Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131605 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #150 : 09.12.2011 18:29:40 »

Mistähän nyt tuulee kun ensin tuli nuo kanat, ja Solnishkoa miettiessäni tuli ihan ensin orava? buck2

Vanha kuusi metsässä, ja pieni lapsi yksin peloissaan sen alla suojassa, sormet suussa.
Tuommonen siis Solnishkolle  Smiley
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #151 : 09.12.2011 20:33:17 »

Lainaus
solnishko sain välähdyksen junasta

No juu, aina olen itkenyt silmät päästäni sitä Evakon laulua: "Aamuyöllä pieni veli syntyi junassa.."  Cry
Joku juttu siinä kyllä on.

Lainaus
Parantajanainen jolla on valkoinen mekkokaapu tyylinen asu ja vaaleanruskeat pitkät, hieman kiharaiset hiukset. Hyvin lempeä ja päättäväinen ihminen, tiesi mitä teki ja sai muilta ihmisiltä paljon tukea ja oli hyvin rakastettu. Ajankohtaa en osaa sanoa mutta asu on vähän samanlainen kun antiikin kreikassa mutta ympäristö näyttää olevan kenties jopa suomessa. Kauluksessa on sellainen kultainen nauha kaulan ympärillä ja hiukset on kevyesti kiinni. Minulla nyt on sellainen kevyt tuntuma että tää nyt ei välttämättä liity mihinkään entiseen elämään välttämättä mutta tällainen fiilis sinusta nousi 
Marie, palaan tähän myöhemmin, nyt tuli itkutus vaan. Niin kauniisti kirjoitettu ja niin tarpeeseen tämän päivän kokemusten jälkeen taas. Kannatti se käydä täällä taas kurkkaamassa, kiitos.  smitten

Lainaus
Vanha kuusi metsässä, ja pieni lapsi yksin peloissaan sen alla suojassa, sormet suussa.
Tuommonen siis Solnishkolle 

Tämä on kuule ihan suoraan tästä elämästä ja lapsuudesta, siellähän mie kökötin piilossa monet kerrat.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #152 : 09.12.2011 20:40:39 »

 Sad
Teitin isää paossa arvaan ma.
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #153 : 09.12.2011 20:47:35 »

Kyl maar. Ja välillä kai vähän koko maailmaa.  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #154 : 09.12.2011 20:51:26 »

Kuusi, vanha naavaparta, antaakin hyvän suojan ja siitä huokuu sellaista rauhaa  smitten
tallennettu
Suden Tähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #155 : 19.12.2011 17:36:55 »

Saanko tulla leikkiin mukaan? Mitä leikisti näkyisi minullekin? Cheesy  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #156 : 15.03.2012 12:47:49 »

Suden Tähti:
 Valkoiseksi rapattu talo, puutarha ja ruusuja.
Ja sit jotain käsillä tekemistä...niinkun hillitöntä jonkun silittelyä? Kuollu tai vakavasti sairas läheinen?  Menetyksen tuskaa.
 Huh
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #157 : 15.03.2012 14:58:32 »

Mulle kans, mitä leikisti näkyy??? Kuka olen ollut??? Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #158 : 15.03.2012 15:10:51 »

Kosmonautti Wink
Helmet. Semmoset tummanharmaat. Tainnu olla tärkeät? Mahdollisesti menny hajalle ja koottu sitten uudelleen kaulaan johonkin tilaisuuteen, jossa nainen seisoo arvokkaana avokaulaisessa juhlapuvussa nää helmet kaulalla. Hiukset on laitettu korkeeksi ja näyttäväksi tukkalaitteeksi. En tiiä, ootko ite tää nainen, vai kenties joku jolle se nainen on merkittävä  Huh

Smiley
tallennettu
Piia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #159 : 15.03.2012 15:19:32 »

Mitähän  mulle leikisti näkyis?  Wink
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #160 : 15.03.2012 16:25:48 »

Kosmonautti Wink
Helmet. Semmoset tummanharmaat. Tainnu olla tärkeät? Mahdollisesti menny hajalle ja koottu sitten uudelleen kaulaan johonkin tilaisuuteen, jossa nainen seisoo arvokkaana avokaulaisessa juhlapuvussa nää helmet kaulalla. Hiukset on laitettu korkeeksi ja näyttäväksi tukkalaitteeksi. En tiiä, ootko ite tää nainen, vai kenties joku jolle se nainen on merkittävä  Huh

Smiley
Kiitos!
Vois kyllä hyvinkin olla jus mun tyylistä, varmaan jossain Versaillesissa tiukassa avokaulaisessa puvussa, hihii!!! Hiuslakkaa menee tänäkin päivänä kiitettävästi. Ja helmistähän mä tosielämässä väsäilen koruja omaksi ja kavereisen iloksi.  Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #161 : 15.03.2012 16:42:23 »

Ranska mulle tuli mieleen joo  :Smiley
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #162 : 15.03.2012 16:56:52 »

Kivaa että tämä ketju taas plumpsahti esiin. Vaikka itse olenkin jo saanut oman, hyvinkin kiehtovan "entisen elämän" täällä niin on tosi mielenkiintoista seurata muiden tarinoita ja näkymiä. Kuuhildalla taitaa ihan oikeastikin jotain visioita tulla näistä  Wink Aina kiinnostava aihe kyllä.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #163 : 15.03.2012 16:59:21 »

Nostin ihan siksi kun tää on kiva, ja oli pudonnu kauas Smiley
Saattaa tullakki, tai sit se on vaan mun hyvä mielikuvitus  Grin
tallennettu
Inuiitti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Aries


Profiili
« Vastaus #164 : 17.03.2012 18:54:27 »

Do me! Smiley Vaikka olen tulkinnan kautta saanut selville jo kolme eri elämääni, olisi mielenkiintoista kuulla, saako joku muu näkymään ne samat tai mahdollisesti jotain täysin uusia Smiley Nämä ovat jotenkin niin ihania tarinoita aina!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: