Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131560 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #225 : 20.11.2012 15:44:28 »

liveforever: Nuori tyttö markkinatorilla. Puheensorinaa ja ihmisiä, kyyhkyjä ja hevosia. Seisot pienen kojusi takana, kuten olet koko ikäsi tehnyt, ensin äitisi helmoissa nyt jo itse kauppaa tehden. Olet leiponut yöhön asti vehnäleipää, sämpylöitä. Kukonlaulun aikaan pakannut leipäset suuriin koreihin ja kiiruhtanut kojusi luo. Pyyhit tahmeita sormia vaalean mekkosi peittävään esiliinaan, jauhoa poskessasi. Ruskea hiuskiehkura on karannut pellavaisen myssysi alta. Äiti leipoo vielä kotona, pienessä tuvassa, pikkusisko hoitaa vauvaa avotakan edessä. Toivot ettei kuumetauti veisi ketään tänä talvena. Kaksi kolikkoa lihavalta herralta, merci.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #226 : 22.11.2012 19:47:57 »

Haluaisin myös tietää mikä olin viimeksi,edell. elämässä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #227 : 22.11.2012 19:53:34 »

Muistutan että tämä on leikkiä vain,
mutta siiri 58;
Aatelismies korkealla kivisessä kartanossaan.
Sitten ratsastamassa harmaalla hevosella taisteluun miekka pystyssä, umpisilmikkoisen kypärän punaiset sulat liehuen. Sulla on oikeessa kädessä kilpi, jossa sukusi vaakuna, jossa on jotain kultaista ja mustaa...en ihan saanut selvää siitä, jokin tyyliin leijonan ja kotkan sekasikiö se oli, ja piti miekkaa korkealla.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #228 : 22.11.2012 21:57:09 »

Siiri 58: Pieni, vaaleanutturainen opettajatar. Maija Poppas-kengät ja pitkä tummansininen hame. Vaalea hattu, jossa tummanvioletti paksu nauha. 1800-luvun loppua. Oma pieni sininen huone koululuokan yhteydessä, niukka kalustus, pari kirjaa. Hoidat myös luokan kunnossa pidon ja lämmittämisen.
Nuori, siksi asemastasi epävarma. Oppilaat siinä ala-aste-ikäisiä. Kova ois aviokaipuu, rikkaampikin kelpaisi, varauden ja miehen turva, oman arvon nousu Wink Ei tarvitsisi raataa nälkäpalkalla pahankuristen lasten kanssa: vaikka opettaminen on mieluista, lapset huonosti kasvatettuja, melko köyhiä.


liveforever: Likainen mustanruskea tukka ja -kasvot. Kukkaistyttö: keräät anivarhain luonnonkukkia kaupungin laitamilta ja kierrät päivät myymässä. Kunhan saat tarpeeksi rahaa, aiot hankkia välineet hakeutuaksesi parempiin puuhiin. Haaveilet palvelustytön asemasta varakkaassa talossa: olisi aina katto pään päällä, siistit vaatteet ja ruokaa.
Pimeässä etsit sijan muiden ikäistesi orpojen seurasta. Usein olette liian väsyneitä ja nälkäisiä tehdäksenne mitään. Joskus hustlaatte yhteisiä "keikkoja": joko joku on huomannut sopivan huonosti vartioidun talon, tai iskette varomattomaan kanssakulkijaan.
Kieli on raisua ja räväkkää, leikit rajuja, mutta tunnelma on toverillinen.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2012 11:29:57 kirjoittanut mii-i » tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #229 : 23.11.2012 11:21:42 »

Mullekin voi kyllä laittaa tulemaan harjoitusta  coolsmiley
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #230 : 23.11.2012 11:51:01 »

bLilim*: Vanha, pikkuruinen nainen (meinasin hihkaista, että MUMMO!  Smiley ). Istuksit asuntosi edessä käsitöinesi ja tiirailet uteliaasti ohikulkijoita. Todellisuudessa et saa neuloinesi paljon aikaan, etkä välitäkään siitä: se on vain suojakeino ja tekosyy epämukaville kummeksujille. Tarkat, paljon huomaavat silmät. Kiherrät itseksesi maailmalle, hullunkurisuuksille, jotka vain sinä, kiireetön viisas, huomaat.
 Miehesi puuhaa sisällä, huolehtivainen ja lempeä, tosin jo hellyttävän huonomuistinen ja siksi levoton. Oma pääsi on yhä terävä kuin partaveitsi. Olet valtavan innoissasi iästäsi, saat puuskahdella ja sanoa asioita punastuttavan suoraan, kaikki hyssytellään aina vanhuutesi piikkiin- vanhuksia kunnioitetaan muutenkin hyvin paljon.
Ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö olisi tietoinen maailmasta. Kunhan vain kapinoit ja naureskelet itseksesi ihmisten kummallisille säännöille, ja teet juuri niin kuin itse tahdot.
 Välillä pistät pirullisuuttasi piipputupakaksi, vaikka lapset katsovat käydessään alta kulmain (tai ehkä juuri siksi teetkin niin). Edellisellä viikonloppuna sait rasittavat sukulaisesi kauhistumaan ilmoittamalla, ettet koskaan siivoa, petaa sänkyjä tai tiskaa astioita: pölyisyys, ulkona- ja noutoruokien syöminen säästää paljon aikaa omille tärkeille asioillesi (eli ulkona istumiselle). Pappa tehkööt mitä lystää.
Tänään aiot elää pelkillä leivoksilla - ja sillä tupakalla: se sattuu juuri nyt vain tuntumaan niin *kirosana* hauskalta  coolsmiley
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #231 : 23.11.2012 16:36:20 »

mii-i  Grin Eikös sun pitänyt katsoa edellistä elämää eikä nykyistä? No ikä meni hieman yläkanttiin tosin  Wink Symppis mummo!
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #232 : 23.11.2012 19:17:50 »

Lilim*: Voihan tuo olla, että nautit edellisestä elämästäsi niin paljon, että päätit tällä kertaa ottaa uusiksi vähän nuorempana laugh  Wink
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #233 : 23.11.2012 19:36:17 »

meikäläinen on näköjään myynnyt paljon.. ilmankos ei nykyään sais kaupan kassalle töihin ei millään!!!
ruskea kihara tukka on jäännyt tähän elämään. ja ehkä jonkinlainen raisuus. Smiley
tallennettu
Golden Peacock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #234 : 01.01.2013 00:57:58 »

Jos joku täällä katselisi minullekkin entiseen elämään, vaikka vain harjoitusmielessä?  :')  alkoi yhtäkkiä kiinnostamaan taas tämä aihe.

Olen miettinyt josko joskus olisin ollut palvelustyttö, neuvonantaja tai jotain, kun olen niin palveluhenkinen ihminen niille joita Todella arvostan. Muuten pidän kaikkea palvelutyötä alaarvoisena, ellen oikeasti ole tutustunut tiettyyn osaan siitä paremmin. En yhtään ymmärrä mistä tuo johtuu, uskon vain pystyväni itse parempaan. Muuten kyllä arvostan auttamistyötä tekeviä ihmisiä Paljon.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #235 : 02.01.2013 23:04:35 »

näköjään oon aina vastaamassa Golden Peacock sulle.. Wink
kokeillaan mitä tulee..
Olet ollut sairaanhoitajana sota-aikana ja silloin nähnyt rankkoja asioita, jonka vuoksi koet ristiriitaisia tunteita palvelustyöstä. Olet auttanut sotilaita sairauksissa ja muissakin ongelmissa. paljon aiemmassa elämässäsi olet ollut köyhä kerjäläinen ja joutunut kärsimään paljon. Siksi olet sen elämän jälkeen halunnut auttaa muita.
Todennäköisesti sinulla on ollut myös paljon muita elämiä.. Wink
tallennettu

..just go with the flow..
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #236 : 02.01.2013 23:36:46 »

hihih, haluaisko joku vilkaista minunkin entisiä eläimiä? Smiley

lähinnä olen alkanut miettimään sitä että miksi minulla tuntuu olevan jotenkin niin erityinen suhde/yhteys luontoon, ja varsinkin metsään. ihan pienestä pitäen...
löytysköhän entisistä elämistä vastaus.  :Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Golden Peacock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #237 : 03.01.2013 21:17:35 »

näköjään oon aina vastaamassa Golden Peacock sulle.. Wink
kokeillaan mitä tulee..
Olet ollut sairaanhoitajana sota-aikana ja silloin nähnyt rankkoja asioita, jonka vuoksi koet ristiriitaisia tunteita palvelustyöstä. Olet auttanut sotilaita sairauksissa ja muissakin ongelmissa. paljon aiemmassa elämässäsi olet ollut köyhä kerjäläinen ja joutunut kärsimään paljon. Siksi olet sen elämän jälkeen halunnut auttaa muita.
Todennäköisesti sinulla on ollut myös paljon muita elämiä.. Wink



Kiitos Nefarian  smitten  Molemmat kuulostavat itseasiassa järkeviltä/oikeilta! Smiley  Olen joskus tuumaillut itsekkin, että olisin ollut joskus aijemmin kerjäläinen. Terveydenhoitajan ammatti ei ole sillätavalla kiinnostanut nyt, mutta minulla on on joku vimma katsoa leikkausvideoita ja minulla on tikkaus-välineet täällä kotona.  Grin

No, kokeillaampa, mitä minä saan sinusta. Ihan aluksi kuuluu naisen kirkaisu, tämä nainen ei kirkaissut säikähdyksestä, vaan siitä, kun on saanut jostakin tarpeekseen ja yrittää saada tunteensa ulos sisältään jollain keinoin. Sitten hän huomaakin olevansa kokonaan ruskean hevosen selässä, se alkaa kiitämään hurjaa vauhtia eteenpäin kohti metsätietä. Nainen pakenee jotakin, takaa tieltä kurkistaa musta hahmo. Mies ehkä tai symboli esim. epävarmuudesta/pahaa oloa jotakuta kohtaan.

"Kesällä aurinko polttaa/poltti maan jalkojesi alta." Tätä en uskalla tulkita, saan enemmän sellaisen tunteen, että tämä tapahtuu vielä viimeisen kerran joskus, mistä tuo lause yrittää kertoa. Sitten oletkin savuttanut jonkin päämäärän elämässäsi ja pystyt olemaan vielä enemmän ylpeä itsestäsi, kun olet pärjännyt taas yhdestä elämän haasteesta niin hienosti.

Voi ei, kun tuli hullun kuuloinen viesti, kun en uskalla suoralta kädetä tulkita näitä.. Tulee vain mielikuva, että molemmat symbolit kertovat rakkaudesta. Että joku mies entisessä elämässä olisi sama jonka kanssa olisit yrittänyt useampaan kertaan tuloksetta ja Nyt tässä elämässä olisi taas mahdollisuus onnistua. Voi tosin olla, että tämä kertoo menetetystä rakkaudesta Tässä elämässä mikä vaikuttaa sinuun vieläkin. Hiukkasen hankalaa, kun en tiedä mistä elämästä tarkalleen yrittävät kertoa..  Undecided
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #238 : 04.01.2013 18:56:27 »

no hullua ja hullua.. Olet täysin oikeassa tuosta tulkinnastasi.. Elämässä tosiaan on mies, jonka kanssa edellisissä elämissä tapahtunut kaikenlaista ja nyt on ollut ja tulee vielä olemaan mahdollisuus.. heh.. hassua miten osuitkin juuri tuohon suoneen..  Wink

Todella hankala pelkästään itselle tulkita entisiä elämiä saati sitten muille.. varsinkin jos on jo useampi elämä takana.. Smiley
mutta kiitos valaisevasta näkemyksestä..  smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #239 : 06.01.2013 13:04:50 »

Hyppäänpä mukaan tähän ketjuun taaspitkästä aikaa.

No, mitäs näkyy?  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: