Sivuja: 1 ... 16 17 [18]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131719 kertaa)
0 jäsentä ja 39 vierasta katselee tätä aihetta.
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #255 : 17.03.2013 14:03:21 »

Nefarian

Saan mielikuvaa naisesta, joka on suht lyhyt, vaalea ellei jopa kalpea iho mutta tosi tumma tukka, polkkatukaksi leikattu. Lyhyt mutta pippurinen luonne, kunnioitettu yhteiskunnassaan. Kylmää ympäristöä, olitko kenties inuiitti vai ihan lappalainen? Lunta näkyy joka tapauksessa. Olit käsityöläinen, tosi taitava valmistamaan lämpimiä vaatteita ja sinulta haluttiin nimenomaan tilata niitä, koska vaatteissa oli aina yksilöllisesti suunnitellut koristelut. Elit vanhaksi, menit naimisiin mutta sait vain muutaman lapsen koska miehellesi tapahtui jotain ihan muutaman vuoden avioliiton solmimisen jälkeen.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #256 : 17.03.2013 15:51:54 »

Minä olen myös edelleen koekaniinina innokkaille  Smiley

Thuileann. Pohjois Afrikka, Marokko? Tummasilmäinen nainen, hiukset kiedottu syvänsinisen hunnun alle, huntu laskeutuu hartioillesi, saat sentarvittaessa kasvojesi eteen. Heliseviä rannekoruja, tummalla hennalla koristeltu vasen käsi. Hennakuvio kiemurtelee sormesi ympärillä ja muodostaa kauniin kuvion kämmenselälle. Hennakuvio kaunistaa myös jalkapöytääsi joka tosin harvalle paljastetaan. Paljon ihmisiä ympärilläsi, mausteiden tuoksu, kanoja häkeissään, värikkäitä kankaita, huiveja.. Basaari on täynnä elämää. Istut kauniisti kirjaillun liinan päällä hieman sivussa, naiset tulevat luoksesi päivästä toiseen, joskus joku ylevä mieskin, silloin kätket kasvosi. Tartut asiakkaan käteen tutkit kämmentä, annat sormesi liukua käden viivoilla, sinä näet, aistit tunnet. Luoksesi tullut nainen on epätoivoinen, olet rehellinen ja joskus tuleva voi satuttaa. Naisen kämmenellä risteilee surun merkki, sinä tiedät suru tulee lapsivuoteeseen.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #257 : 17.03.2013 19:17:55 »

Lilim...Pakko kirjoittaa, kun tulee niin selvä kuva miehestä, jolla on Ranskan vallankumouksen aikojen tasavaltalaisten univormu (Huh).. Semmoiset valkoiset housut, pitkät saappaat, hattu, värikäs takki (sinistä, punaista). En nyt ala tarkistella tätä mistään, mutta tämmöinen näkyisi  buck2 Tämä herra on vähän vanhempi jo, selvästi arvonsa tunteva, arvokas, ylpeäkin. Korkea-arvoinen upseeri ilmoittaa olevansa  Shocked Hehhee. Taustalta kuuluu taistelun melskeitä, hevosten kavioiden kopinaa..   Sad
Olen myös koekaniinina edelleen, vaikka olen joskus aijemmin ollut mukana... smitten
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #258 : 18.03.2013 01:36:10 »

Lumililja,
Vaalea, hintelä, mutta voimakaskätinen sairaanhoitaja(tar) kenttäsairaalassa. Ylikuormitettu, lopenuupunut, mutta ylpeys ja halu auttaa ajaa eteenpäin- mekaaaniset liikkeet ja rauhoittavaksi tarkoitettu automaatiohymy potilaan luota toiselle siirryttäessä. Työ tyhjentää pään huolesta kotiväen puolesta.
Veren imelä, tukahduttava haju. Kuolemaa, kuolemaa, kuolemaa. Pää painaa ja surisee raskaana, hädin tuskin tajuat toimivasi.
Myöhemmin menehdyt itse ylirasituksesta aiheutuneeseen kuumeeseen, joka äityy aivokuumeeksi.

Mullekin saa edelleen Smiley
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #259 : 18.03.2013 11:18:55 »

Lumililja, vai  korkea-arvoinen upseeri, vapaus veljeys ja tasa-arvo! Käy  angel
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #260 : 18.03.2013 14:18:17 »

Minä olen myös edelleen koekaniinina innokkaille  Smiley

Thuileann. Pohjois Afrikka, Marokko? Tummasilmäinen nainen, hiukset kiedottu syvänsinisen hunnun alle, huntu laskeutuu hartioillesi, saat sentarvittaessa kasvojesi eteen. Heliseviä rannekoruja, tummalla hennalla koristeltu vasen käsi. Hennakuvio kiemurtelee sormesi ympärillä ja muodostaa kauniin kuvion kämmenselälle. Hennakuvio kaunistaa myös jalkapöytääsi joka tosin harvalle paljastetaan. Paljon ihmisiä ympärilläsi, mausteiden tuoksu, kanoja häkeissään, värikkäitä kankaita, huiveja.. Basaari on täynnä elämää. Istut kauniisti kirjaillun liinan päällä hieman sivussa, naiset tulevat luoksesi päivästä toiseen, joskus joku ylevä mieskin, silloin kätket kasvosi. Tartut asiakkaan käteen tutkit kämmentä, annat sormesi liukua käden viivoilla, sinä näet, aistit tunnet. Luoksesi tullut nainen on epätoivoinen, olet rehellinen ja joskus tuleva voi satuttaa. Naisen kämmenellä risteilee surun merkki, sinä tiedät suru tulee lapsivuoteeseen.

Kiitos!! Mulle on joskus nähty Intiassa elämä, olisiko tämä sitä lähellä? Smiley siitä hennakuviosta lähinnä mietin.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #261 : 19.03.2013 19:01:06 »

Kiitos Thuileann..!!
Kuullostaa ihan järkeenkäyvältä.. käsityöläinen olen ollut useammassakin elämässä ja tässä nykyisessäkin.. ja tiedän elelleeni lumisissa maisemissa ennenkin.. Smiley

 smitten
tallennettu

..just go with the flow..
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #262 : 19.03.2013 20:11:49 »

ei tullut kenenkään nimeä mutta sanooko jollekin Mahoo mitään?
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #263 : 19.03.2013 20:35:43 »

Lumililja,
Vaalea, hintelä, mutta voimakaskätinen sairaanhoitaja(tar) kenttäsairaalassa. Ylikuormitettu, lopenuupunut, mutta ylpeys ja halu auttaa ajaa eteenpäin- mekaaaniset liikkeet ja rauhoittavaksi tarkoitettu automaatiohymy potilaan luota toiselle siirryttäessä. Työ tyhjentää pään huolesta kotiväen puolesta.
Veren imelä, tukahduttava haju. Kuolemaa, kuolemaa, kuolemaa. Pää painaa ja surisee raskaana, hädin tuskin tajuat toimivasi.
Myöhemmin menehdyt itse ylirasituksesta aiheutuneeseen kuumeeseen, joka äityy aivokuumeeksi.

Mullekin saa edelleen Smiley


Uuh! Pystyn kuvittelemaan näkymän!  Undecided Kiitos mii-i  smitten, oli kyllä hyvin kuvailtu vaikka kuulostaakin niin karmaisevalta  Shocked... Ilmankos tässä elämässä kammoan verta, mulla on järkyttävä neula- ja piikkikammo, ja pyörryn verikokeessakin, jos en ole sen aikana pitkälläni. Ja olen muuten pyörtynytkin, ennen kuin tämän tajusin. Useaan otteeseen vieläpä.  Huh Sairaalakammo on nyt hellittämäänpäin, vaikka sellainenkin on ollut. Sairaalassa olen tosin työskennellyt pienen hetken.  Smiley Stressissä saan muuten kuume- ja flunssaoireita toisinaan, joten täytyypä varoa.  Huh Kyllä mulla tuota auttamisenhaluakin on, aikas paljon....  buck2

Lilim, ollos hyvä  Cheesy
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #264 : 19.03.2013 21:01:59 »

mii-i
pienen ponnistelun jälkeen näin tälläisen..
istut vaunuissa jota hevoset vetävät. Ulkona on syksyinen sää ja ilmassa on jo lumen tulon tuoksua.. Seurassasi istuu vanhempi rouva vastapäätä sinua. Tunnelma on hyvin jännittynyt ja hiljainen. Ette puhu mitään. Tujotatte vastakkaisiin suuntiin ikkunoista ulos. Sinulla on rusehtava mekko.. korsetti..  kampauksesi kiharat laskeutuvat harteillesi. eletään jotain 1800-lukua..
Olet tuottanut jonkinlaisen pettymyksen, mutta pidät ratkaisuasi oikeana. Ehkä kyseessä jonkin naimakaupan peruminen. Vanhempi rouva on äitisi joka ei ole ollenkaan tyytyväinen sinuun.. Hän leppyy kyllä vielä.. Smiley

tallennettu

..just go with the flow..
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #265 : 23.03.2013 02:15:25 »

mii-i
pienen ponnistelun jälkeen näin tälläisen..
istut vaunuissa jota hevoset vetävät. Ulkona on syksyinen sää ja ilmassa on jo lumen tulon tuoksua.. Seurassasi istuu vanhempi rouva vastapäätä sinua. Tunnelma on hyvin jännittynyt ja hiljainen. Ette puhu mitään. Tujotatte vastakkaisiin suuntiin ikkunoista ulos. Sinulla on rusehtava mekko.. korsetti..  kampauksesi kiharat laskeutuvat harteillesi. eletään jotain 1800-lukua..
Olet tuottanut jonkinlaisen pettymyksen, mutta pidät ratkaisuasi oikeana. Ehkä kyseessä jonkin naimakaupan peruminen. Vanhempi rouva on äitisi joka ei ole ollenkaan tyytyväinen sinuun.. Hän leppyy kyllä vielä.. Smiley

Hihi, yhtymäkohtia löytyisi kyllä tähänkin eloon Grin Kiitos!
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Indium
Vieras
« Vastaus #266 : 12.04.2013 22:08:26 »

Jatkettaisko taas tätä ketjua?  Smiley
Ite en edelleenkään näe mitään, valitan - mutta jos jotakuta hotsittaa mulle vilkaista taas kerran, niin antakaa palaa.  Cheesy
tallennettu
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #267 : 12.06.2013 22:14:29 »

Ai tällainen kiva ketju löytyi!  smitten Nostampa esille!
Saa katsoa kyllä minullekkin, ihan vapaasti!   Cheesy Kiinnostaa aika paljon nuo edelliset elämät..
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #268 : 19.06.2013 17:52:21 »

manni tai manninen merkitseekö jollekin jotain?tuli esille samalla hetkellä kun avasin tämän "palstan"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18]
  Tulostusversio  
 
Siirry: