Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä tapahtui?  (Luettu 2801 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 19.05.2011 13:53:20 »

Katsoin yöllä Paranormaalit lapset-sarjan joka oli aika karmiva.
Näin tosin vaan puolet ohjelmasta mutta siinä oli jo tarpeeksi.
Vahva negaolento kiusasi toista tyttöä.
Kummallisinta kuitenkin oli se että kun ohjelman jälkeen tein keittiössä iltapalaa, tunsin takanani pitkän tumman hahmon. Se kosketti minua ja sen jälkeen alkoi voimakas päänsärky ja inhottava paineen tunne päässä.
Mitä ihmettä tapahtui?
En mä nyt sentäs niin psyko ole että kuvittelen teekkarimörön kotiini siirtyneen mutta mistä ihmeestä se tumma olento oikein ilmestyi?
Mun ei pitäis katsoa lainkaan em ohjelmia koska en ole täysin päässyt peloistani eroon mutta onko ihme että pelkotiloja on ollut tällä historialla.
Mä kehitän myös helposti pakkoajatuksia näistä paranormaaleista jutuista ja sit ne pyörii mielessä vaikken haluiskaan.
muoks. telkkarimörkö eikä TEEKKARI  Smiley
Minkä takia henkimaailman pitää kiusata?
Miksei kotonaan saa olla rauhassa?
Tää on nyt toistoa koska aiemmin jo valittelin tätä Rasittava henkimaailma ketjussani.
Ne valokokemukset on ihan mukavia mutta se toinen puoli on niin kamala etten haluu IKINÄ yhtäkään kohtaamista.
Onneks lapset saa apua siinä ohjelmassa psykologilta ja meediolta mutta kuinka moni jää yksin näiden ihmejuttujen kanssa, oli kyseessä sit lapsi tai aikuinen?
« Viimeksi muokattu: 20.05.2011 12:21:06 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.05.2011 14:03:21 »

Tässä oiva apu pelkoihin, löytyy kirjastosta:

VAPAAKSI AHDISTUKSESTA: TYÖKIRJA PANIIKISTA JA PELOISTA KÄRSIVILLE
Kirjoittaja: Bourne, Edmund J.
Kustantaja: Lyhytterapiainstituutti oy
Julkaisuvuosi: 2010

Suurin osa peloista on aiheutettu omilla ajatuksilla. Jokaista tunnetilaa edeltää ajatus, vaikkakin joskus niin häviävän nopea ettei sitä huomaa, ellei asiaan erikseen paneudu. On mahdollista, että henkimaailma ei suinkaan kiusaa sinua, vaan kiusaat itse itseäsi.

Tunnetaan tapauksia, joissa ihminen on itse psykosomaattisesti aiheuttanut itselleen jopa neliraajahalvauksen. Siihen verrattuna kaikenlaiset hahmot, päänsäryt yms. tuntemukset ovat todella helppoja aiheuttaa itselleen.

Sinun kuuluu olla ajatustesi isäntä, ei renki. Varsinkin jos sinulla on aiempiakin kokemuksia pakkoajatuksista, kallistuisin tässä tapauksessa siihen suuntaan, että henkimaailma on nyt tähän kokemukseesi täysin syytön. Yllämainittu opus on erinomainen myös pakkoajatuksista kärsiville.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2 : 19.05.2011 15:40:15 »

Kiitos viisaasta vastauksesta. Pitää hankkia toi kirja. Pelko pysyy välillä kokonaan pois mutta saa välillä yllättäenkin kauheet mittasuhteet.
Kummallisinta on että tilanteissa jolloin koen/näen henkimaailman, ei pelkoa ole lainkaan. Se tulee jälkeenpäin.
Kyllä kenellä tahansa tulis hieman epävarma olo jos kanava aukee/sulkeutuu ihan yht`äkkiä. Tulee tunne itsehallinnan menetyksestä.
Meediolta sain ohjeen laittaa kavavan avautuessa kädet kylmään veteen ja samoin viileetä vettä kolmannen silmän kohdalle
Pysyis vaan kokonaan kiinni
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: