Äänestys
Kysymys: Onko ennustus käynyt toteen
on.100% - 2 (14.3%)
on osittain - 10 (71.4%)
ei ollenkaan - 2 (14.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 12

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ironian ennustusten "oikeellisuus"  (Luettu 8332 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« : 18.05.2011 18:50:42 »

pientä kyselyä pistän ny pystyyn.
että mitenkä jatkan tästä. smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #1 : 18.05.2011 19:53:57 »


 Minun täytyy tunnustaa että pieleen meni Embarrassed
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #2 : 18.05.2011 20:05:58 »

välillä niinkin käy, varmaan jokaisella. mutta äärimmäisen tärkeetä myös pieleenmenny palaute Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #3 : 18.05.2011 20:09:11 »



  smitten
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #4 : 18.05.2011 22:02:58 »


  Osittain oikein,--olin tyytyväinen vastaukseen,--koska kysymyksetkin on monesti

 aika kattavia ja monimutkaisia.   Smiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #5 : 18.05.2011 22:35:36 »

Yleensä sun ennustukset on käynyt toteen mulle, harvemmin ei..
Joskus on käynyt niinkin, että olen ihmetellyt ennustusta, mutta
myöhemmin olen tajunnut, että niin todella kävi Smiley

Onhan se kuitenkin paljon hänestä itsestä, kenelle ennustetaan,
myös kiinni ja toisiin saa paremmin yhteyden kuin toisiin

smitten
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.2011 03:10:59 »

Piti kauan etsiskellä, että mitäs sä mulle ennustitkaan.  Aika ympäripyöreitä, mutta kyllä sieltä jotain oikeaakin löytyi.  Tein niinkuin kehotit, ja katselin rauhassa.  Ja hyvä tuli.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.2011 10:49:16 »

joo, sitä koittanu joka väliin sanoo, että jos kysyy ympäripyöreetä, vastauski on semmonen. jos antaa taustaa, vähän avaa asiaa, näkee helpommin.-enemmän
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #8 : 19.05.2011 11:21:11 »

Ennustus paskaa puhuvasta miehestä osui kyllä ihan nappiin, vaikken sitä silloin vielä ollutkaan ihan valmis uskomaan. Oikeassa olit kuitenkin  Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #9 : 20.05.2011 14:27:35 »

Pääsääntöisesti asiat on menny niin kuin pitänytkin. Mutten mä hirveesti ole kysellyt.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #10 : 27.05.2011 10:01:35 »

Haluaisitko ennustaa minulle? Miesasiaa, yllättäen. Mielessä edelleen yksi, joka loukannut todella pahasti, kuvioissa toinen, joka varmaan aika ihastunut minuun. kiitos angel
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #11 : 08.07.2011 00:34:35 »

Hei ironia!

Muutaman kerran olet minulle ennustanut Smiley Edellisen miehen kanssa suhteen loppuminen ja uuden miehen tulo elämään menivät nappiin. Viimeksi sanoit, että kun ymmärrän, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella niin on aihetta juhlaan - ehkä hääkellojenkin soittoon. En ole vain ihan varma millä puolella aitaa olen/ olen ollut Cheesy Ja jotenkin yhdistän tuon lauseen tähän kesän alussa tapaamaani mieheen (jonka tulon ennustit oikein). Nyt kuitenkin tuntuu, että suhde on pahasti katkolla... Jos luet tämän ja mitenkään jaksaisit niin arvostaisin todella suuresti jos kykenisit katsomaan mikä tilanne tämän miehen suhteen on. Tuntuu todella pahalta kun nyt menee ehkä vähän ristiin... Mutta kiitoksia kaikesta tähänastisesta avusta! Smiley Olet ollut suurenmoinen Smiley Smiley Hyvää viikonloppua  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Macy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #12 : 29.08.2011 02:15:45 »

joo, sitä koittanu joka väliin sanoo, että jos kysyy ympäripyöreetä, vastauski on semmonen. jos antaa taustaa, vähän avaa asiaa, näkee helpommin.-enemmän

En minä ainakaan "avaa asiaa" tai "anna taustaa" mieltä askarruttavasta asiasta, jos selvänäkijän luokse menen. Ei tarvi olla selvänäkijä edes, että osaisi sen jälkeen PÄÄTELLÄ tai arvailla miten tulee tapahtumaan. Esitän lyhyitä ja ytimekkäitä kysymyksiä ja selvänäkijä näkee, tai sitten ei näe. Mutta mitään en kerro.
tallennettu
Amande
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #13 : 29.08.2011 03:12:38 »

Mä oon selvänäkönen ja aina on ollu niin jotta joskus tiedän asiat ennenkun oon nähny ihmistäkään.Jo siinä vaihees kun on tulossa tyköni.
Sitte on sellasta,että joku on niin jännittyny taikka lukossa etten meinaa nähä yhtikäs mitään.Ovat kuin kuoren sisällä.Sielu on kuin tavoittamattomissa,ja siellä on se tieto,ei minulla.
Sillon on juotava kahvia tai teetä yhdes,jotta ihminen rentoontuu.Siinä puhellaan ilmoista.Ja sitte syvennyn siihe mitä nään siellä sielus.
Meinaan tällä sitä,jotta on haasteellista ennustaa foorumilla,aikamoinen taito semmonen.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2011 03:18:31 kirjoittanut Amande » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: