näköjään oon aina vastaamassa Golden Peacock sulle..
kokeillaan mitä tulee..
Olet ollut sairaanhoitajana sota-aikana ja silloin nähnyt rankkoja asioita, jonka vuoksi koet ristiriitaisia tunteita palvelustyöstä. Olet auttanut sotilaita sairauksissa ja muissakin ongelmissa. paljon aiemmassa elämässäsi olet ollut köyhä kerjäläinen ja joutunut kärsimään paljon. Siksi olet sen elämän jälkeen halunnut auttaa muita.
Todennäköisesti sinulla on ollut myös paljon muita elämiä..
Kiitos Nefarian
Molemmat kuulostavat itseasiassa järkeviltä/oikeilta!
Olen joskus tuumaillut itsekkin, että olisin ollut joskus aijemmin kerjäläinen. Terveydenhoitajan ammatti ei ole sillätavalla kiinnostanut nyt, mutta minulla on on joku vimma katsoa leikkausvideoita ja minulla on tikkaus-välineet täällä kotona.
No, kokeillaampa, mitä minä saan sinusta. Ihan aluksi kuuluu naisen kirkaisu, tämä nainen ei kirkaissut säikähdyksestä, vaan siitä, kun on saanut jostakin tarpeekseen ja yrittää saada tunteensa ulos sisältään jollain keinoin. Sitten hän huomaakin olevansa kokonaan ruskean hevosen selässä, se alkaa kiitämään hurjaa vauhtia eteenpäin kohti metsätietä. Nainen pakenee jotakin, takaa tieltä kurkistaa musta hahmo. Mies ehkä tai symboli esim. epävarmuudesta/pahaa oloa jotakuta kohtaan.
"Kesällä aurinko polttaa/poltti maan jalkojesi alta." Tätä en uskalla tulkita, saan enemmän sellaisen tunteen, että tämä tapahtuu vielä viimeisen kerran joskus, mistä tuo lause yrittää kertoa. Sitten oletkin savuttanut jonkin päämäärän elämässäsi ja pystyt olemaan vielä enemmän ylpeä itsestäsi, kun olet pärjännyt taas yhdestä elämän haasteesta niin hienosti.
Voi ei, kun tuli hullun kuuloinen viesti, kun en uskalla suoralta kädetä tulkita näitä.. Tulee vain mielikuva, että molemmat symbolit kertovat rakkaudesta. Että joku mies entisessä elämässä olisi sama jonka kanssa olisit yrittänyt useampaan kertaan tuloksetta ja Nyt tässä elämässä olisi taas mahdollisuus onnistua. Voi tosin olla, että tämä kertoo menetetystä rakkaudesta Tässä elämässä mikä vaikuttaa sinuun vieläkin. Hiukkasen hankalaa, kun en tiedä mistä elämästä tarkalleen yrittävät kertoa..