Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Green eyes esittäytyy  (Luettu 3420 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
green eyes
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 24.05.2011 15:16:23 »

Moro kaikille. Elikkäs näin lyhyesti mennään. Toimin yksityisyrittäjänä Savossa. Toimin moottoriurheilun parissa, valmistaen erilaisia osakokonaisuuksia/ osia asiakkaitten tarpeiden mukaan.

Työ sinänsä on erittäin palkitsevaa( sopii vissiin tällaselle yksinäiselle sudelle), joskin erittäin vaativaa.

Syy miksi kirjauduin tänne, haluaisin saada hiukan vastauksia mieltäni askarruttaviin asioihin. Ja ne ei muuten liity ainakaan suoraan työhöni Smiley.

Olen ollut kiinnostunut astrologiasta jo pitkän aikaa ja lueskellut paljon erilaisia aihetta käsitteleviä kirjoja. Ja sitä kautta koittanut saada vastauksia siihen, kuka oikeastaan olen.

Olen viime vuosina hiukan alkanut pääsemään jyvälle, mikä on kupletin juoni :Smiley.

Aurinko vesimiehessä, nouseva neitsyt, kuu skorppari. Tää on vissiin vaikee yhtälö? Tai, no joskus siltä ainakin on tuntunut. Vai oisko jopa niin, että ihmist pitää hiukan outona, eivätkä oikein jummarra mua Sad.

Jokuhan vois auttaa mua näissä tulkinnoissa.....

Ehkäpä joku kauniimman sukupuolen edustaja Smiley

Kiitti jo näin etukäteen.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1 : 24.05.2011 20:40:20 »

Tervetuloa toivoo aurinko vesimiehessä myös.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2011 18:00:08 »


 Tervetuloa sinulle myös,--kysyä voi rohkeasti, mikä mieltä askarruttaa, ja muutenkin.   Smiley
tallennettu
green eyes
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 25.05.2011 18:41:22 »

Öö, keneltä sitten vois kysellä neuvoa noihin mun merkkien tulkintaan? Kiinnostais ihan älyttömästi saada selville nuo jutut. Smiley

Voi laittaa vaikka privana, tai ihan miten vaan, kaikki käy. smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: