Ei karma aina ole sellainen tapaus, ettei siihen saa kajota, sillä toisinaan on jopa tarkoitus, että joku ihminen saatetaan parantaa, jotta se karmallinen oppi voisi tapahtua. Eli luottamalla siihen johdatukseen, joka tulee korkeammalta tietoisuudelta, ei voi koskaan tehdä mitään väärin.
Itselläni on kokemuksia tuosta hoitamisesta juuri niin, että aina kun olen energioitamme yhdistänyt samassa tilassa ja ajassa eli se hoitaminenhan on juuri näin tapahtuva kaikilla, jos ymmärtää sen oikein niin olen tuntenut kaiken toiselle tapahtuvan. Eli saan tietoa siitä, mikä on tukoksien aiheuttaja energiakanavissa sekä tietoa siitä, mitenkä sen saa poistumaan ominkin neuvoin, jos toinen tahtoo ensin ajatella olevansa erillinen minusta. Mutta todellisuudessahan kukaan ei ole erillinen toisesta ihmisestä, on vain niitä, jotka tuntevat omien sielujensa parantumisen tahtoa ja niitä, jotka tunnistavat oman egonsa tahdon tehdä jotain suurta.
Olemme toistemme peilejä tässä ikuisessa maailmojemme kierrossa niin kauan, kunnes opimme näkemään toisessa itsemme todellisena ja parantuneena. Ja aluksihan tuo eheytyminen eli paraneminen, kuten täällä maan päällä kutsumme asiaa, tapahtuu niin, että koetamme parantaa niitä kuvia, joita heijastutamme ympäristöömme, että näkisimme, mikä meitä vaivaa. (Jotenka ei ihme, että tunnemme niiden vaivoja, koska todellisestikin ovat omia
) Ja mitä nopeammin oivallamme siinä parannustyössämme sellisen tärkeän asian, että pelkästään ajatus on se tärkein parantaja niin voimme luopua niistä hoitamiselle niin tärkeistä peilikuvista eli asiakkaista ja alkaa tehdä se sama työ loppuun itsemme kanssa. Eli suoraan jokainen elimemme on niiden heijastuksiemme takana, jotenka yksi kerrallaan on eheytettävissä ja parannettavissa silläkin tavalla, että kokee ja tekee kaiken itse. Eikä enää kehenkään omia vikojaan tai vaivojaan heijasta. Eikä sitten olekaan kohta ihme, jos ei enää olekaan maailmassamme sairaita.
Olen itse juuri tässä päivänä muutamana saanut tästä oikein hyvää kokemusta, että mitenkä siitä tulee todellista itsellenikin. Ja ennen kaikkea se valotti sitä totuutta, ettemme koskaan voi muuttaa tai parantaa edes ketään toisiamme, koska ei ole muuta kuin se todellinen Itse. Se oivallus toki itsestään ensin on saatava, että se toteutuu taivaallisella tavalla eli niin, ettei se karma enää seuraavassakaan elämässä takaisin sitä sairautta taikka jotain muuta ikävää puutetta iske vaan siitä tulee pysyvä olotila. Eli ihminen itse koko sen prosessinsa ajan muuttuu uudeksi kaikissa muodoissansa eli solujen toiminta ja muukin fyysiselle kehollemme tärkein eli sydämemme jytke. Koska silloin, kun opimme oikealla tavalla muuttamaan OMAN kehomme värähtelyä tai sitä siis taajuutta niin koko kehomme solukko uudistuu siinä sivussa ja alkaa toimia aidostikin oikein. Eli niin tasapainoisesti, ettei ole mahdollistakaan kuolla enää mihinkään sairauteen vaan saa täällä eläessään jo kokea sen "tuhatvuotisen elämän", koska kaikki heijastumammekin terveenä elävät.
Toisin sanoen alkaa tapahtua niitä ihmeparannuksia, koska kaikille, jotka sen jälkeen tulevat sellaiselta ihmiseltä apua pyytämään, joka tämän itselleen ensin tekee, tapahtuu nopea paraneminen niiden solujensa uudenlaisen heijastumien takia. Ei sen tähden, koska laittaa kätensä päälleen ja pyytää Jumaluudelta jotain sellaista, mikä jo ihmiselle aikojen alussa annettu vaan siksi, että on oppinut ymmärtämään Jumalien salaisuuksia!