Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lohikäärmeet ja hämähäkit  (Luettu 3221 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
grusgrus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 25.05.2011 10:21:33 »

Hevoset muuttuvat lentäviksi lohikäärmeiksi. 3 isoa mustaa karvaista hämähäkkiä, 2 kuollutta, kolmas puollustautuu "takajaloillaan seisomalla".
Mitähän nuo saataisivat tarkoittaa?  Shocked
tallennettu
grusgrus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 25.05.2011 12:10:25 »

Kiitoksia vastauksesta  Smiley

Ainoastaan kuolleiden hämähäkkien kohdalla koin jonkinasteista inhoa. Puollustautuvaa hämähäkkiä lähinnä lamaantuneena hämmästelin; kuinka hämähäkki voi tehdä noin.
Hevosten muuttuessa lohikäärmeiksi jäin katselemaan ihastuneena niiden lentoa ja kaartelua pääni yläpuolella. Olivat uskomattoman kauniita.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2011 13:23:45 »

Lohikäärmeesi merkitsee varmaan sitä, mitä itse ajattelet lohikäärmeiden symboloivan.. henkilökohtaisesti.. mitä sanoja ja merkityksiä tulee mieleen. Joku sanoi että voimallinen unisymboli ja mihin kaikkeen se liitettiin, en muista.. Jospa joku joka muistaa tulis kertomaan. Smiley

Mulle henk. koht lohikäärme merkitsee luovuutta, vapautta, tahtoa, taisteluakin. Ikiaikainen, voimallinen taruhahmo.

Toisekseen, paremmin voi etsiä merkitystä unelle ja siinä esiintyville jutuille, kun kerrot koko unen, mahd. yksityiskohtaisesti. Tai mietit itse sitä kokonaissymboliikkaa.. Smiley Itsehän tietää parhaiten omien unien merkitykset.. sitä voi harjoitella, kirjoittaa ylös unet, ja oppii tunnistamaan oman unimaailmansa symboliikan koko ajan tarkemmin, kun vertaa sitä omaan nykyhetkeen sitten tietysti. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: