Hmm. Mä en ainakaan oo kuullut että kukaan luulisi mua ulkomaalaiseksi, mutta naistenlehtien kauneudenhoitovinkkejä on ainakin ollut hemmetin tylsä lukea koska ne on olleet tyyliä "Suomalaisilla on yleensä tälläset hiukset/tälläset silmät/tällänen suu/tällänen iho ja siltä pohjalta just nää aineet ja meikkaustyylit sopii suomalaisille", ja mun kohalla ei oikeesti mikään noista kuvailuista natsaa.
Joo, en oo kyllä tosta syystä aikoihin edes yrittänyt lukea niitä, en tiiä jos nyt on tullut parannusta ja on ruvettu mainitsemaan muitakin tyyppejä.
Kauneusihanteet sitten. Jos vaikka miehisestä ensin. Katseen pitää olla selvästi jonkun värinen ja silmien ilmeikkäät, mua hämää jos katse on sellanen epäselvän harmaa. Sit tukan sietäs olla joko epätavallisen tuuhea tai muuten silmään osuva, taikka sitten täys kalju.
Lihaksetkin on kyllä nätit. Itseäni isompia miehiä kohtaan mulla on tiettyjä ennakkoluuloja joista ainakin osa tulee kyllä ihan tästä elämästä, mutta oon kyllä valmis kattomaan ihminen kerrallaan onko niissä perää. Itseäni lyhyempiä kohtaan taas semmosta settiä on huomattavasti vähemmän, ja ihastunkin lyhkäsiin paljon nopeammin ja helpommin kuin pitkiin (joo, tästäkin aikanaan kriiseilin koska tiedän ettei se oo "tavallista", mutta whatever).
Naisista taas sitten - minusta pienikokoiset, sekä sirot että pyöreämmät, sulokkaasti liikkuvat naiset ovat erittäin viehättäviä. Ehkä pientä kateuttakin siinä, kun itse olen tällänen ladonoven korkunen ja kömpelö täti jota ei korkkareihin saa.
Saapa nähä jos näille joskus tuleepi selitystä. :