Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaunein tai muuten erikoinen lintu josta pidät.  (Luettu 13403 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 21.05.2011 20:17:00 »

Joutsen, koska se on niin kaunis ja uljas.

Viimme kesänä meikäläisen yli lensi aurassa ainakin kakskymmentä joutsenta..  Smiley

Ei koskaan ennen semmosta tapahtunu  Cheesy 

tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #1 : 21.05.2011 20:27:56 »

Kotka...en tiiä oiken miks...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 22.05.2011 09:47:33 »

smitten

Pääskysetkin saapuneet..elikkä kesä on sitten tullut..  Smiley
tallennettu
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 22.05.2011 16:09:47 »

Harakka on komee lintu  Cheesy Tiedän, että moni pitää roskalintuna, mutta taidan olla kasvi- ja eläinmaailman roskisdyykkari => muiden rikkaruohotkin on meikäläisen villiyrttejä  Grin
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.2011 12:25:38 »

Keltasirkku. smitten  Tietää mulle iloisia muutoksia!

Käki on ihana kun se maalaismiljöössä kukkuu. smitten
Pöllön huhuilussa sama juttu! ja pöllöt muutenkin kiehtoo..

ja isot linnut, kuten eestissä talojen piipuissa asustava haikara. smitten

Suolinnut on aina myös kiehtoneet, kurki ja kuovi.. kaikki pitkänokkaiset - ja jalkaiset.

Sitte en tiijä mikä on se tavanomainen lintu, täällä etelässä ainakin. Ruskea (mustaa ja valkoista vähän?) keskikokoinen, keltainen nokka. Hyppii tuolla missä nuo mustarastaatkin, semmoista hyppelyä tekeepi.

Yks aamu vein koiraa pihalle, ja semmoinen nappasi madon mullasta. Oli niin tyytyväisen oloinen löytöönsä, hyppeli mato suussa muualle. Aivan ihana. smitten

Tuli katottua tuossa lintujen kuvia, niin löysinpä Närhen kuvan. Enpä tiennyt että on noin nätti!
Tuolla joku ketju kauniita lintukuvia, alempana närhikin http://www.luontokuva.org/forum/forum_posts.asp?TID=3180&PN=54&TPN=4 Toi tikli on hassunhauska! Ja pähkinahakki! Skorpioni 10. huoneessa? Grin ja kuunsolmu kaloissa (pienuus, katse Undecided )tms. astrologinen kuvaus.. Vois tehdä eläimistä tollasen ketjun, jossa jokainen eläin nimetään astrologisesti tms.. =)
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 23.05.2011 12:53:31 »

Sinitiainen. Se on vaan niin mahtavn koomisen näköinen kun sillä on semmoinen musta alue silmien ympärillä niinkuin rosvo roopella. :DD
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 23.05.2011 13:27:14 »

Närhi on kyllä tosi komee lintu.. mut se vaan tahtoo talvisin syyvä

pikkulintujen rasvasiemenseos ruuat..ainakin täälläpäin semmosia närhiä   Huh  Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 23.05.2011 16:53:23 »

smitten

Minä vaan säälin niitä tinttejä ynm pikkulintuja..kun noi isommat hotkivat

niije evväät..muutamalla käynnillä.. Undecided    Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #8 : 24.05.2011 12:27:43 »

Tykkään korpeista ja varislinnuista ylipäätään, kun ne on älykkäitä, rohkeita ja muutenkin kiehtovia, välillä tuntuu että niillä on oikein huumorintajua, kun härnäävät muita otuksia  Grin

Korppikotkat on kanssa jostain syystä tosi jees. Sellasia väärinymmärrettyjä, omalla tavallaan upeita lintuja. Sit kanssa kurjet, jo pelkän kokonsa puolesta, ja aina kun näkee kurkiauran syksyllä, tekis mieli lähteä mukaan  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.05.2011 12:29:40 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #9 : 24.05.2011 18:56:04 »

Hmmm...en tiedä linnun nimeä enkä liioimmin näköä. Äänen perusteella: kuin puhaltaisi putkeen, semmoinen ontto ja kuuluva...jokseen basson töräys. Laulelee vain iltaisin lähimetsässä. Sekä järven rannalla olen saman linnun bongannut.

Teeri sekä Metso. Aika hulppee kun ovat soitimella.

Pikkulinnuista: punarinta, joka käy parvekkeeni lähellä olevassa pensasaidalla laulelemassa.
Sekä kuusitiainen on omassa elmentissään herättänyt ihailun.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #10 : 24.05.2011 19:54:44 »

Kotkan lisäksi vielä pöllö ja korppi.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
neoo
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 25.05.2011 17:24:45 »

En nyt tiedä lasketaanko tätä mutta Feenix-lintu! Ihan pienestä pitäen sen tarina on jotenkin vedonnut muhun, ihana tarulintu.  smitten
tallennettu
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 22.06.2011 09:14:24 »

Minäkin sanoisin fenixin, se on tatuoituna jalkaanikin smitten
Mutta ihan todellisista linnuista joutsen, ylväs ja uskollinen smitten
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Panda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 22.06.2011 14:08:28 »

Riikinkukko. Siinä on niin omituinen otus, että toimii mulle. Kaunis katsella, mutta hirvittävä kuunnella.  laugh
Riikinkukko on mulle tavallaan breikki jatkuvasta pään yllä lentävästä ja tultasyöksevästä Fenixistä.  pluto
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**

Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse

Profiili
« Vastaus #14 : 08.08.2011 11:05:35 »

Kotimaisista fasaani ja muista riikinkukko. Molemmissa upeita värejä. Nuorena lsiskojen ja ystävien kanssa kyselimme mikä eläin haluaisit olla, riikinkukko oli minulle selviö.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: