Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolleet kalat altaan pohjalla????????  (Luettu 3569 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rigsu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.06.2011 16:29:32 »

Eli olen vasta tavannut rapu rapumiehen, itse kauris kaurisnainen, ja näin omituisen unen  Huh

Unessa asuimme yhdessä, hotellityypisessä isossa talossa, parvekkeeltamme näkyi koristeeksi laitettu allas -jossa uiskenteli delfiinejä tms. Niille oli laitettu ruoaksi eläviä kaloja, jotka sittemmin olivat kuolleet, makasivat pohjalla jonkinlaisella korokkeella, tietysti vesi oli pilaantunut, ja allas sen vuoksi määrätty tyhjennettäväksi.

Mitä ihmettä tälläinen voi tarkoittaa?  Shocked
tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Rigsu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 14.06.2011 18:21:30 »

Oli vahva tunne että vesi on saastunutta ja jotenkin pahaa. Delfiinit kuitenkin olivat elossa ja hyvissä voimissa. Sääli että allas piti tyhjentää, kun sitä olisi ollut niin mukava parvekkeelta katsella. Mutta kuvotus niitä kuolleita kaloja kohtaan oli valtava. Itse varmaan voin pahoin, ehkä itkinkin. Tämä rapu oli enemmänkin tukena.

Lisättäneen että olen juuri käymässä ero- ja muuttoprosessia läpi ehkä maailman ilkeimmästä, piheimmästä, ja omistushaluisimmasta skorpionista... Liekö siinä se syy...
tallennettu

aurinko kauris Kauris
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Rigsu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 14.06.2011 21:16:04 »

Sama kävi mielessä Smiley allashan piti juuri siksi tyhjentää, ettei näille veijareille käy yhtä kehnosti kuin niille syötäväksi tarkoitetuille eläville kaloille Smiley Eli vanha vaihtuu uuteen...

ja muuten:

Skorpionin heikkoudet:

Skorpionin heikkoudet ovat samaa kaliiberia kuin vahvuudetkin, eikä niiden kanssa ole syytä leikkiä. Musertava kriittisyys ja silmitön väkivalta ovat "heikon" Skorpionin aseet, joihin moni vastustaja tuupertuu. Vastustaminen, salailu, kostonhimo ja suoranainen julmuus takaavat oikeuden yksinäisyyteen, jonka kautta kehittyminen tapahtuu. Skorpioni voi olla myös jäykkä, mekaaninen ja paikoilleen jämähtänyt kyrmyniska, jonka päätä ei hevin käännetä. Rakkausasioissa saa Skorpparilta usein intohimoisuuden kylkiäisenä omistavuutta ja mustasukkaista ehdottomuutta, jotka eivät ole omiaan takaamaan harmonista yhteiselämää.  Grin  2funny

Ihanks tosi  :Smiley

...ja tätä harjoitellaan tämän seuraavan kanssa -on ollut jo parikin vastaavaa tilannetta... toisesta jo kertaalleen lähdin, mutta rapurallaa joka mökötti, sai vihdoin sanaisen arkkunsa auki Grin

Rakkaus: (Rapu)

Rapu voi helpottaa oloaan opettelemalla kunnioittamaan omia tunteitaan ja ennen kaikkea opettelemalla sanomaan ääneen että on kokenut tulleensa loukatuksi. Useimmiten kysymys on eriasteisista väärinkäsityksistä, jotka on helppo selvittää. Mikään ei ole Ravulle vaikeampaa kuin myöntää tulleensa jollain tavalla loukatuksi. Rapu kun ei itse halua loukata ketään paitsi tietysti kostaakseen vuosien takaisia väärinkäytöksiä itseään kohtaan. Ravun kumppaniksi on helppo päästä, mutta Ravun kanssa eläminen vaatii niin pitkää pinnaa ja niin valtavaa ymmärrystä, että vain harvat ja valitut pystyvät luomaan tasapainoisen suhteen tähän eläinradan mutkikkaimpaan oikuttelijaan.  :Smiley

Näitä möläytyksiä kun riittää, ja toisella heti herne nenukissa, vaikken itse edes tajua mistä mulle loukkaannuttiin, eikä kauriin luonne anna periksi antaa periksi, saati uskoa mitään ilman pitkähköjä vakuutteluja Grin  smitten vaan on se ihana smitten
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:30:09 kirjoittanut Rigsu » tallennettu

aurinko kauris Kauris
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Rigsu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 15.06.2011 10:10:41 »

Grin tämä rapu oli nähnyt unta, että lasisessa astiassa oli ollut likaista vettä, astia oli särkynyt, ja vedet tietysti siivottava lattialta. Mutta eniten huolissaan siitä, ettei astia ollut hänen...  Shocked (kuinka rapumaista...tuo syyllisyydentunto)

ja 11.6.2011, lauantaina  Cheesy
tallennettu

aurinko kauris Kauris
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Sivuja: [1]