Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortin nosto pyyntö  (Luettu 5146 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kauris06
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.04.2011 09:59:36 »

Olen sekasin ajatuksin ja tuntein mieheni kanssa yhdessä, monesti mietin eroa, mutta sitten on toivoa, että suhde muuttuisi taas hyväksi, jossa olisi onnellinen olla. Voisiko joku siis nostaa korttia ja katsoa mitä näyttää tulevaisuuden osalta?
tallennettu
RayOfLight
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 28.04.2011 13:52:24 »

Hei kauris06, nostin sulle Viestejä enkeleiltäsi pakasta Arkkienkeli Mikaelin.

"Olen kanssasi antamassa sinulle rohkeutta tehdä elämänmuutokset, jotka auttavat sinua työskentelemään jumalallisen elämäntarkoituksesi eteen.

Olen tullut luoksesi, koska sinä olet pyytänyt turvaa ja suojelusta ja koska olet kysynyt elämäsi tarkoituksesta.

Koska olet valotyöläinen, näen jumalallisen työsi tarkoituksen. Olet ollut valotyöntekijä jo pitkän aikaa ja olet tuntenut erilaisuutta muihin nähden, jopa eristyneisyyttä. Ole varma, ettet ole koskaan ollut yksin ja että et koskaan tule olemaan yksin.

Kun tunnet olosi olevan pakotettu muutoksiin töissä tai kotona, se saattaa olla minun vaikutustani, kun olen rohkaisemassa sinua asettamaan elämäsi tarkoituksen tärkeimmäksi asiaksi. Voin järjestellä uudelleen aikatauluasi ja tukea sinua muillakin tavoin tehdäkseni polkusi helpoksi ja tasapainoiseksi. Kysy vain minulta, ja näin tapahtuu. Autan sinua myös tuntemaan turvallisuutta ja mukavuutta näiden elämän muutostesi aikana."

smitten
tallennettu
kauris06
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2011 15:10:49 »

Kiitos kortin nostosta. Toivotaan, että rukoukseni kuullaan ja minulle näytetään mitä minun tulisi tehdä.

Osaatko sanoa mitä tarkoittaa valotyöläinen? Oli minulle aivan uusi sana.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 28.04.2011 15:14:22 »

Nostin teille kortin; XII Kuolema

Siis vanhaa kuolee jotta uutta voi syntyä. Se ei tarkoita, että koko suhteen täytyy kuolla. Mutta jotain vanhaa, jotta uutta voisi syntyä. Ulkoisia muutoksia.
Vanhat käsitykset/aatteet on haudattava. On päästettävä irti vanhasta, tottumuksista. Kuolema on miten sen näet - joko hajottava, tuhoava voima - TAI se vapauttaa vanhoista, liian ahtaiksi käyneistä siteistä.
On kuunneltava sydämen ääntä ja luotettava sisäiseen oppaaseen, luotettava nyt VAIN itseensä jopa tuntemattoman edessä, heittäydyttävä täysin.

Eli en aio tulkita tästä muuta, kuin että jotain/jonkin on kuoltava suhteessanne, että uutta voi syntyä.
Voihan se olla koko suhdekin.
Uusia ajatusmalleja tarvitaan, uusia reittejä katsoa asioita.

Päätelmä: Olet nyt valmis tekemään elämässäsi tarvittavat muutokset. Hyväksy se tuska, joka saattaa seurata vanhan menettämisestä.

Prosessiin saattaa liittyä kipeitä kokemuksia, mutta irtipäästäminen vapauttaa!

ja toisen kortin, Sinulle nyt; Lanttien 7 - epäonnistuminen

Rajoittuneisuus, kohtaloon alistuminen, epäröinti, ylitsepääsemättömiltä näyttävät esteet; luhistumisen pelko.

Virheiden tekemisen pelko kuvastaa tätä korttia. Näet esteitä edessäsi etkä usko itseesi että ensi yrittämällä voittaisit ne. Mieleesi nousee uhkakuvia, olet epävarma. Taipumus vetäytyä ja alistua kohtaloon sekä rajoittua ratkomaan ongelmiasi vanhalla, totutulla tavalla. Älä vedä puoleesi negatiivisia asioita uskoen mielesi uhkakuviin ja pelkoihin. Negatiiviset odotukset ovat voimakkaita ajatusmalleja. Jos niitä ruokitaan (tiedostaen tai tiedostamatta) ne saavat tuulta alleen. Sinun on aika tunnustaa, havaita ja hyväksyä pelkosi. Tarkastele huolella pelkojasi ja odotuksiasi, ovatko ne lähtöisin ajatuksistasi vaiko fyysisistä olosuhteista.

Ehdotus: Kirjoita täydellinen lista pahimmista odotuksistasi. Ota uusi paperi ja kirjoita sille jokaisen pelkosi positiivinen vastakohta. Tee tällaisia listoja jatkuvasti ja muuttele niitä tarpeen vaatiessa. Tee päätöksesi tietoisesti. Etsi joku, joka tukee sinua tässä.

Vahvistus: "Minulla on rohkeutta uskoa, että kaikki elämässäni tapahtuu minun parhaakseni".

Rohkeutta nyt tarttua vaivanneisiin asioihin, nosta kissa pöydälle!

Ja minähän olen vasta aloittelija, eli tottakai voi mennä metsäänkin, mutta paljon olen katsonut osuvasti. Smiley Kaikkea hyvää teille! Smiley

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 28.04.2011 21:12:58 »

Hei,

Voisiko minulle myös nostaa smitten Uusi tai vanhakin ihmissuhde kelpaisi smitten

Miten työ- ja asunto, tuleeko muutto ja muutos parempaan taloudellisesti?

Terveisin ja kiittäen Iloinen lumikki
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #5 : 01.05.2011 13:16:20 »

Oih...nostakaahan minullekkin korttia. Itselle on sattunut niin paljon kerralla oikein kunnon rysähdys, joka tuo levottomuutta sieluuni  Cry
tallennettu
RayOfLight
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 02.05.2011 18:58:55 »

Kiitos kortin nostosta. Toivotaan, että rukoukseni kuullaan ja minulle näytetään mitä minun tulisi tehdä.

Osaatko sanoa mitä tarkoittaa valotyöläinen? Oli minulle aivan uusi sana.

Mietin ensin, että miten selitän valotyöläisen. Sitten vastaus annettiin: Valotyöläinen on se, joka toimii aina puhtaasta rakkaudesta käsin  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: