Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entiset elämät ja ulkonäkö?  (Luettu 23220 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« : 07.06.2011 08:32:17 »

Aloin tässä miettiä omaa kauneusihannettani ja ulkonäköä yleensäkin. Paljonko entiset elämät vaikuttavat nykyhetken ulkonäköön vai onko niillä merkitystä. Aina puhutaan syntymämerkeistä ja arvista jotka saattavat liittyä juu, mutta voiko sielu kiintyä esim. johonkin tiettyyn ulkoiseen ominaisuuteen joka toistuu tässä ruumiissa? Voiko vaikka voimakas intiaanielämä näkyä voimakkaana "kyömynenänä"?  Cheesy
Ajatus tuli mieleeni kun hoksasin että olen saanut useammankin entiset elämät tulkinnan jossa minulla on tummat pitkät hiukset. Olen kuulemma myös ollut romanimies joka on palavasti rakastunut saavuttamattomaan, toisen heimon naiseen. Oletettavasti tämä nainen on omistanut mustat pitkät hiukset ja ollut tumma muutenkin, ja olen häntä pitänyt äärimmäisen kauniina. Voiko tällaiset kokemukset vaikuttaa siihen millainen on nykyinen kauneuskäsityksemme? Itse olen AINA ihaillut tummia, pitkätukkaisia naisia, latinoja, intialaisia ja intiaaneja. Vaikka olen elämäni ekat kuusi vuotta ollut täysin vaalea, tummuin kouluun mennessä ja teininä aloin suorastaan hakemaan "latinolookkia" joka edelleen on päällä.  :Smiley Rusketun tosi helposti, romaniksi ja espanjalaiseksi on luultu monesti.
Miten te näkisitte nämä asiat?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.06.2011 08:55:54 »

Joskus kuulee tapauksista, joissa nykyinen ja entinen habitus ovat suhteellisen samanlaiset. Tuskin tämä mikään sääntö kuitenkaan on. Itse olen kuitenkin huomannut, että juuri kauneusihanne voi tulla entisistä elämistä. Minä pidän esim. kotkanneniä kauniina. Ne ovat minulle lähes fetissi. Tiedän olleeni myös 1700-1800 -luvun taitteessa tumma, laiha ja palavakatseinen nuori merimies ja kiinnitän ilmeisesti vaistomaisesti huomiota miehiin, jotka muistuttavat tuolloista itseäni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.06.2011 13:20:39 »

Ihanaa, olenkin kaipaillut tämmöistä aihetta.  smitten

Itse olin joskus pitkään haikaillut tummien pitkien kutrien ja vaalean ihon perään. Tosin, myös Hispaani-rotu on aina ollut lähellä sydäntä. Rakastan myö punaisia hiuksia ja kalpeaa ihoa (irkut).

Itsekkin nimenomaan olen miettinyt tuota, että kuinka paljon omalla nykyisellä fyysisellä keholla on samankaltaisuuksia edellisiin. Itse olen kermanvaalea ja pieni (hädin tuskin 155). Miksihän olen näin pikkuruinen? Hiukseni olen värjännyt punaiseksi, luonnostaan ne kullanruskehtavat. Olen miettinyt myös sitä, että mikä saa toiset ihmiset näkemään ihmisessä piirteitä, joita ei oikeasti edes ole esim. Olen kuullut monesti lauseen "Oot vissiin vähän syventänyt tuota sun punasävyä" (töissä ja koulussa) ja itse olen vastannut että "Mikä ihmeen punasävy? Hiuksenihan olivat ruskeat?" ja vastaus on kuulunut "Minä olen aina luullut että sulla on punaiset hiukset!".  Grin
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 07.06.2011 15:24:13 »

Ihanaa, olenkin kaipaillut tämmöistä aihetta.  smitten

Itse olin joskus pitkään haikaillut tummien pitkien kutrien ja vaalean ihon perään. Tosin, myös Hispaani-rotu on aina ollut lähellä sydäntä. Rakastan myö punaisia hiuksia ja kalpeaa ihoa (irkut).

Itsekkin nimenomaan olen miettinyt tuota, että kuinka paljon omalla nykyisellä fyysisellä keholla on samankaltaisuuksia edellisiin. Itse olen kermanvaalea ja pieni (hädin tuskin 155). Miksihän olen näin pikkuruinen? Hiukseni olen värjännyt punaiseksi, luonnostaan ne kullanruskehtavat.

Kuulostaa pelottavan paljon minulta! 155cm pitkä, siro ja pikkuruinen punapää vaalealla iholla ilmottautuu. Minuakin on aina vaalea iho ja punaiset hiukset viehättäneet, ja monesti on minua luultu japanilaiseksi kasvonpiirteitteni ja ruumiinrakenteeni takia. Tai siis, että minussa olisi japanilaista verta. Vahvoja fiiliksiä entisestä elämästä japanissa on. Smiley
Itsekin mietin tätä aivan viime päivinä ja huippua että täällä on nyt aiheesta keskustelu. Kiva olisi kuulla muidenkin mielipiteitä asiasta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 07.06.2011 20:37:31 »

Itse menneiden elämien tulkintoja tekevänä olen törmännyt vain muutaman kerran tapaukseen, joissa nykyelämän ulkonäkö on lähes tismalleen samankaltainen jonkun toisen elämän kanssa. Yleensä ihmisessä on enemmän ei-fyysisiä piirteitä menneistä elämistä, kuten esimerkiksi juuri nuo mieltymykset ja inhokit, sekä erilaiset ajatusmallit ja käytöstavat Smiley

Fyysinen kehohan valitaan ennen syntymää sen mukaan, miten se palvelee kyseisen sielun oppiläksyjä ja elämäntietä.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 08.06.2011 08:56:43 »

Kyllä ne enimmäkseen ovat kovinkin erilaisia.Joskus kun keskityn niin näen ensin kasvot,mutta sieltä tunkee monia elämiä esille yhtäaikaa,kuin rivinä toistensa takana,miltei läpinäkyvänä.Kaikki ovat erinäköisiä.

Yksi elämä oli poikani.Oli kuumeessa ja hourepuheinaan puhui olleensa minun äidinisän sisko.Puhe jatkui,silmät olivat sellaiset,että ajattelin olevan houreita.Poika väänteli kummasti itseään ja kysyi,ettenkö tiedä kun hän putosi paskakaivoon.Kertoi ihan outoa juttua.

Kysyin äidiltä oliko isällään siskoa.Ei ollut.Poika väitti olevansa Lahja niminen ukkini sisko kuitenkin.

Miltei se unohtui sitten.Tapasin serkkujani,muisteltiin mummua ja ukkia.Katseltiin valokuvia,kysyin serkuilta onko ukilla muuta kuin veli,koska heidän kuvansa olivat siinä.Enoni  vaimo sanoi olleen siskon,josta ei puhuttu.Kertoi sitten siskon hävinneen ja kaikki luulivat hänen menneen venäjälle.Olivat vihaisia sellaisesta lähtemisestä,koska oli kielletty menemästä.Sisko oli ollut 18vuotias.
Sisko olikin löydetty kahden  vuoden kuluttua vetisestä savikuopasta,josta oli otettu savea tiilien tekoon.Oli pudonnut sinne,puheita oli kiertänyt,että joku on laittanut tytön sinne kuoppaan.  Ne asiat on haluttu unohtaa.
Enon vaimo etsi tytön valokuvan,poikani oli kuin kopio valokuvan tytöstä.Hänen nimensä oli  Laina,ei Lahja kuten poika sanoi.

Poika sanoi pudonneensa paskakaivoon,Laina putosi savikuoppaan.
Tässä kuitenkin oli se yhdennäköisyys selvä.
Kuvat ovat seinälläni,ne on hauskan näköisiä,kuin äiti ja poika.Tajuan että sukuun voi syntyä saman näköisiä,mutta ,että noin saman näköisiä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 08.06.2011 12:26:00 »

Mietin tässä juuri omaa fetissiäni kesakoihin. Minusta kesakkoiset kasvot ovat maailman kauneimmat!  smitten Ja nimeomaan kesakot, ei pisamat. Kesakot on ihania kun ne on emmoisena rykelmänä. Olen aina halunnut keskoita, ikävä kyllä ei ole omalle kohdalle siunaantunut.. Voikohan niitä kestopigmentoida..?

http://1.bp.blogspot.com/_gd9rTIVPOYM/TBpw68NVYHI/AAAAAAAAADA/60q0VJgLFgU/s1600/freckles1yt4.jpg  <----- Haluun tuollaset!!!
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 09.06.2011 09:52:22 »

Aika villi fetissi Eileithyia!  coolsmiley Minä haluaisin taas olla tuollainen villi, alkukantainen ja luonnonläheinen kuten: http://blogs.guardian.co.uk/film/apocalypto_blog.jpg Apocalypto elokuvan inkkarinainen, ihana. Pidän kasvonpiirteistä, ihonsävystä ja vartalomallista. (Ei tuo mieskään mikään ihan kamala ole..)
« Viimeksi muokattu: 09.06.2011 09:55:20 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 09.06.2011 10:53:40 »

Aika villi fetissi Eileithyia!  coolsmiley Minä haluaisin taas olla tuollainen villi, alkukantainen ja luonnonläheinen kuten: http://blogs.guardian.co.uk/film/apocalypto_blog.jpg Apocalypto elokuvan inkkarinainen, ihana. Pidän kasvonpiirteistä, ihonsävystä ja vartalomallista. (Ei tuo mieskään mikään ihan kamala ole..)

Molemmat tosi nättejä (mieskin  Grin)! Itsekkin jotenkuten olen viehtynyt juuri tuon näköisistä. Tässä on kasn yksi todella kaunis tumma nainen: http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/13329613/2/istockphoto_13329613-girl-with-freckles.jpg <--- Olisi siistiä olla tuon näköinen!  Cheesy

Tulisikohan nämä kauneusihanteet esim siitä, että edellisissä elämissä joku hyvin rakas ja tärkeä ihminen on omannut sinun nykyiselle kauneusihanteellesi ominaisia piirteitä? Eli vaikka niin, että joskus kauan sitten vaimollani tai äidilläni saattoi olla kesakkoinen naamataulu josta minulle on jäänyt tämä "fetissi".
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 09.06.2011 10:55:24 »

Nuo kesakot on aivan ihania!!
Onko teillä muuten myös niin, että kun on tietynlaisia hauskoja ja selittämättömiä ulkonäkömieltymyksiä, niin on myös sellaisia ulkonäkötyyppejä, jotka herättävät teissä pelkoa? En tarkoita mitenkään sellaisesta rasistisesta käsityksestä tietynnäköisiä ihmisiä kohtaan, vaan onko teillä koskaan tullut sellaista pelon tunnetta, kun olette nähneet vaikkapa kaupungilla ihmisen, jolla on joku tietty piirre? Voisiko niistäkin löytyä selitystä entisestä elämästä?
Itse olen esimerkiksi aina tuntenut pelkoa, kun olen nähnyt tietynlaiset silmät. Se on minusta huvittavaa, sillä tutustuessani ihminen on osoittautunut ihan mukavaksi tyypiksi, mutta aina silmiin katsoessa ja vatsassa tuntunut inhottava tunne. En tiedä saitteko nyt selvää kun kiireessä tämän viestin kirjoitin. Smiley
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 26.03.2012 13:02:20 »

Nostanpa tämän vanhan aloitukseni taas esiin koska aihe itsessään on taas elämässäni pinnalla.
Olinpa tosiaan viikko sitten hieman viihteellä ystäväni kanssa ja jälleen sain vastata kysymykseen "Oletko muuten romani?". Baaritiskillä mies tokaisi "tunnistaneensa" ns. kulttuuritaustani silmistäni. Tyyppi vielä painotti asiaansa toteamalla että "mulla on paljon romanikavereita, että kyllä mä aina mannen tunnistan". Sanottakoon että mulla on ihan selkeän siniset silmät...
Heräsin jälleen miettimään tätä ulkonäkö vs entiset elämät -aihetta. Ilman että hakee tiettyä lookkia, voiko joku voimakas entinen elämä "puskea läpi" niin että sen jopa näkee silmistä? Oma kauneusihanteeni on tosiaan tumma, kuten olen kertonut, mutta en tietoisesti esim hae romanityyliä, ennemminkin saatan laittaa intiaanisulkaa kaulaan tai sambarenkaat korviin.

Mikään tietty ulkoinen piirre ei itseäni mitenkään pelota, mutta en pidä aasialaisten miesten ulkonäöstä ollenkaan. Kaikenkaikkiaan esim Kiina ja Japani evät ole ikinä kiinnostaneet minua millään tavalla. En pidä vaaleasta ihosta enkä vaaleista hiuksista..
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 26.03.2012 13:23:17 »

Lilim, onpa jännä tuo juttu..  Huh

Sain taas vähän aikaa sitten kuulla, miten mulla muka on punertavuutta hiuksissa (kun ne näki ton mun juurikasvun). Mutta kun ei ole! Perussuomalaista maantienruskeatahan tämä.. 

Venäläiseksihän minua onvat luulleet venäläisetkin. Tiedä nyt sitten, onhan mulla kyllä perimässä venäläistä verta. Mutta omasta mielestäni ole ihan suomalaisen näköinen kyllä.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 26.03.2012 14:22:27 »

Outoa kerrassaan. Taisin olla 6-vuotias kun ensimmäisen kerran joku ikätoveri kysyi "oletko mustalainen?" Mahdetaankohan muilta hyvin ruskettuvilta ja tummatukkaisilta naisilta kysellä samaa asiaa yhtä ahkerasti.. Toisaalta kerran parikymppisenä minua luultiin jopa muslimiksi!  Cheesy Olin ostanut festareilta paljettihuivin jonka illalla jostain syystä vedin päähäni. Joku nuorimies uskoi vakaasti minun olevan muslimi. Opetinpa hänelle siinä jopa lauseen "arabiaksi"   2funny

Tietysti perusteellinen (ja mielellään valokuvia ja ulkonäkökuvauksia sisältävä) sukututkimus olisi myös paikallaan.
tallennettu

Brooklyn Babe
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 04.04.2012 09:22:10 »

Onpas kumma  Shocked
Itse olen täys suomalainen ja siltä myös näytänkin, eli siniharmaat silmät, pyöreät kasvot ja vaaleat hiukset. Kauneusihanteenikin ovat yleensä sinisilmäisiä ja vaaleita. Erityispiirteenä pidän itsessäni aika isoa nenää, mutta se ei sinänsä ole rumuuden piirre sillä minulla on sanottu olevan kauniit ja isot silmät, jotka tasapainoittaisivat. Wink Mutta minusta tytöt, jotka ovat luonnonkauniita ja heillä on suhteellisen iso nenä ovat kauniita, vaikka monet pitävätkin isoa nenää rumuuden piirteenä...
tallennettu

"I'm just a dreamer, who dreams of better days..."
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 04.04.2012 09:59:17 »

Mua on koko ikäni luultu vaikka miksi. Muslimiksi myöskin, vaikka mussa ei oikeesti ole MITÄÄN mikä siihen viittaisi!
Mutta oon miettiny, että voisko tää kameleonttimaisuus olla sitä, että sitä ilmentää entisten elämiensä "hahmoja" jollain lailla sitten tässäkin elämässä ihan niin että punkee toisille läpi millälailla milloinkin? idiot2

uranus aspect_con jupiter aspect_con askendentti löytyy, ja  neptunus ykköshuoneesta, että mahtaako niilläkin olla vaikutusta tässä asiassa  Huh
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: