Rohana
|
|
« : 09.06.2011 19:15:09 » |
|
Mikä se on se mikä tuo eniten vaikeuksia ja epäreiluutta elämään? Itsellä kovasti nyt Marsia ja tuntuu olevan sellaista että joutuu ottamaan takkiin epäreiluja puheita ja kommentteja. Heinäkuussa alkaa myöskin joka ehkä lyö sitten sinetin tälle kaikelle työelämän hapatukselle. Oli myös Plutoa ja Saturnusta vaikeissa aspekteissa, eipä jaksa ees ajatella tätä kaikkea.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #1 : 09.06.2011 20:14:59 » |
|
, ja :n neliöt aurinkoon, kuuhun, ja muihin pers. planeettoihin,-- sitten oppositiot.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Panda
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 09.06.2011 20:39:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #4 : 10.06.2011 07:57:53 » |
|
Itselläni on paljon oppositioita kartalla, mutta en ole kokenut niitä mitenkään erityisen kurjina. Voisin sanoa, että jokaisessa aspektissa on hyvät ja huonot puolensa. Vain yksi neliö löytyy, , mutta en osaa sanoa siitä hirveästi mitään - paitsi ehkä tällanen pikkujuttu, että joskus teen asioita nopeasti, miettimättä, niin että tajuan sekunnin päästä että ehkä noin ei olisikaan kannattanut tehdä, tai että teen samat virheet aina uudelleen, mutta nämäkin olen huomannut vain pikkuisissa, arkisissa jutuissa. Ei mitään elämää suurempaa siis. on siitä vähän hankala, että olen tosi pidättyväinen uusia tuttavuuksia tehdessäni, mutta voi johtua myös vahvasti Kauriista. ja taas tuo tiettyä epäsovinnaisuutta ja ailahtelevuutta, mutta no, tykkään olla vähän massasta poikkeava. Kukapa ei?
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #5 : 10.06.2011 08:26:51 » |
|
Itselläni on saturnuksen ja pluton oppositiot auringolle, venukselle, marsille ja pluton kohdalla myös kuulle. On t-ristiä ja sen sellaista. Mutta en koe niitä v-mäisinä. Ne on haasteita, mutta haasteet on tehty voitettavaksi. Itse näen asian niin, että tää on mitä on annettu ja siitä on otettava irti parhaansa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 10.06.2011 11:26:14 » |
|
Vaikka sitä ei tässä varsinaisesti kysytä niin minä voisin koska tahansa vaihtaa karttani 6.huoneessa olevat lukuisat planeetat vitoseen. Ja ne vitosessa olevat vois häipyä sieltä ja ja ja... voisin vaihtaa vaikka koko kartan. Mutta mintsillan kommentista tuli mieleen, että ehkä ikävin aspekti omalla kartallani on kuitenkin Kuu neliö Neptunus, se aiheuttaa juurikin naisten kanssa varsin omituisia ihmissuhteita ja eipä se kyllä hyväksi ole miestenkään kanssa kun olen aivan liian hyväuskoinen ja jotenkin "vietävissä". Samaten aina ollut se kuunteleva korva, jota sitten kuitenkaan kukaan ei kuuntele. Jotenkin tuntuu, että minulla ei ole muiden naisten kanssa kauheasti yhteistä en tiedä miksi. Varsinkin tässä vähän alta kolmekymppisenä moni perustaa perhettä ellei ole sitä tehnyt jo ja minulla tuo vitosen saturnus laittaa niin hanttiin, että tuntuu että sellainen on ikuisuuksien päässä omasta elämästä niin ei ole sitten mitään puhuttavaa. Minä olen ehkä liian herkkä sellaisiin shoppaillaan - kaverisuhteisiin. Kaipaan jotain enemmän (neptunus ja ne korkeat ihanteet...) ja Venusmainen kauneudentajukin minulla ilmenee enemmän rauhan ja harmonisuuden kaipuuna kuin meikkaamisena ja vaatevouhotuksena. Transiiteista taas, koska nepparista ei ole vielä kamalasti kokemusta niin sanon että pluto ja saturnus on pahimmat. Ne laittaa kyllä todellakin seinää vasten ja huomaa, että on vaan pakko, vaikka ei tahtois. Mutta toisaalta taas on se hyväkin. Että... näin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #7 : 10.06.2011 13:04:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #8 : 10.06.2011 17:29:13 » |
|
Vaikka sitä ei tässä varsinaisesti kysytä niin minä voisin koska tahansa vaihtaa karttani 6.huoneessa olevat lukuisat planeetat vitoseen. Ja ne vitosessa olevat vois häipyä sieltä ja ja ja... voisin vaihtaa vaikka koko kartan. Mutta mintsillan kommentista tuli mieleen, että ehkä ikävin aspekti omalla kartallani on kuitenkin Kuu neliö Neptunus, se aiheuttaa juurikin naisten kanssa varsin omituisia ihmissuhteita ja eipä se kyllä hyväksi ole miestenkään kanssa kun olen aivan liian hyväuskoinen ja jotenkin "vietävissä". Samaten aina ollut se kuunteleva korva, jota sitten kuitenkaan kukaan ei kuuntele. Jotenkin tuntuu, että minulla ei ole muiden naisten kanssa kauheasti yhteistä en tiedä miksi. Varsinkin tässä vähän alta kolmekymppisenä moni perustaa perhettä ellei ole sitä tehnyt jo ja minulla tuo vitosen saturnus laittaa niin hanttiin, että tuntuu että sellainen on ikuisuuksien päässä omasta elämästä niin ei ole sitten mitään puhuttavaa. Minä olen ehkä liian herkkä sellaisiin shoppaillaan - kaverisuhteisiin. Kaipaan jotain enemmän (neptunus ja ne korkeat ihanteet...) ja Venusmainen kauneudentajukin minulla ilmenee enemmän rauhan ja harmonisuuden kaipuuna kuin meikkaamisena ja vaatevouhotuksena. Transiiteista taas, koska nepparista ei ole vielä kamalasti kokemusta niin sanon että pluto ja saturnus on pahimmat. Ne laittaa kyllä todellakin seinää vasten ja huomaa, että on vaan pakko, vaikka ei tahtois. Mutta toisaalta taas on se hyväkin. Että... näin. Kiva että mainitsit tuon 6. huoneen, miten koet sen hankalaksi ja mitä kaikkea sinulla siellä on? Itse nimittäin tunnen erään tärkeän henkilön jolla on melekin kaikki6. huoneessa ja minusta se oli kartalla kyllä silmiinpistävästi merkittävää. Olisi kiva kuulla mitä se 6. huone ihmiselle tekee.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 10.06.2011 19:27:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #10 : 11.06.2011 19:47:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 11.06.2011 22:48:28 » |
|
No johan on pläjäys planeettoja sinun 6. huoneessa, Lizzy. Sinulla ei varmaan ole vaikeuksia löytää työtä vaikka sitä ei juuri kenellekään enää olisi. Semmoista minullekin aina on astrologit sanonu jo pelkästä :n sijinnista ko. lohkossa. Niin kai sitä luulisi... nyt olen kuitenkin jo kohta kaksi vuotta ollut työttömänä. ja tuollaisella kuviolla se on todella turhauttavaa Minut tekee näkymättömäksi Kuu Kalat neliö Neptunus, ihan seinäruusu ainesta myös ja nousu rapukaan ei minua esille erityisemmin saa, vaikka jousimiehellä olisi aina sanottavaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #12 : 12.06.2011 13:49:41 » |
|
Minulla on Se on ollut se ikuinen koetinkivi.Vanhemmitenkin vielä saan hillitä sitä sen tuomaa energiaa,ja koittaa pitää aisoissa.Se "joku",tulee jostain aika syvältä.Eihän täällä kylällä poliisia soiteta apuun,kun kännipäät tappelee.Ukot kävelee mielellään itse putkaan,etteivät joudu minun hyppysiini.Vaikka olen pieni,ja hento,enkä isommin ole käsiksi käynyt. Onko siitä aspektista kokemuksia jollakulla,miten sen kanssa menee ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #13 : 12.06.2011 15:36:26 » |
|
Niin,onhan siitä tosiaan hyötyäkin,on ,on.Vanhusten asioissa kunnan kokouksissa,ei nää tarvitse,kun oikaista istumaasentoa,jos ei asiat mene MINUN mielikseni. On vaan monesti hiukan kummallinen olo monenkin asian jälkeen,pakko läpsytellä rumpua kotona,että pääsen rauhantilaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Panda
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #14 : 12.06.2011 16:49:33 » |
|
Minulla on Se on ollut se ikuinen koetinkivi.Vanhemmitenkin vielä saan hillitä sitä sen tuomaa energiaa,ja koittaa pitää aisoissa. Kyllä kai tää Mars neliö Aurinko on sieltä "agro-aspektien" kärkipäästä ehdottomasti. Mulla ei sitä itsellä ole, joten en tiedä siitä sen enempiä. Tuo rummun paukutus varmasti on parempi tapa kanavoida sitä energiaa, kuin läväytellä ukkoja raitilla turpaan. Jokainen löytää ne omat hyvät konstinsa. Sitten vaan uutta jos rumpu ei enää riitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|