Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku kiltti auttaa?  (Luettu 3306 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 25.05.2011 09:53:06 »

Sinä, jolla kyky nähdä/katsoa tai mitä vain, niin olisitko niin kiltti ja kertoisit minulle, miksi en pääse eräästä ihmisestä irti millään? Tämä on nyt viimeinen keino, olen kaikkeni tehnyt ja yrittänyt viimeiset 15 vuotta!!! Miksi on näin, onko hän sielunkumppanini, palaammeko vielä yhteen vai mistä tämä kaikki johtuu, tunteeko hän samoin kuin minä, mitä tämä kaikki tarkoittaa, mitä minun tulisi tehdä.........HuhHuh? Kaikki apu on enemmän kuin tervetullutta, en jaksa enää tätä.... Undecided
.....ja kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata jotain......
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 25.05.2011 11:29:15 »

No mulla ei ole mitään kykyjä tai taitoa nähdä asioita, on vaan omakohtainen kokemus.  Luultavasti teillä on jokin karmallinen suhde, vedätte toisianne puoleenne, ettekä oikein tiedä mitä toisillenne tekisitte.  Luultavasti se näkyy teidän kartoilta jotenkin.  Jos ei yhteiselo suju, pitää vaan kylmettää pää ja antaa asian olla. 

Niin minä olen tehnyt.  Yksi mies ei jätä mun mieltä rauhaan.  Ei olla nähty moneen kuukauteen, mutta taas tällä viikolla kävi mun unessa.  Ja päivittäin on mielessä.  Meidän kartoilla näkee karmallisen suhteen, ja luultavasti on jollain lailla mun elämässä mukana hamaan tappiin asti (niin musta tuntuu).  Eihän me ketään täällä tavata sattumalta.

Mulla on nyt uusi suhde, ja siltäkin pohjalta olen yrittänyt kylmettää päätä, mutta minkäs teet.  On vähän huono omatuntokin.

Tsemppiä sulle Vedenhelmi.  Ei nää helppoja asioita ole.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2011 14:36:19 »

Niin, ehkä tämä ihminen on niin kauan elämässäsi, kunnes tajuat mitä varten ja näin saat oppiläksysi hoidettua.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että oma läksyni yhden miehen kohdalla oli luopuminen. Kun en vaan saanut, vaikka kuinka halusin. Kun ymmärsin että täytyy vaan luovuttaa, antaa mennä niin johan helpotti. Yhä edelleen tämä mies on lähistöllä, mutta oma olotila ei ole enää piinaava.

Tuolta auttajalistalta löytyy varmaankin joku, joka pystyy katsomaan entisiä elämiä ja niitä sielunsopimuksia.

Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: