Kuuhilda
|
|
« Vastaus #180 : 18.05.2012 16:21:58 » |
|
Kas vain, hyvin sopii
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #181 : 18.05.2012 16:24:36 » |
|
Luin mitä Myrten olit Zalimille kirjoittanut, ja pomppasi semmoinen aate, että olisi vaimo poltettu elävältä samalla kun miehensä haudattiin. Huh. Tämä kuitenkin varmaan on vain ihan ajatusjatkumoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Myrten
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #182 : 18.05.2012 16:29:00 » |
|
Luin mitä Myrten olit Zalimille kirjoittanut, ja pomppasi semmoinen aate, että olisi vaimo poltettu elävältä samalla kun miehensä haudattiin. Huh. Tämä kuitenkin varmaan on vain ihan ajatusjatkumoa.
Hyi, kun meni ihan kylmät väreet ja puistatti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.
|
|
« Vastaus #183 : 18.05.2012 19:33:30 » |
|
Kenelle mun pitää vastata, eli missä tässä ollaan menossa? En lukenut aiempia, ettei mene ajatukset sekaisin Minä siis myös kyselen mitä visioita tulee minusta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #185 : 18.05.2012 20:02:48 » |
|
Kuuhilda, esiliina ja takkatuli... Vanhempi rouva, en ole varma onko lapsia, mutta vieraita lapsia on pöydän ääressä. Hääräilet hämyisessä valonkajossa, laitat hymyssä suin evästä lasten eteen, yksi esiliinassasi kiinni... Harmaa hame ja vaalea paita, esiliina on valkoinen. Hyvin ystävällinen ja lapsirakas. Tämä voi olla pohjoismaista, tapahtumapaikkana pirtti. Kiitos sinulle. Sieltäkö on lempivärini peräisin tai esiintymishalu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #186 : 18.05.2012 20:20:47 » |
|
Tapahtumapaikkana pirtti Kerrassaan ihana nainen Ainakin juuri tuollainen haluaisin olla Ja juu, ehkäpä juuri tuolta on peräisin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SSMoonSS
|
|
« Vastaus #187 : 18.05.2012 21:44:08 » |
|
Mulle voi kattoo sit lisää, jos joku vaa jaksaa :DDD
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni Aurinko Vaaka Kuu Kalat Merkurius Skorpioni Venus Skorpioni Mars Rapu
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #188 : 19.05.2012 09:12:39 » |
|
SSMoonSS Tuli mieleeni englantilainen hienostonainen, joka kuunteli tai soitti usein flyygeliä. Tummat hiukset. Pohti paljon asioita, näyttäytyi synkkänä muille, vaikkei sitä olisi ollutkaan. Kissa tulee myös mieleen, ilmeisesti piti rotukissoista Ja seuraava voi katsoa mulle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SSMoonSS
|
|
« Vastaus #189 : 19.05.2012 09:18:43 » |
|
SSMoonSS Tuli mieleeni englantilainen hienostonainen, joka kuunteli tai soitti usein flyygeliä. Tummat hiukset. Pohti paljon asioita, näyttäytyi synkkänä muille, vaikkei sitä olisi ollutkaan. Kissa tulee myös mieleen, ilmeisesti piti rotukissoista Kiitos Trius =) Aika mielenkiintoista näit =) Samoin hauska yhteensattuma, et kirjoitan täl hetkel tarinaa, jonka päähenkilö on tumma tukkainen (mustat hiukset) hienostonainen ja kuvittelen paikaks just englannin tai jonkun sen tyylisen maan :DD
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni Aurinko Vaaka Kuu Kalat Merkurius Skorpioni Venus Skorpioni Mars Rapu
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #190 : 19.05.2012 09:35:50 » |
|
Kiitos Trius =) Aika mielenkiintoista näit =) Samoin hauska yhteensattuma, et kirjoitan täl hetkel tarinaa, jonka päähenkilö on tumma tukkainen (mustat hiukset) hienostonainen ja kuvittelen paikaks just englannin tai jonkun sen tyylisen maan :DD
Toivottavasti sait lisää näkökulmaa henkilöösi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SSMoonSS
|
|
« Vastaus #191 : 19.05.2012 17:03:04 » |
|
Kiitos Trius =) Aika mielenkiintoista näit =) Samoin hauska yhteensattuma, et kirjoitan täl hetkel tarinaa, jonka päähenkilö on tumma tukkainen (mustat hiukset) hienostonainen ja kuvittelen paikaks just englannin tai jonkun sen tyylisen maan :DD
Toivottavasti sait lisää näkökulmaa henkilöösi Jep
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #192 : 19.05.2012 17:22:47 » |
|
Joskus aika sitten joku katseli mulle, ja ihan tutulta kuulosti! Haluaisiko joku vielä kokeilla, mitä muuta näkyy entisistä elämistäni?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
liveforever
|
|
« Vastaus #193 : 20.05.2012 07:14:08 » |
|
kosmonautti: kevät ja lehtipuita välähti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #194 : 15.06.2012 15:33:11 » |
|
Minullekin on jo aikaa sitten katseltu, mutta haluaisiko joku vielä kokeilla mitä minun enitisistä/-sestä elämästä paljastuu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|