Minulla on
Se on ollut se ikuinen koetinkivi.Vanhemmitenkin vielä saan hillitä sitä sen tuomaa energiaa,ja koittaa pitää aisoissa.
Kyllä kai tää Mars neliö Aurinko on sieltä "agro-aspektien" kärkipäästä ehdottomasti. Mulla ei sitä itsellä ole, joten en tiedä siitä sen enempiä. Tuo rummun paukutus varmasti on parempi tapa kanavoida sitä energiaa, kuin läväytellä ukkoja raitilla turpaan.
Jokainen löytää ne omat hyvät konstinsa. Sitten vaan uutta jos rumpu ei enää riitä
Mulla on muuten
puolineliö
synt.kartalla, eli tietty ärsyke on olemassa, mutta puolineliö ei taida olla ihan yhtä voimallinen kuin neliö...
Vaikka mulla on Neptunusta mielin määrin kartalla, sitä munaakin löytyy tarvittaessa - joskus menee tosin uhkarohkeuden ja tyhmyydenkin piikkiin :
Mä osaan olla vaativa, tiukka ja erittäin aggressiivinen ja arvaamatonkin ajoittain. Ja jos asiat, joita todella haluan, eivät mene niin kuin haluan, niin laitan ne tapahtumaan, kuten haluan tai sitten jälkikäteen teen selväksi nalkuttamalla, että nyt meni väärin :
Mulla aggroa taitaa kohottaa 1. huoneen
, hurja tulipainotus kartalla, dramaattinen ja vaativa
, sekä aspektit:
puolineliö
puolineliö
Ainakin tuo
on ihan pirunmoinen pommi kartalla - jumalauta, mitä draivia voi ihmisestä vihaisena lähteä
Meillä ukko on saanut väistellä lentäviä lautasia yms. esineitä. Kiukkuisena toimin täysin impulsiivisesti, vailla mitään kontrollia. Esim. viskasin ukon juuripestyt sukat ikkunasta pihalle, kun ei opi niputtamaan sukkia pyykkikoriin ja mulla sattui käpy kärähtämään - oppi sen jälkeen laittamaan sukat nätisti nippuun :
Varsinainen super neptunus aspektisuma sinulla, mc82
Myötätuntoni ja sympatiani sinulle. Tuommoisen kanssa eläessä kannattaisi ihan kylmän viileästi
opetella sanomaan EI aina silloin tällöin. Se piristää ihmeesti ja tuo raikkaita tuulia elämään.
No tuo
tosiaan pehmentää, laskee kilpailuhenkeä (luovutan helposti, jos vastassa on useita samantasoisia ihmisiä) sekä ottaa kaikki vastoinkäymiset niin pirun raskaasti...
Ja totta, on sitä joutunut kantapään kautta opettelemaan, ettei kannata antaa ihmisten kohdella miten sattuu - johtuukohan tästä se, että sihahtelen niin helposti nykyään, jos mua yritetään alistaa, ja taistelen täysillä vastaan
Kokemukset ovat kasvattaneet epäluuloiseksi uusia ihmisiä kohtaan...
Voiko ihminen olla samalla kunnon arvaamaton, jääräpäinen voimapaukku ja samalla niin myötätuntoinen herkistelijä - kyllä voi