Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karttani tulkintaa?? :)  (Luettu 5367 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Anniinacanfly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.05.2011 16:07:19 »

eli olen syntynyt 7.9.1996 (kyllä vaan 14-v astroilija ilmoittautuu) Jyväskylässä, klo 14.57.

Suuri kiitos jo näin etukäteen smitten
tallennettu

Aurinko neitsyessä
Kuu ravussa
Nousu skorpioni
Merkurius vaa'assa
Venus leijonassa
Mars ravussa
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2011 17:56:35 »

Teeppä kartta ja liitä se viestiisi niin katsellaan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 11.05.2011 13:27:42 »

Karttaa näkemättä voisin ehkä tarinoida jotain merkkiesi pohjalta... Tosin sinun iässäsi on huomiotava, että esim. nousumerkki ei vielä kamalasti näy tai tunnu, yleensä se alkaa vaikuttaa vahvemmin aikuistuessa.

Neitsyt-Rapu yhdistelmä tekee sinusta varmaan miellyttävän, mutta ehkä hieman varovaisen ja aran... Turvallisuushakuisuus on molemmille merkeille tyypillistä, eri tavoin tosin. Kuu-Rapu kaipaa läheisyyttä, mutta saatta pitää ihmiset ainakin aluksi pienen etäisyyden päässä ja suojelee itseään ja herkkiä tunteitaan kuorella, joka läpäistään ainoastaan saavuttamalla luottamus. Rapu tuo paljon intuitivisuutta - jokin tuntuu oikealta tai sitten ei, kylmät faktat eivät sinua tunneasioissa puhuttele. Neitsyt taas on paljon analyyttisempi ja taipuvainen varovaisuuteen päätöksissään ja toimissaan. Järkevyys ja kohtuus sekä toisaalta herkkyys ja tunteellisuus kohtaavat samassa paketissa.

Skorpioninousuisena saatat tulevaisuudessa kehittyä suuntaan, jossa tietynlainen varauksellisuus ja vaistonvaraisuus korostuu. Skorpioninousuisilla on usein vahva tapa olla läsnä, joka ei jää muilta huomaamatta. Päättäväisyys, vaikeuksien voittaminen ja intohimot korostuvat tämän nousumerkin kanssa. Usein tuntuu, että skorpioninousuisilla "herkillä" aurinkomerkeillä (ravut, neitsyet, kalat esimerkiksi) on taipumus "karaistua" - jos on nuorempana ollut vähän heikommilla niin nämä nousumerkit usein tuntuvat oppivan elämänkokemustensa kautta pitämään pintansa ja puolensa ja alkavat saada kunnioitusta ympäristöltään.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Anniinacanfly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 15.05.2011 13:15:10 »

Kiitos kovasti, apache! Smiley

aa kesti vähän tajuta miten liittää kartta, mutta tässa olisi:

tallennettu

Aurinko neitsyessä
Kuu ravussa
Nousu skorpioni
Merkurius vaa'assa
Venus leijonassa
Mars ravussa
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 15.05.2011 17:23:27 »

Pikavilkaisu: vahva skorpparipainotus, kun Pluto on aivan ASCilla ja 8. huoneessa useita planeettoja. Jos skorpparin luonnetulkinnat siis kolahtavat, niin ei ihme... Vuosien myötä varmasti muuttunet vielä enemmän skorpparimaiseksi/plutonikoksi...
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 17.05.2011 11:25:05 »

Ihan pikainen kysymys, utelias kun olen: tiedätkö, oliko äidilläsi synnytyksessä vaikeuksia tai oliko sinulla jotain ongelmia synnytyksen yhteydessä tai sen jälkeen?

Olen katsellut karttoja, joissa  pluto  askendentti :lla - ja kaikilla tuntuu olevan jotain ongelmaa syntymässään: hapen puutetta, napanuora kaulan ympärillä, ensimmäinen antibioottikuuri alle vuorokauden ikäisenä jne.
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Anniinacanfly
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 17.05.2011 17:01:16 »

Ihan pikainen kysymys, utelias kun olen: tiedätkö, oliko äidilläsi synnytyksessä vaikeuksia tai oliko sinulla jotain ongelmia synnytyksen yhteydessä tai sen jälkeen?

Olen katsellut karttoja, joissa  pluto  askendentti :lla - ja kaikilla tuntuu olevan jotain ongelmaa syntymässään: hapen puutetta, napanuora kaulan ympärillä, ensimmäinen antibioottikuuri alle vuorokauden ikäisenä jne.

Kyllä vaan - oli napanuora kuulemma kolmesti kaulan ympärillä! :O
...mystistä..
tallennettu

Aurinko neitsyessä
Kuu ravussa
Nousu skorpioni
Merkurius vaa'assa
Venus leijonassa
Mars ravussa
Anniinacanfly
Satunnainen astroilija
*