Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parantamisen periaatteista  (Luettu 4090 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 03.05.2011 15:16:45 »

En tiedä kuka näihin ylipäätään osaa vastata, yleensä tuntuu siltä, että pikku hiljaa vastaa itse itselleen, mutta...

Aiemmin ajattelin, että kenenkään karmaan ei pitäisi kajota parantamalla, sillä olin kuullut varoituksia siitä, että karma vain muuttaa muotoaan ja siirtyy toiseen vaivaan. Huomasin kuitenkin ihan omassakin elämässä, että kun on oppinut läksynsä, ei kärsimystä enää tarvitse pitkittää. Toisaalta karman suunnitelman toteutuminen ja elämänläksyn oppiminen on henkinen prosessi ja siinäkin voi ihmistä tukea. Henkisten vaivojen poistumistienä fyysinen vaiva ja kipu taas on kätevä menetelmä, muttei kuitenkaan vaivan patoaminen ruumiinosaan.

En ole ollut mitenkään kauhean innostunut parantamisesta ylipäätään - paitsi maailmanparantamisesta, mutta ihan empatiasyistä toisinaan tulee halu toimia avun välineenä. Nyt kuitenkin enkelini esitti neuvon lähettää käsittelyapua ja rukouksen eräälle melko tuntemattomalle henkilölle ja ymmärsin, että kyse oli henkisestä prosessista, jolle oli ilmaantunut fyysinen menotie onnettomuuden kautta. Mitään lähtötietoa ei ollut (kiinnostava tieto olisi ollut vaikkapa se, mitä henkilö ajatteli juuri kun onnettomuus sattui, muttei sillä niin väliä minulle - hänen prosessilleen ehkä). Tuntui hieman järjenvastaiselta laittaa apua täysin pyytämättä, mutta halusin olla kuuliainen enkelini neuvolle. Jos en olisi laittanut, asia olisi jäänyt vaivaamaan, mutta heti kun laitoin aamenen perään sain itsekin rauhan. Olin tehnyt voitavani ja paraneminen oli nyt henkilöstä itsestään kiinni - ottaako paranemisen vastaan ja haluaako luopua vaivastaan (henkisestä puolesta eritoten).

Koin sittemmin taas hassun ilmiön. Kyseinen kohta omassa kehossani on ollut kosketusarka pari päivää. Tätä on sattunut aiemminkin ja olen joskus (25 v sitten) jutellut siitä ex-kumppanini kanssa joka on tavallaan myös parantaja. Yksi selitys olisi se, että kannan toisten kipuja, enkä pääse itse eroon negatiivisesta energiasta. Se ei kyllä tunnu omakohtaisesti oikein pätevältä, joten olenkin päätynyt miettimään, että kyse on ehkä feed backistä - kyseessä on eräänlainen merkki siitä, että rukoukseni on kuultu.

Mitä sanotte, onko samanlaisia kokemuksia?
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.05.2011 15:45:52 »

Ihan ensin terminologiasta: Itse tykkään enemmän sanasta 'hoitaa' kuin sanasta 'parantaa.' Tämä johtuu siitä, että kun annan energiahoitoja, en minä paranna yhtään ketään. Minä vain annan heille energiaa, jonka avulla he itse parantavat itsensä.

Sitten asiaan:
Periaattessa hoidon lähettämiseen tulee olla lupa, mutta joskus se lupa tulee kummallisella tavalla. Minulle kävi niin, että näin kahdella perättäisellä viikolla unta eräästä eksästäni ja hän kummassakin unessa pyysi minua auttamaan jossain ihan maallisessa asiassa. Tiesin heti, etteivät nämä unet ole minun psyykestäni, sillä en ollut ajatellutkaan ko. henkilöä vuosiin ja mitään keskeneräsiä asioita ei hänen kanssaan ole.

Niinpä tein sitten niinkuin yleensä teen, kun lähetän hoitoa 'ilman lupaa:' Lähetin hoidon parametreillä "menköön perille jos se on sallittua, ellei ole sallittua menköön hoito Itämereen." Itämeri-parka kun on niin sairas, että sillä riittää hoidon tarvetta ja henkimaailman puolelta on jokunen vuosi sitten kanavoitu tieto, että jos haluaa niin olisi hyvä hoitaa Itämertakin.

Viikon verran varmaan lähettelin iltaisin sitten tälle eksälleni energiahoitoa kaukohoitona samalla kuin muillekin (lähetän joka ilta noin 10 ihmiselle, jotka ovat sitä pyytäneet). Seuraavalla viikolla näin sitten unta, jossa tämä eksäni antoi minulle ison lahjapaketin. En unessa avannut lahjaa, joten en tiedä mitä siellä oli, mutta kyllä tuo oli minulle selvä merkki siitä että hoito oli haluttua, oli mennyt perille ja nyt minua kiitettiin siitä unessa.

Minä saan joskus hoitaessani diagnostisia tuntemuksia, eli saatan tuntea kevyitä tuntemuksia siinä ruumiinosassa, joka hoidettavalla on kipeänä. Voi hyvin olla, että sinun tuntemuksesi ovat samanlaisia. Minulla tuntemukset eivät kuitenkaan kestä kauaa, voisi ehkä olla että olet ottanut jotain itseesi. Minuun ei 'tartu' mitään hoidettavasta siitä syystä, että miellän hoidon näin:
Olen kuin puutarhaletku, jonka lävitse kulkee hoidettavaan energiaa kovalla paineella. Näinollen ei minuun päin hoidettavasta pääse mitään muuta kuin diagnostisia tuntemuksia, kun vastavirtaan ei pääse kulkemaan mitään. Ehkä voisit tehdä aina kunnon suojat ja määrittää, että hoidettavasta ei kulkeudu sinuun mitään? Näissä asioissa kunnioitetaan vapaata tahtoasi, mutta se pitää ensin määritellä.

Hoitojen lähettämisestä ylipäätään, jos joku pyytää hoitoa, ei ole mitään karmallista syytä olla antamatta sitä. Hänen karmaansa kuuluu pyytää sitä ja saada sitä, jos hän kerran pyytää. Pyytämättä lähetetty hoito ei kuitenkaan minun käsitykseni mukaan mene perille, ellei niin ole tarkoitus, joten siitäkään ei tarvitse stressata. Laitan yleensä tuon 'ellei sallittua, niin sitten Itämereen' -asetuksen silloin, ihan vain jottei hoito mene hukkaan. Itämeren tilalle voi toki valita minkä tahansa luonnonkohteen, sillä maaäidille on lupa lähettää hoitoa, tästäkin on kanavoitua tietoa.

Vielä Karmasta, Kryon kanavoinnissa vuoden alussa oli seuraavaa: On kolme mahdollisuutta elää täällä fyysisellä tasolla: Karma, anna olla ja anna jumalan hoitaa, sekä kanssaluominen.

Karma: Toimii vaikka ei uskoisi yhtään mihinkään, toimii automaattisesti ja vanhin näistä järjestelmistä. Tämä järjestelmä toimii edelleen, ellet valitse jotain muuta.

Anna olla ja anna Jumalan hoitaa (alunperin Let go and let God):
Toimii myös, jos valitsee sen. Jätetään vain asiat Jumalan käteen. Tämä täytyy itse valita.
Uudempi kehityskulku karma-automaatin jälkeen, ollut käytössä jo tuhansia vuosia.

Kanssaluominen: Uusin mahdollisuus elää, mahdollinen vasta nyt planeettamme värähtelyjen noustua. Voimme luoda itse elämämme ja kokemuksemme ja kutsua luoksemme asioita synkronismin avulla. Tämä täytyy myös itse valita.

Karmasta voi nykyisin sanoutua irti vain sanomalla: Hengen nimeen korkeimman minän kautta, sanoudun  irti kaikesta karmastani. Kaikki nuo kolme ylläolevaa tapaa elää täällä ovat siis voimassa, voimme itse valita niistä sen minkä haluamme.

Minä sanouduin irti karmastani jo muutama vuosi sitten ja siirryin kanssaluomiseen. Elämä onkin kummasti muuttunut helpommaksi ja onnellisemmaksi sen jälkeen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 04.05.2011 11:51:28 »

Kiitos nopeasta vastauksesta. Mukavaa huomata, että foorumi toimii! Tulipa taas vähän miettimistäkin. Tosi kiva toi hoitoa Itämerelle asia! Nyt ei haamukivutkaan vaivaa. Olen muuten yleensäkin aina terve. Ainoa vaiva on tämä materiaalinen kaaos ympärilläni. Siihen en ole vielä keksinyt parannuskeinoa. Olisi kiva tietää onko siihen jotain lääkettä! (L&T vai?)

Aurinkoista kevättä!
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
mpl
Vieras
« Vastaus #3 : 17.05.2011 13:18:39 »

itselläni meni aikansa samanlaisten tuntemusten kanssa,otin vaivat itseeni,tunsin hoidettavan
kivut itsessäni,mutta nykyään tuota ei enää tapahdu eli osaan ulkoistaa itseni pois hoitaessani eli
välittäessäni energiaa.Pyydä aina että energia tulee vain Jumalalta,ei sinulta!eiköhän homma hoidu näin
kuntoon,ja vain tekemällä oppii!
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 18.05.2011 10:29:43 »

Ei karma aina ole sellainen tapaus, ettei siihen saa kajota, sillä toisinaan on jopa tarkoitus, että joku ihminen saatetaan parantaa, jotta se karmallinen oppi voisi tapahtua. Eli luottamalla siihen johdatukseen, joka tulee korkeammalta tietoisuudelta, ei voi koskaan tehdä mitään väärin.

Itselläni on kokemuksia tuosta hoitamisesta juuri niin, että aina kun olen energioitamme yhdistänyt samassa tilassa ja ajassa eli se hoitaminenhan on juuri näin tapahtuva kaikilla, jos ymmärtää sen oikein niin olen tuntenut kaiken toiselle tapahtuvan. Eli saan tietoa siitä, mikä on tukoksien aiheuttaja energiakanavissa sekä tietoa siitä, mitenkä sen saa poistumaan ominkin neuvoin, jos toinen tahtoo ensin ajatella olevansa erillinen minusta. Mutta todellisuudessahan kukaan ei ole erillinen toisesta ihmisestä, on vain niitä, jotka tuntevat omien sielujensa parantumisen tahtoa ja niitä, jotka tunnistavat oman egonsa tahdon tehdä jotain suurta.

Olemme toistemme peilejä tässä ikuisessa maailmojemme kierrossa niin kauan, kunnes opimme näkemään toisessa itsemme todellisena ja parantuneena. Ja aluksihan tuo eheytyminen eli paraneminen, kuten täällä maan päällä kutsumme asiaa, tapahtuu niin, että koetamme parantaa niitä kuvia, joita heijastutamme ympäristöömme, että näkisimme, mikä meitä vaivaa. (Jotenka ei ihme, että tunnemme niiden vaivoja, koska todellisestikin ovat omia  Smiley) Ja mitä nopeammin oivallamme siinä parannustyössämme sellisen tärkeän asian, että pelkästään ajatus on se tärkein parantaja niin voimme luopua niistä hoitamiselle niin tärkeistä peilikuvista eli asiakkaista ja alkaa tehdä se sama työ loppuun itsemme kanssa. Eli suoraan jokainen elimemme on niiden heijastuksiemme takana, jotenka yksi kerrallaan on eheytettävissä ja parannettavissa silläkin tavalla, että kokee ja tekee kaiken itse. Eikä enää kehenkään omia vikojaan tai vaivojaan heijasta. Eikä sitten olekaan kohta ihme, jos ei enää olekaan maailmassamme sairaita.  Smiley

Olen itse juuri tässä päivänä muutamana saanut tästä oikein hyvää kokemusta, että mitenkä siitä tulee todellista itsellenikin. Ja ennen kaikkea se valotti sitä totuutta, ettemme koskaan voi muuttaa tai parantaa edes ketään toisiamme, koska ei ole muuta kuin se todellinen Itse. Se oivallus toki itsestään ensin on saatava, että se toteutuu taivaallisella tavalla eli niin, ettei se karma enää seuraavassakaan elämässä takaisin sitä sairautta taikka jotain muuta ikävää puutetta iske vaan siitä tulee pysyvä olotila. Eli ihminen itse koko sen prosessinsa ajan muuttuu uudeksi kaikissa muodoissansa eli solujen toiminta ja muukin fyysiselle kehollemme tärkein eli sydämemme jytke. Koska silloin, kun opimme oikealla tavalla muuttamaan OMAN kehomme värähtelyä tai sitä siis taajuutta niin koko kehomme solukko uudistuu siinä sivussa ja alkaa toimia aidostikin oikein. Eli niin tasapainoisesti, ettei ole mahdollistakaan kuolla enää mihinkään sairauteen vaan saa täällä eläessään jo kokea sen "tuhatvuotisen elämän", koska kaikki heijastumammekin terveenä elävät.
Toisin sanoen alkaa tapahtua niitä ihmeparannuksia, koska kaikille, jotka sen jälkeen tulevat sellaiselta ihmiseltä apua pyytämään, joka tämän itselleen ensin tekee, tapahtuu nopea paraneminen niiden solujensa uudenlaisen heijastumien takia. Ei sen tähden, koska laittaa kätensä päälleen ja pyytää Jumaluudelta jotain sellaista, mikä jo ihmiselle aikojen alussa annettu vaan siksi, että on oppinut ymmärtämään Jumalien salaisuuksia!  Wink Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: