa jonnekin. Olisiko parantaja? Menossa naapurikylään katsomaan jotain sairasta. Joku korun moinen heiluu pitkän nahkaremmin päässä...se on tässä erikseen, eli on varmaan  tärkeä amuletti...kiveä tai luuta se on, mikä ikinä onkaan.
 smitten Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #144 : 05.12.2011 12:47:30 »

Niin ja siis Indiumille oli hän ^^^^
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #145 : 05.12.2011 13:26:30 »

Kiitos Kuuhilda  smitten

Meni kylmät väreet vaikka nauratti nuo kanat Cheesy Tosi nätti kuva maisemineen nousi mieleen tuosta.

Olen kyllä ihan pienestä asti ollut jotenkin pettynyt siitä ettei mulla ole luonnonkiharat hiukset. Vääntelen suoria kutrejani laineille minkä ehdin ja myös viihdyn moninkertaisesti paremmin jos tukka on pitkä. Smiley Ja rakastan pitkiä, liehuvia, vaaleita hameita vaikka eipä niitä tule pidettyä kuin kesäisin.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #146 : 06.12.2011 22:59:54 »

kuuhildalle aikaisemmasta,kommentti siihen kun näit alppeja ym.olen aina pitänyt vuorista ja halunut käydä itävallassa...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #147 : 06.12.2011 23:22:47 »

Kas vain, no niin  Smiley

Ois kyllä hauska tietää onko näissä oikeesti mitään tolkkua Cheesy
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #148 : 07.12.2011 20:11:16 »

Määkin haluun kuulla?  Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #149 : 08.12.2011 19:49:13 »

solnishko sain välähdyksen junasta
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: