Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131641 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #195 : 15.06.2012 20:29:27 »

On tainnut mennä ketju sekaisin jossain vaiheessa, kun ei mene niin että edelliselle katsotaan ja seuraava katsoo sulle ja joku muu sille seuraavalle...  Cheesy
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #196 : 18.06.2012 23:03:39 »

Trius, miulle tulee mieleen Rooma ja gladiaattoritaistelut. Taisteluareenan tasosta katselet yleisöä, mutta et ole mielestäni gladiaattori itse, etkä pelkää mitään. Leijonat nousee koko ajan mieleen, olisitko hoitajansa?! Aurinkoinen ja kuuma päivä.

Kosmonautti, mie sain jotenkin kiinni tuosta keväästä ja lehtipuista vaikka en  yleensä toisten alotamasta näe mitään. Nuori hyvin/rikkaasti pukeutunu tyttö/nainen ratsastamassa. Joka paikka on vaalean sinivihreä ja lehtipuita on paljon. Englanti ja 1600-luku? En oo varma.

Tummasilmästä miulle tulee aina mieleen orvokit ja kasvihuoneet. Oisikkos puutarhuri (ollu joskus)?


Näkeekö joku miulle jotain? Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #197 : 19.06.2012 16:06:32 »

Otsikko kannattaa lukea huolella tässäkin ketjussa Smiley
Tämä ei  ole kovin vakavasti otettavia tulkintoja varten tämä ketju.
tallennettu
Päättymätön Tarina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #198 : 04.07.2012 15:56:35 »

Trius, miulle tulee mieleen Rooma ja gladiaattoritaistelut. Taisteluareenan tasosta katselet yleisöä, mutta et ole mielestäni gladiaattori itse, etkä pelkää mitään. Leijonat nousee koko ajan mieleen, olisitko hoitajansa?! Aurinkoinen ja kuuma päivä.

Kosmonautti, mie sain jotenkin kiinni tuosta keväästä ja lehtipuista vaikka en  yleensä toisten alotamasta näe mitään. Nuori hyvin/rikkaasti pukeutunu tyttö/nainen ratsastamassa. Joka paikka on vaalean sinivihreä ja lehtipuita on paljon. Englanti ja 1600-luku? En oo varma.

Tummasilmästä miulle tulee aina mieleen orvokit ja kasvihuoneet. Oisikkos puutarhuri (ollu joskus)?


Näkeekö joku miulle jotain? Smiley

Nuorena kuollut poika, sodan aikana taisi kuolla leirillä. Melkein tulisi mieleeni natsi-Saksan keskitysleirit. Noin 12-vuotias, pienempi sisar oli 5-vuotias joka kuoli ennenkuin joutui leirille. Olit erotettu vanhemmistasi ja keuhkokuume taisi viedä voiton nälästä.
Semmoinen Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #199 : 11.11.2012 21:55:16 »

Nostan tätä hauskaa ketjua Smiley
Mulle saa siis koettaa nähdä jotain  Smiley
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #200 : 11.11.2012 22:10:16 »

Hauskaa, että sekä liveforever että eailu näkivät samansuuntaista minulle!  Rakastankin romanttisia englantilaisia leffoja 'Ylpeys ja ennakkoluulo' etc.  smitten

Kuuhildalle: Mieleen tulee jokin saksalainen tai baijerilainen ympäristö nuorehko noin 20 v nainen, pukeutunut maalaistyylisesti...kantaa jotain puista vesisaavia tai maitosaavia. Ihan kuin jokin majatalo, maalaismiljöö, alpit. Iloinen ja naurava neito.

Mulle saapi vieläkin katsoa, vaikka jo pariin kertaan katsotukin! Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.11.2012 22:12:08 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #201 : 11.11.2012 22:54:04 »

Minä itse olin edellisessä elämässäni puunjuuri metsässä, se tallattiin poikki, se rikottiin, se poljettiin maahan. Se löydettiin poltettiin, hävitettiin. Se oli tärkeä juuri rungolle, mutta puu oli fiksu, se kasvatti monet juuret ympäröivään maahan ja sai tarvittavat ravinteet ilman puuttuvaakin osaa. Jos joku sai tosta jotain irti niin kippis =)
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #202 : 11.11.2012 23:02:43 »

Hahaa, saksalainen oluttyttö ?  Smiley sopeva näkymä.
Jostain syystä saksan kieli karmii minua...en pidä siitä  idiot2

Kosmonautti..rankametsällä..hakkaat kirveen kanssa puita, on talvi. Olet mies, sulla on ruskeat vaatteet. Sulla on hevonen siinä, ja mettässä taitaa olla muitakin samalla asialla  Smiley

Tuollapuolen...kalterit. Sisäpuolelta. Olet tummahiuksinen nuorimies, ja aikamoisen tuomion joutunu kärsimään tuossa vankilassa.

 Tongue
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #203 : 12.11.2012 00:17:40 »

Kuuhilda: kapeat kivikadut, korkeat talot, melu, huono ilma, kalan tuoksu. Lämmin alkukesä, Etelä-Ranska.
Sullois tummat, kastanjaan vivahtavat hiukset, likaisenvärinen pystyraitahame. Päässä vaaleahko myssy. Kämmenet työtä tehneen näköiset, ruumis sorja, vahva, ikä alta kaksviis. Tyytyväisenä oloinen, vähän väsynyt. Sullon kiire jonnekin. Tongue

kosmonautti: pilviä, tuulee, rinne ja kivikkoa. Kuluneet, ahavoituneet kasvot, siniset viirusilmät, siistit harmaat hiukset, hassu pikkuruinen hattu. Seisoskelet piippuinesi katse kohti taivasta. Olet levoton, odotat kuulevasi jotakin merkittävää, tulos ratkaisee paljon, vaikuttaa tyttäreesi. Alapuoleltasi kuuluu kova ääni. Pudotat piippusi.

tuollapuolen: Pelkoa, hälyä, tummanharmaata terästä, tummia pukuja, suurkaupunki. Olet keskenkasvuinen poika, tukka sileäksi kammattu, kasvoilla kova ilme. Jokin ahdistaa, kuin ympäristön kerrostalot olis kaatumassa päälle ja nielaisisi sut: päässä kestämätön paine, vaikea hengittää.
Raastava, pyytävä, käskevä, rasittava naisen ääni kutsuu. Puristat kätesi nyrkkiin, rystyset valkoisina.
Suuri rautaportti. Pimeää, kylmää.


.. Mullekin voi Smiley

[// muoks, dämn tätä väärin korjaavaa älppärin tekstinsyöttöä Cheesy ]
« Viimeksi muokattu: 12.11.2012 01:54:15 kirjoittanut mii-i » tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #204 : 12.11.2012 08:27:50 »

Minä aivan saatan tuntea tuon, ja haistaa, mii-i, huhhuh Cheesy

Mii-i, sinä seisoit kädet leväällään ja vaalea, varmaankin vaalean harmaa kaapu ylläsi jollain ympäristöään korkeammalla mäennyppylällä tai kalliolla tms. Sinulla oli joko pitkät hiukset tai sitten huppu. Takanasi loisti joko nouseva tai laskeva aurinko. Alapuolellasi oli sankka joukko ihmisiä kuulemassa mitä sanoit...eli siis jokin pappi tai saarnamieshän tuosta tulee mieleen, joskin kai se voisi olla jonkun sortin johtajakin.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #205 : 12.11.2012 18:17:59 »

Saakos tässä pelkästään kysyä? Jos saa niin mulle saa kertoa näkymiä, itse en osaa toisten elämää nähdä enkä kuvitella.. 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #206 : 12.11.2012 19:45:00 »

Ei tarvikkaan osata supikas, se ei oo se pointti Cheesy
Mut joo, saa pelkästään kysyä...nyt ei ehi, koetan kotvan päästä   Smiley
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #207 : 12.11.2012 19:51:03 »

supikas: Yö. Koetat lukea tähtiä. Oot tosi säikkynä jostain. Jotakin kummallista, suurta tapahtuu taivaalla. Siksi olet yksin täällä, nyt.
Iältäs käyt reilua kolmeviittä. Sullon musta, sotkuinen tukka, hipoo hartioita. Sinisävynen mekko. Kaulassa puolikuumainen hammas tai kynsi.
 Poskia polttaa. Sydän lyö rinnassa nopeaa, raskaana, toivoen epätoivoisesti. Ei.
Alapuolella on kylä, siellon sun lapsi, pienimmäinen. Miestä sullei oo, enää, se sattuu (hitaasti vihmoo, syövyttää rinnassa) vieläkin.
Kylässä tapahtuu jotain, pahaa. Pelkoa. Ei. Pikkuinen. -Suolle.
Ei.


Kuuhilda: Oi, kiitos  Smiley .. Jaaettä pappi-johtaja, jännää Wink
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #208 : 17.11.2012 17:03:28 »

supikas: Yö. Koetat lukea tähtiä. Oot tosi säikkynä jostain. Jotakin kummallista, suurta tapahtuu taivaalla. Siksi olet yksin täällä, nyt.
Iältäs käyt reilua kolmeviittä. Sullon musta, sotkuinen tukka, hipoo hartioita. Sinisävynen mekko. Kaulassa puolikuumainen hammas tai kynsi.
 Poskia polttaa. Sydän lyö rinnassa nopeaa, raskaana, toivoen epätoivoisesti. Ei.
Alapuolella on kylä, siellon sun lapsi, pienimmäinen. Miestä sullei oo, enää, se sattuu (hitaasti vihmoo, syövyttää rinnassa) vieläkin.
Kylässä tapahtuu jotain, pahaa. Pelkoa. Ei. Pikkuinen. -Suolle.
Ei.


Kuuhilda: Oi, kiitos  Smiley .. Jaaettä pappi-johtaja, jännää Wink
Kiitos Mii-i! Ihan nousi tukka pystyyn tuota lukiessa, tunnelma ihan käsinkosketeltavan jännittynyt... huh huh... vaikka lie näin ollut joskus..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #209 : 17.11.2012 17:12:58 »

No niin...mä koetin olla lukematta noita mii-in omia ettei sekoitu mun mahti suoritukseni Cheesy

Supikas:
Pöytä. Siinä on kolmion muodossa olevat jalat. Niinku olis metallia...muutenkin hirveen tuoreelta tuntuu tämä. Istutte ranskalaisessa kahvilassa, siinä on monta nuorta miestä ja naista. Valkeita kiharoita, kampauksia, huiveja, naurua, aurinkolaseja, muhkeita kukkia, auringonpaistetta ja tuulta.
Jotain tärkeetä tuossa tapahtunee.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: