Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskooppimerkkejä.  (Luettu 5876 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 21.05.2011 10:16:32 »

http://www.uniluoto.com/horoskoopit/kalat  

Kalat horoskooppi..
                                                                          Smiley

Tunnistaako kukaan kala tuosta itteään..               
« Viimeksi muokattu: 21.05.2011 10:19:36 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 21.05.2011 14:58:22 »

http://fi.wikipedia.org/wiki/Horoskooppi   Smiley
tallennettu
Victoriae
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 22.05.2011 20:41:51 »

Käväisin lukemassa Kauriin kuvauksen tuolta uniluoto -sivusta - no en kyllä oikein tunnistanut itseäni..vaikutti että kirjoittajan mielestä Kauriit on sieltä minne aurinko ei paista  Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #3 : 22.05.2011 21:54:59 »

Hmm... Jousimiehet kilttejä ja ihania? Kun musta tuntuu, että yleensä Jousimiehiä kuvaillaan tökeröiksi töksäyttelijöiksi, joilla ei ole mitään sosiaalisia taitoja ja jotka ovat asenteellisia idiootteja ja koopäitä... :Smiley

Mä olen tökerö töksö, enkä loista aina sosiaalisilla taidoillani (ei ole käytöksen kultaista kirjaa luettu ja vastuu onkin vastapuolella - tosin aitouden puutteesta varmaan harvemmin syytetään Grin ) sekä olen sydämen asioissa erittäinkin asenteellinen, enkä muuta kantaani. Yleisesti ottaen olen kuitenkin erittäin joustava ja sopeutuva muuttuvan elementin mukaisesti - sekä pakko myöntää, että olen erittäin kiltti enkä kenellekään halua mitään pahaa (paitsi niille koopäille, jotka ovat verisesti loukanneet mua Cry ) smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Draculina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 12.06.2011 22:27:30 »

Mä olen jousimies ja oon ny lukenu aika moneltakin sivulta luonneanalyysihoroskooppeja ja se mun on sanottava ett mikään ei voi osua noin napakymppiin  2funny  . . . . . mä oon saanu paljon vastauksia kysymyksiin mitkä mua on mietityttäny (esim miksi mulla on masennus??? ja miks mä olen sellanen ylirehellinen päin namaa laukova hemmo) mä tiedän ett se kuulostaa oudolta mutt horoskoopit on saanu uutta valoa mun elämään  smitten . . . . . . . eli kiitos vaan  Grin smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 12.06.2011 22:35:55 »

http://www.uniluoto.com/horoskoopit/vesimies

No tuo oli kyllä aika nappiin...vain paria lausetta lukuunottamatta.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 13.06.2011 09:00:40 »

Mä olen jousimies ja oon ny lukenu aika moneltakin sivulta luonneanalyysihoroskooppeja ja se mun on sanottava ett mikään ei voi osua noin napakymppiin  2funny  . . . . . mä oon saanu paljon vastauksia kysymyksiin mitkä mua on mietityttäny (esim miksi mulla on masennus??? ja miks mä olen sellanen ylirehellinen päin namaa laukova hemmo) mä tiedän ett se kuulostaa oudolta mutt horoskoopit on saanu uutta valoa mun elämään  smitten . . . . . . . eli kiitos vaan  Grin smitten
                                                                                              smitten

Smiley Et vähän niinkun osui nappiin  coolsmiley   Cheesy

Mullakin aika paljon piti paikkaansa  kalat ihmetellykkin sitä  2funny sivusta seuraaja ynm.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 09:11:43 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 13.06.2011 19:24:59 »

Olen täydellinen Kalat Cool Niin nappiin meni
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: