Nostin teille kortin;
XII Kuolema Siis vanhaa kuolee jotta uutta voi syntyä. Se ei tarkoita, että koko suhteen täytyy kuolla. Mutta jotain vanhaa, jotta uutta voisi syntyä. Ulkoisia muutoksia.
Vanhat käsitykset/aatteet on haudattava. On päästettävä irti vanhasta, tottumuksista. Kuolema on miten sen näet - joko hajottava, tuhoava voima - TAI se vapauttaa vanhoista, liian ahtaiksi käyneistä siteistä.
On kuunneltava sydämen ääntä ja luotettava sisäiseen oppaaseen, luotettava nyt VAIN itseensä jopa tuntemattoman edessä, heittäydyttävä täysin.
Eli en aio tulkita tästä muuta, kuin että jotain/jonkin on kuoltava suhteessanne, että uutta voi syntyä.
Voihan se olla koko suhdekin.
Uusia ajatusmalleja tarvitaan, uusia reittejä katsoa asioita.
Päätelmä: Olet nyt valmis tekemään elämässäsi tarvittavat muutokset. Hyväksy se tuska, joka saattaa seurata vanhan menettämisestä.
Prosessiin saattaa liittyä kipeitä kokemuksia, mutta irtipäästäminen vapauttaa!
ja toisen kortin, Sinulle nyt;
Lanttien 7 - epäonnistuminenRajoittuneisuus, kohtaloon alistuminen, epäröinti, ylitsepääsemättömiltä näyttävät esteet; luhistumisen pelko.
Virheiden tekemisen pelko kuvastaa tätä korttia. Näet esteitä edessäsi etkä usko itseesi että ensi yrittämällä voittaisit ne. Mieleesi nousee uhkakuvia, olet epävarma.
Taipumus vetäytyä ja alistua kohtaloon sekä rajoittua ratkomaan ongelmiasi vanhalla, totutulla tavalla. Älä vedä puoleesi negatiivisia asioita uskoen mielesi uhkakuviin ja pelkoihin. Negatiiviset odotukset ovat voimakkaita ajatusmalleja. Jos niitä ruokitaan (tiedostaen tai tiedostamatta) ne saavat tuulta alleen. Sinun on aika tunnustaa, havaita ja hyväksyä pelkosi. Tarkastele huolella pelkojasi ja odotuksiasi, ovatko ne lähtöisin ajatuksistasi vaiko fyysisistä olosuhteista.
Ehdotus: Kirjoita täydellinen lista pahimmista odotuksistasi. Ota uusi paperi ja kirjoita sille jokaisen pelkosi positiivinen vastakohta. Tee tällaisia listoja jatkuvasti ja muuttele niitä tarpeen vaatiessa. Tee päätöksesi tietoisesti. Etsi joku, joka tukee sinua tässä.
Vahvistus: "Minulla on rohkeutta uskoa, että kaikki elämässäni tapahtuu minun parhaakseni".
Rohkeutta nyt tarttua vaivanneisiin asioihin, nosta kissa pöydälle!
Ja minähän olen vasta aloittelija, eli tottakai voi mennä metsäänkin, mutta paljon olen katsonut osuvasti.
Kaikkea hyvää teille!