Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131581 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #165 : 18.03.2012 15:50:54 »

En voi vastustaa kiusausta.. Eli kun kaikki "ekakertalaiset" ovat saaneet entisen elämän tässä niin mulle voi laittaa vielä myös yhden tulemaan  Grin jos joku innostuu kirjoittelemaan.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Inuiitti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Aries


Profiili
« Vastaus #166 : 18.03.2012 17:19:41 »

Do me! Smiley Vaikka olen tulkinnan kautta saanut selville jo kolme eri elämääni, olisi mielenkiintoista kuulla, saako joku muu näkymään ne samat tai mahdollisesti jotain täysin uusia Smiley Nämä ovat jotenkin niin ihania tarinoita aina!!

Kesäinen maisema Englannin maaseudulla. Valjastat hevoskärryjä valmiiksi viemään sinua ja perheesi (kolme pientä lasta) jonnekin, kylään tai kenties jopa kirkkoon. Olen hyvin suvaitsevainan ja lämminhenkinen äiti, tykkäät lapsista ja miehesi on komea ja vahva (kulunut kenties suvun kautta joskus aatelistoon) ja tulitte toimeen hyvin. Itse toimit opettajana kyläkoulussa. Hyvin onnellinen ja rakkaudellinen elämä.

Oi vitsi, kuulostaapa ihanalle! KIITOS! Smiley Ja tosiaan, mulle AthaMaarit onkin tosiaan sanonut, että Englannissa on joku elämä vietetty! Smiley Rakastan todella paljon Englantia ja erityisesti kaikki ginger-hiuksiset (punaoranssihiuksiset) miehet säväyttävät!! Olisikohan kyseessä ollut sellainen miekkonen...eli vähän niinkuin tämä hymiö  crazy2 heh

Onko tietoa milloin tämä elämä on vietetty ja mahdollisesti missä päin Englantia? Olette ihania kun näette näitä  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #167 : 18.03.2012 17:41:43 »

Ok, AMETHA
oli jääny tonne toiselle sivulle:

Tukki. Joki. Lautta. Tukeista tehty aika kyhäys lautta, jolla laskettelet kohti koskea. Molemmin puolin jokea on joko sankka, korkee mettä, tai sitten kalliot. Ja paikka taitas olla Suomi.


Tällä ->  crazy2 on muuten kuihtunu piharatamo päässä  Grin Kuka ikinä sen sitten sanokaan, mutta sehhän se on ilmi selvästi Cheesy
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #168 : 23.03.2012 20:50:07 »

Olen hyvin kiinnostunut myös edellisistä elämistäni :DD

Jatketaas tätä leikkiä:
*Marie*
Kuka minä olin edellisessä elämässäni?Huh Cheesy
« Viimeksi muokattu: 25.03.2012 22:04:06 kirjoittanut SSMoonSS » tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #169 : 26.03.2012 12:47:27 »

Kiitos *Marie*! Tuo romanielämä on kyllä kieltämättä hyvinkin todennäköinen, selittäisi monia asioita. Ja miksei Syyriakin  Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.03.2012 13:00:51 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #170 : 26.03.2012 12:59:27 »

Olen hyvin kiinnostunut myös edellisistä elämistäni :DD

Jatketaas tätä leikkiä:
*Marie*
Kuka minä olin edellisessä elämässäni?Huh Cheesy

Olet ollut ilmeisesti leski toisessa maailmansodassa (nyt en tiedä ikääsi mutta taidat olla nuori?) ja elämäsi oli haasteita täynnä mutta vaikutit silti jokseenkin onnelliselta. Lapsistasi kasvoi onnellisia aikuisia ja elämä heillä sodan jälkeen olivat hyvät.

Vai että leski :DD Mielenkiintoista Cheesy Ja nykyisessä elämässäni olen nuori =) Vaikuttaako se jotenkin? =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
zalim
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #171 : 26.03.2012 14:21:19 »


Täähän on mielenkiintoista...!

Näkyiskö mullekin häivähdyksiä edellisestä elämästä?
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #172 : 26.03.2012 14:35:03 »

Olen hyvin kiinnostunut myös edellisistä elämistäni :DD

Jatketaas tätä leikkiä:
*Marie*
Kuka minä olin edellisessä elämässäni?Huh Cheesy

Olet ollut ilmeisesti leski toisessa maailmansodassa (nyt en tiedä ikääsi mutta taidat olla nuori?) ja elämäsi oli haasteita täynnä mutta vaikutit silti jokseenkin onnelliselta. Lapsistasi kasvoi onnellisia aikuisia ja elämä heillä sodan jälkeen olivat hyvät.

Vai että leski :DD Mielenkiintoista Cheesy Ja nykyisessä elämässäni olen nuori =) Vaikuttaako se jotenkin? =)

Ei siis ikäsi vaikuta mutta jäin miettimään että olet tullut aika nopeasti takaisin tänne maan päälle  Smiley

Ookei :DD utelias ku olen nii kysyn, onko se sit harvinaista? =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #173 : 26.03.2012 14:38:48 »

Sanotaan, että jos on menehtyny ns. "liian nuorena" edellis kerralla, niin palaa tänne nopsaan uudestaan Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #174 : 26.03.2012 15:05:15 »

lilim mulla välähti nopeasti menevä juna
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #175 : 26.03.2012 15:26:03 »

lilim mulla välähti nopeasti menevä juna

Ohoh, jännä juttu, mitähän se meinaa.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #176 : 26.03.2012 17:09:34 »

Sanotaan, että jos on menehtyny ns. "liian nuorena" edellis kerralla, niin palaa tänne nopsaan uudestaan Smiley


Okei  angel
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Myrten
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #177 : 18.05.2012 16:40:15 »


Täähän on mielenkiintoista...!

Näkyiskö mullekin häivähdyksiä edellisestä elämästä?

Zalim lienee viimeisin kysyjä.

Minulle tulee mieleen nainen, huntu ja elämässä jotakin kamalan raskasta. Ehkä sen päättymisessä. Ja sana vapaus, taitaa olla kyse sen puutteesta.


Millainen oli minun edellinen elämäni?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #178 : 18.05.2012 16:45:30 »

OK Myrten Smiley
Aurinkoista ja tuulista. Ruohoa ja mäkiä. Nainen, ruskeat ja elinvoimaisen näköiset pitkät hiuksen poninhännällä selässä, punertavaan pitkään mekkoon pukeutunut, levittelee edessään jotain vaaleaa kangasta...ilmeisesti hänen huivinsa tai esiliinansa. Hän ilmeisesti esittelee sitä...en tiedä, itsekö tuota kangasta, vai jotain jota siihen on kenties kerätty. Vahva ja viisas, itsenäinen nainen olisi tämä.
Kenties parantaja, joka on ollut nummella keräämässä yrttejä.
tallennettu
Myrten
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #179 : 18.05.2012 17:14:35 »

OK Myrten Smiley
Aurinkoista ja tuulista. Ruohoa ja mäkiä. Nainen, ruskeat ja elinvoimaisen näköiset pitkät hiuksen poninhännällä selässä, punertavaan pitkään mekkoon pukeutunut, levittelee edessään jotain vaaleaa kangasta...ilmeisesti hänen huivinsa tai esiliinansa. Hän ilmeisesti esittelee sitä...en tiedä, itsekö tuota kangasta, vai jotain jota siihen on kenties kerätty. Vahva ja viisas, itsenäinen nainen olisi tämä.
Kenties parantaja, joka on ollut nummella keräämässä yrttejä.

Kiitos, Kuuhilda. Parantaminen ja yrtit ovat kuuluneet edellisiin elämiini, samoin käsityöt. Paikkoja en tiedä. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: