Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikea tapaaminen ja sen kartta tulossa, voitteko auttaa?  (Luettu 6694 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« : 14.04.2011 13:35:45 »

Hei,

tänään illalla tapaan yhden ärsyttävän tyypin, jonka kanssa on jankkaamalla välejä selvitelty jo pidempään...

Mitä neuvoisitte? Minä en enää tiedä, alkaa kohta keinot loppua, kun toinen tuntuu niin katalalta ja kierolta...  Embarrassed  Undecided

Kartta, mahd. tapaamishetken perusteella, muutaman minuutin heittoja voi tulla, kun ei vielä ole toteutunut, tai voi tyyppi tehdä tietenkin perinteiset oharit myös...

Mutta jos leikitään ajatuksella, että hän tulee tänään, kartta on tällainen:

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2011 13:43:39 »

Lisättäkööt tähän vielä,

että samassa paikassa on muuan toinen henkilö luvassa, jonka tapaamista ehkäpä odotan ihan innolla. On sotkeutunut tuon inhottavan tyypin kuvioihin silti.

Ristiriitaista, itse huomasin lasku-uranuksen, no mulla itellä se on nousussa kiinni...  idiot2

Erikoiskuvioista oli stellium, mahdollisuuksien kolmio ja muistaakseni T-risti...

Näettekö mitään neuvottavaa, kuinka valmistaudun. Välit on jo käytännössä katki tuohon ääliöön, mutta en halua kaikkia ystäviäni menettää hänen takiaan...  Sad
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2011 13:54:04 »

Mulle heräsi pikaisesti tälläisiä ajatuksia:

Ascin sijainti voisi auttaa hoitamaan tilanteen diplomaattisesti. Tosin tuosta pluton neliöstä asc:lle tuli mieleen valtataistelut. Kuu neitsyessä, tunteet kylmänä hyötyjä tavoitellen.  Huh Jupiterin ja merkuriuksen yhtymä oinaassa tuo varmaan suoraa puhetta. Mars oppositiossa ascendantille antaa myös uhmakkaan kuvan tästä tapaamisesta. Ja pluto ic:llä, uranus, dc:llä, tässä on iso kasvun paikka varmaankin molemmille. Muutos koskettaa syvältä. Voisikohan tuo uranus auttaa muuttamaan toimintamalleja? Ota tähän tapaamiseen asenne, että teet jotain ihan eri tavalla kuin ennen. Muuten ei mikään muutu.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 14.04.2011 14:07:44 »

Tuolla oli vielä tarkka chironin kolmio MC:lle, joka on ravussa.

Positiivista tunnetta peliin. Haavoittunut parantajakin on siellä mielikuvituksekkaassa kalojen merkissä. Voisitko luottaa visualisoinnin voimaan. Affirmoi hänet ihanaksi ja myötätuntoiseksi ihmiseksi. Ole itse se muutos, jonka haluat nähdä.  Wink  smitten

tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 14.04.2011 14:21:11 »

Voi kiitos kiitos Casperiina,

luen paremmalla ajalla läpi joskus vielä tuon sinun ekan vastauksen,
mutta muuten olet oikeassa, minustakin se oli hyvä, että siellä on paljon kalojen merkkiä, chironissakin.

Aurinkomerkki minulla on  rapu eli aika ahtaalla olen tuossa kartassa, ei paljon ravun ääntä, vaan kamalasti oinas- ja kalat-merkkiä, toki vuodenajasta johtuen...
ja jonkinverran sitten neitsyt- vaaka- tekijöitä, eivät ole ongelma minulle, mutta oinas voi olla.  buck2

ja uranus laskulla, omani siellä  askendentti  jousimies noviili  uranus sekä  jupiter nekin  jousimies :ssa
sekä laskulla  chiron  kaksoset ja  kaksoset  vesta

niinpä, ei helppoa tuu olee, tulee mieleen, että jaksanko edes tervehtiä, tuo ihminen pitää minua hulluna, vaikka on itse täysin sairas ja myrkyttää muita ihmisiä toisiaan vastaan...  Lips Sealed surullista, mutta totta...  Undecided
tallennettu

Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 14.04.2011 14:24:51 »

Tuosta muuten, että inhottavan ihmisen karttaa en edes tiedä,

sitten kaksi mieluisampaa ihmistä siellä, toisella  aurinko  vesimies ja toisella  aurinko  kalat

ja leija on ainakin toisen näistä kivoista erikoiskuvioissa, toisella ilmeisestikin stelliumi.

Ne on loistotyyppejä, mutta ei tolla yhdellä oo oikeutta oman kiukun takia myrkyttää kaikkia minua vastaan, hän se tässä se typerä on ollut, me molemmat toki, mutta tuo on NIIN keskenkasvuisten ja henkisesti epäkypsien ihmisten touhua jo...  knuppel2 ärsyttävää...

No pitäis vaan vanhempana ja viisaampana asettua kaiken tuon yläpuolelle, yksi noista kolmesta on mua vanhempi, kaksi muuta nuorempia..  coolsmiley

Pähkähullu elämä, aina välillä... Naurettavaa tääkin.  Cheesy  2funny
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 14.04.2011 14:25:57 »

luen paremmalla ajalla läpi joskus vielä tuon sinun ekan vastauksen,
mutta muuten olet oikeassa, minustakin se oli hyvä, että siellä on paljon kalojen merkkiä, chironissakin.

Jätä mielummin kokonaan lukematta, se keskittyi enemmän negatiiviseen, kuin tällaiseen tapaamiseen valmistautuessa olisi kannattavaa  2funny

Mutta niin kuin  askendentti vaaka niin hymyä naamalle!  Wink
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 14.04.2011 14:36:12 »

No äläs nyt...  Grin

tsekataas,
eli
Mulle heräsi pikaisesti tälläisiä ajatuksia:

Ascin sijainti voisi auttaa hoitamaan tilanteen diplomaattisesti. Tosin tuosta pluton neliöstä asc:lle tuli mieleen valtataistelut. Kuu neitsyessä, tunteet kylmänä hyötyjä tavoitellen.  Huh Jupiterin ja merkuriuksen yhtymä oinaassa tuo varmaan suoraa puhetta. Mars oppositiossa ascendantille antaa myös uhmakkaan kuvan tästä tapaamisesta. Ja pluto ic:llä, uranus, dc:llä, tässä on iso kasvun paikka varmaankin molemmille. Muutos koskettaa syvältä. Voisikohan tuo uranus auttaa muuttamaan toimintamalleja? Ota tähän tapaamiseen asenne, että teet jotain ihan eri tavalla kuin ennen. Muuten ei mikään muutu.  :Smiley

vaakamaisuus varmasti auttaa, ok  Smiley

sitten juu, neitsyt-kuu-kylmyys, ainakin hänen taholtaan juu, hänessä on sitä neitsyt-olemusta paljon, vaikka taitaa olla aurinko-vaaka, jos nyt en ihan väärin muista... Ensin minä luulin, että se ois neitsyt.  2funny
Ja nimenomaan: hän tavoittelee laskelmoidusti aina hyötyä.

No joo, hänen nousu voi ehkä sitten olla se  neitsyt jos vaan veikkaan, tuolla yhdellä muuten, jonka karttaa oon spekuloinut tietämättä kellonaikaa, uskon et on harvinainen  askendentti  vesimies ja toisella ehkäpä harvinainen  askendentti  rapu tai  oinas, alkaakin selittää jo jotain tästä kamalasta triangeli-draamasta... oh no, mitä draama queen-toimintaa!  2funny

Paitsi, mitä nyt minä voisin se tarvittava neljäs pyörä olla. Jos joku vaan tajuais...  :Smiley

Uranusmaisesti, sähköisen lyhyesti tähän loppuun: no perkele että vallankumouskin, kuvaa hyvin  uranus nyt mennään, notta perskules
eikä meinata! en pelkää, kiinni härkää sarvista vaan! Tulta kehiin. u know huumoria, huumoria  Wink  Grin

ok, ei ollut uhkaus, vaan läppä.  Cool
tallennettu

apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 14.04.2011 15:11:33 »

Joo tuo vahva polarisaatio Vaaka-Oinas -akselilla kuvannee hyvin tapaamisen henkeä: sopua ja tasapainoa yritetään etsiä, mutta konfliktin tuntuma on kova ja toinen osapuoli nähdään/koetaan sotaisena. Kasihuoneessa voimakas painotus ja pluto IC:llä - oijoi, syvissä vesissä, elämän ja kuoleman kysymyksissä melkeenpä liitytään plutonisen mustavalkoisessa hengessä.

Entäs sitten Saturnus 1.huoneessa? Epäilemättä vakavasävyinen, jäykkä tilanne, jossa jää ei helpolla lähde sulamaan ainakaan ilman, että toisen osapuolen suhtautuminen koetaan reiluna ja sopivana omiin ehtoihin nähden. Mars ja Saturnus oppositiossa on aika järeä yhdistelmä, mutta toisaalta myös Jupiter on oppositiossa Saturnukseen, mikä voi hyvinkin tuoda runsaasti "poliittista tahtoa" katsoa asioita uusista näkökulmista. Samoin Aurinko ja Jupiter ovat yhtymässä ja esim. transiittina se tulkitaan yleensä hyväksi ajaksi sovitella riitoja.

Eli vaikka ei ole varmaankaan helpot lähtökohdat, niin toivoa on! Tsemppiä!
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 14.04.2011 15:55:47 »

Tuo "ystävyys" on alun alkaen
tullut kuin vähän "väkisin", siis ei täysin luonnostaan, vaan hänen laskelmointiaan...

Eli onkohan sitä järkeä edes jatkaa? Kas siinä kysymys. Näin vaikeeta se on aina ollut, minä oon aika oikeudenmukainen jouskari-tyyppi ja hänessä paljon jotain neitsyt- tai vaakamaista pikkutarkan niuhottavaa ja muita arvostelevaa asennetta,

ei tod mikään tahdikas vaakaluonne ole hän, vaikka  aurinko  vaaka onkin...  buck2  Shocked

eli näen paljon hänessä outoa ja laskelmoivaa röyhkeyttä, lisäksi

HANKALAA, pirun vaikeata, menee kerta toisensa jälkeen vaan ne sukset ristiin, no kai ny jos se on selkään puukottamisesta kiinnostuneempi kuin nousujouskarin rehellisestä keskustelusta...  coolsmiley  uglystupid2
tallennettu

Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 01.05.2011 13:41:57 »

Hei, kiitos apachelle ja Casperiinalle osallistumisesta tähän topicciin.  smitten

Voin sen verran nyt jälkikäteen valottaa tapahtumaa, että tuolloin se meni ihan ok, neutraalilla ja "vaakamaisen" hymyilevällä sekä diplomaattisella linjalla vain.

Mutta, tuo ihminen on aika inhottava ollut pohjimmiltaan jo pitkään minulle. Sulkenut minut täysin ulkopuolelle yhdestä kaveriporukasta, johon ennen kuuluin (vielä viime kesänä ja syksynä olin tervetullut, nyt hänen ansiostaan en enää.) Ja hän myrkyttää tosiaan toisia ihmisiä mm minua (tai muita inhoamiaan henkilöitä) vastaan.

Hänellä täytyy kyllä olla itsellään aika vakavasti jokin pielessä, kun on noin katkeroitunut monia tuttuja tai kavereitaan kohtaan. Hän puhuu jatkuvasti toisista pahaa, ehkä koittaa omaa oloaan kohentaa juuri sillä... Lapsellista ja tyhmää, minun mielestäni.  Embarrassed  Huh  uglystupid2

Mutta nyt tilanne on se, etten ole enää minkäänlaisissa väleissä, en tuohon, enkä siihen toiseen kuviossa liittyvään tyyppiin. Mitta tuli täyteen heidän sala-juonittelukerhostaan, joten kohtelen heitä lähestulkoon kuin ilmaa tästedes.

Voivat tulla anteeksipyytämään, jos niin asian joskus kokevat. Sitten ehkä voi jotain yhteydenpitoa paremmin olla, en tiedä. Mutta kieroilijoiden ja valehtelijoiden kaveriksi en enää ala. Se on vissi se.  Cool  angel

Ja kolmas, se  kalat -tyyppi, ei varsinaisesti näiden kaveri olekaan, hän säilyy kuvioissa omalla tavallaan... Kuten tähänkin asti.  Smiley

Kiitokset edelleen keskusteluun osallistujille, minä sain teiltä hyviä vinkkejä tuona päivänä, kun tuntui että tapaaminen vie kaikki voimat. Niin tuhoavaa on kateuden, juonittelun ja katkeruuden voima, älkää siis  turhaan tuhlatko omia tai muiden voimia siihen, please!  smitten  smitten
Hyvillä ajatuksilla saa yleensä paljon kauniimpaa aikaiseksi!  angel  Kiss  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: