Artemis
|
|
« Vastaus #15 : 27.10.2005 13:43:21 » |
|
Eikös se ollut niin että kaksoisliekin kanssa suhde voi olla hyvin myrskyisä, sielunkumppaneita voi olla useampiakin..Eikä kumpikaan välttämättä ole kumppanisi vaan ehkä ystävä, sisarus tai muuta vastaavaa. Korjatkaa jos olen väärässä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #16 : 27.10.2005 14:03:44 » |
|
Olet oikeassa Artemis! Kaksoisliekki on aina Sinun itsesi peilikuva (vrt. Ying Yang). Se mitä Sinä et ole, Hän on sitä ja se mitä Hän ei ole, Sinä olet sitä. Siinä menee sukset ristiin todellakin pahoin! Periaatteessa Kaksoisliekki on aina Se Oikea, koska hän kirjaimellisesti on sinun puolikkaasi - sinä olet Hän ja hän on Sinä. Kaksoisliekki on harvoin puoliso. Sielunkumppaneita (tarkoitat varmaan Parisielua? ) voi olla useitakin elämän aikana. Tässä ratkaisee se, montako yhteistä elämää teille on ollut ja kuinka läheisiä olette olleet toisillenne. Mitä läheisemmät siteet menneessä sen läheisemmät tässäkin elämässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Enki
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 27.10.2005 14:16:26 » |
|
Kaksoisliekki on aina Sinun itsesi peilikuva (vrt. Ying Yang). Se mitä Sinä et ole, Hän on sitä ja se mitä Hän ei ole, Sinä olet sitä. Siinä menee sukset ristiin todellakin pahoin! Eli jos henkilö on henkisesti pitkälle kehittynyt, valaistunut "pyhimys", niin kaksoisliekki on alimpaan kurjuuteen vaipunut pikkusaatana? Sitäkö se tarkoittaa? Jotenkin tuo ei mahdu maailmankatsomukseeni, tai sitten olen ymmärtänyt jotain ihan väärin? Tuon yin-yang-parin ymmärrän paremmin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 27.10.2005 14:27:22 » |
|
Paha mennä sanomaan kun en pidä ollenkaan sellaisesta ajatuksesta, että olisi joku tietty sielunkumppani. Hengenheimolaisiahan luulisi olevan pilvin pimein. Sitäpaitsi ihmiset voivat olla liian samanlaisia, silloin vatvotaan samoja tunkkaisia ympyröitä kunnes jompikumpi niin sanotusti murtaa kahleet. Viimeinen asia maailmassa jonka pitäisi ketään häiritä on toisen erilaisuus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #20 : 27.10.2005 14:30:39 » |
|
Mitä olen itse Kaksoisliekkejä tutkiskellut, niin fyysisesti erojen ei tarvitse olla suuriakaan. Tyyliin Minä olen vaalea, Hän on tumma. Enemmänkin Kaksoisliekkien eroavaisuudet liittyvät Ying Yang -periaatteella henkisyyteen ja kasvuun. Kaksoisliekkeparit voivat olla fyysisesti samalla tasolla (esim. taloudessa) mutta se kuinka toimitaan tietyissa tilanteissa ja kuinka tietyt asiat nähdään ja ymmärretään on erilainen. ' Muistan lukeneeni hyvän Kaksoisliekki esimerkin näyttelijäparista, jotka 50-luvulla Jenkkilässä tapasivat toisensa. Liitto oli myrskyisä ja se kohtasi todella paljon vastoinkäymisiä, mutta pari ei millään voinut olla erossa toisistaan. Tulee vähän mieleen, että Matti ja Mervi olisivat toistensa Kaksoisliekit : CorvusLeonis: Sielunkumppani vaihtelee yleensä elämästä toiseen ja tietysti meillä aina oikeus kieltäytyä tästä kumppanista halutessamme. Parisuhteet ja ihmissuhteet syntyvät yleensä yhteisten sopimusten mukaan, jotka on solmittu molempien henkisen kehityksen nimissä ennen maan päälle syntymää. Kun sopimus on täytetty, suhde loppuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 27.10.2005 14:49:46 » |
|
Nyt selvisi, mikä on kaksoisliekki. Olen näköjään sittenkin tavannut omani ja jättänyt taakseni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tina
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 27.10.2005 15:05:52 » |
|
Kuten aiemminkin lienen maininnut, nämä "henkiset" asiat ovat minulle melko outoja. Tulkitsisin kuitenkin siten, että mies, jonka kanssa jaan arkeni, on kaksoisliekkini, sieluni kumppani ja suuri rakkauteni. Ne, jotka meidät ovat tavanneet, varmaan allekirjoittavat, että olemme melko erilaisia. Minä olen räjähtävä, nopea ja aggressiivinen, hän rauhallinen, älyllinen diplomaatti (juu, vaaka).
On useitakin asioita, joissa olemme eri mieltä, mutta niistä olemme ainakin tähän asti aina pystyneet keskustelemaan (välillä tosin kiivaastikin). Kun alamme toistaa itseämme, terminoimme keskustelun hammasta purren eli yritämme välttää turhaa "loilotusta".
Hänen kanssaan tunnen olevani kotona. Jokainen aamu alkaa hymyllä. Moni asia on hänen kanssaan helppoa. Hän on myös erittäin intuitiivinen ja näkee helposti pintaa syvemmälle (kuu-mars-venus Skorpionissa). Synastriakarttamme on mielenkiintoinen: viisi ensimmäistä planeettaa ykköshuoneessa Jouskarissa, samoin nousu. Hänen tyttärensä on seitsenkertainen Jousimies, myös nousumerkiltään. Tätä pitäisin jollain tavalla karmallisena.
Tapasimme konsertissa, kun seisoimme rinnatusten. Kahden napakan lauseen jälkeen kaikki oli selvää. Naimisiin menimme samana päivänä tasan kaksi vuotta myöhemmin. Minulle kaikkien aikojen parisuhde-ennätys! Tästä inspiroituneena valitsin itselleni vihdoin kuvankin. Siinäpä ovat, vaaka ja vesimies.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
sininen kristalli myrsky
|
|
« Vastaus #23 : 27.10.2005 15:38:13 » |
|
Jos sielunkumppani on se jonka kanssa menee sukset ristiin , niin se on leijona, avopuolisoni. Jonka pohjatonta itsensä ihailua en myöskään lakkaa ihmettelemästä Tämä leijona; koska tää esirippu aukee, huutaa ajoittain nuppi täristen yms. hauskaa. Hmmm... mitä se kertoo minusta. Naispuolisina ystävinä mm. neitsyt ja jousimies. Ja leijona, jonka ajatusmaailma on aika samanmoinen ja kiinnostus elämää suurempiin asjoihin pohjaton
|
|
|
tallennettu
|
IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #24 : 27.10.2005 18:44:42 » |
|
Kiitos infosta AthaMaarit!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #25 : 28.10.2005 07:41:26 » |
|
Tästä inspiroituneena valitsin itselleni vihdoin kuvankin. Siinäpä ovat, vaaka ja vesimies. Hei, en ollut tajunnutkaan että John ja Yoko olivat vastaava pari. Katselin sitä toissapäivänä (?) telkusta tullutta dokumenttia ja ajattelin, että siinäpä myös hyvä esimerkki tällaisista sielunkumppaneista.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Tina
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 28.10.2005 07:47:59 » |
|
No pirskatti, tuliko sellainenkin? Meni ohi! Harmi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maaret
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 30.10.2005 12:36:01 » |
|
: Hei tähän ketjuun oli pakko vastata ja kertoa ihmeestä, jonka minä ja puolisoni huomioimme jo suhteen alussa. Me olimme ensin vain ystäviä, entiteetin jäseniä kuten tuossa eräässä viestissä kerrottiin. Havaitsimme kerran saunassa istuessamme kehossamme kolme syntymämerkkiä. juuri samoissa kohdissa molemmilla, (3n3mpää analysoimatta paikkoja )eikö tämä ole jo oikeiden sielujen kohtaamista? m
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Shar
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #28 : 01.11.2005 06:20:49 » |
|
Kunpa sellainen olisi. Ei ainakaan tunnu siltä, että olisi tuollaista sielunkumppania vielä tullut vastaan tässä elämässä. Olen yksinäinen sielu. Lähimpänä ovat olleet luultavasti Härkä, Neitsyt, Kauris ja Vesimies, vastasin tuon jälkimmäisen kuitenkin.. Itse olen Härkä. Jännää muuten, että tulin luetelleeksi kaikki maan merkit, mutta niin se vain näyttää olevan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.11.2005 06:25:03 kirjoittanut Shar »
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #29 : 01.11.2005 10:35:49 » |
|
vaikea sanoa kun en seurustele!vai lasketaanko eräs pitkäaikainen ystäväni sielunkumppaniksi? hän on :aurinko:leijona, :askendentti:vaaka ja kaksonen ainakin olemme hirveän samankaltaisia!
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.11.2005 10:38:37 kirjoittanut Athene »
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|