Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sammakko ja ennustajia  (Luettu 3921 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
susanna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 04.06.2011 20:36:15 »

Näin viikko sitten unta että luottoennustajani soitti minulle ja sanoi "muista 5.6". Ei mitään muuta. Nyt näin unta, että olin jonkun viranomaisen vastaanotolla ja hän alkoi ennustamaan minulle jotain sekavaa. Muistan vain sanoneen " sinne sillä taas kiire tulee. selkänahassa naavaa kasvaa" samaan aikaan suuri sammakko loikki hänen jaloistaan sinne viraston käytävälle. Saako kukaan mitään tolkkua?  Shocked
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2011 02:08:48 »

Jaa-a. "Selkänahasta naava kasvaa" voisi viitata vanhoihin tottumuksiin ja tapoihin, sillä naavahan kasvaa mielellään ikimetsissä. Jos sinne vielä tulee kiire onko mahdollista, että esimerkiksi haasteiden edessä ajaudut aina samaan suuntaan ja ajatusmalliin kokeilematta edes mitään muuta? Haasteiden tarkoitus kun on kasvattaa meitä ja opettaa meille parempia, toisenlaisia toimintatapoja. Oletko liikaa "naavautunut" tiettyihin kuvioihin, ajatusmalleihin, tapoihin ja uskomuksiin, vaikka niiden tuulettaminen voisikin tehdä hyvää?
Sammakosta tuli IHAN ensimmäisenä mieleen kiinalainen rahasammakko eli siis rahan symboli. Olisiko rahaan tai sen käyttöön liittyviä naavautuneita juttuja? Virastotalo voisi kuvata tämän fyysisen maailman kiemuroita ja solmuja, sillä henkitasolla ei virastotaloja sinänsä pyöritetä Grin

Pidä mielessä luku 5.6. Se on todennäköisesti päivämäärä. Sehän on tänään! Koska vuodesta ei ollut kysettä se voi olla jonkun muun vuoden 5.6. On mahdollista, että kun sinua käsketään muistamaan, se voisi liittyä menneisyyteen eli kaivella sieltä jotain 5.6. tapahtumaa.
Numerologisesti laskettuna 5+6=11 eli Mestariluku.

Numero 11, Mestariluku
Mestari, visionääri, idealismi, inspiraatio, visiot, sisäinen voima.
Intuitiivisin kaikista luvuista. Se edustaa valaistumista - kanavaa alitajuntaan, sisäistä näkökykyä ilman järjen vastaväitteitä, herkkyyttä, hermostunutta energiaa, ujoutta ja epäkäytännöllisyyttä.
Numero 11 pitää sisällään kaikki numeron 2 ominaisuudet kohentuneina karisman, johtajuuden sekä inspiraation lataamina. Se pitää sisällään kahtinaisuuden, joka luo dymaanisen, sisäisen ristiriidan sekä muita katalyysejä sen nykyisessä olomuodossa. Jos tämän luvun voimaa ei käytetä päämäärien tavoitteluun, se voi luoda sisäisiä pelkotiloja.
Numero 11 kulkee tietään voimakkuuden ja itsetuhon välisellä nuoralla. Se pitää sisällään mahdollisuuden kasvuun, pysyvyyteen ja intuitiiviseen ymmärrykseen sekä henkisiin totuuksiin. Tämä mestariluku ei löydä rauhaa järjestä vaan uskosta.  Tämä on meedion luku.
(Lisää numeroista täällä)
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 05.06.2011 09:07:25 »

Kiitos Athamaarit ja nepparinen. Olen muuten aivan samaa mieltä. Itelleni tuo "ennuste" ei auennut,mutta näin tulkittuna siinä on todellakin järkeä ja juuri näin olen elänyt erään asian kanssa. Toistanut samaa kaavaa. Säälinyt erään ihmisen elämäntilannetta ja nostanut häntä suosta ylös jo vuosia huomatakseni hänen valuavan sinne jälleen takaisin. Viimeaikoina en ole sitä enään tehnyt. Tajusin, ettei hän opi elämänläksyään jos käyn jatkuvasti pelastamassa hänet. Minusta ja energioistani hän saa vaan lisää voimaa kestää huonossa suhteessaan. Ilmeisesti olen oikealla tiellä.

Päivämäärä 5.6 jännittää itseänikin..katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Toivottavasti rahani nyt ei loikkinut sammakon mukana minkään viraston käytäville  Shocked. Kovat mätkyt tuli, mutta muutokset lähetin ajallaan ja toivon, että edes puolet hyväksytään vähennyksiksi. Tosiaan jos se sammakko onkin sitä elämän muutosta eikä rahaa. Yksi iso taakka elämässä saattaisi kyllä pudota jos siihen tulisi viranomaisen päätös.

smitten Kiitos vielä loistavasta tulkinnasta kummallekkin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: