Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläinkommunikointi?  (Luettu 24553 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #30 : 14.09.2011 20:52:09 »

Meidän kissimirri oli eilen kateissa. Tai se seurasi meitä kotipihasta kylälle ja jäi matkanvarrelle. Nukkumaanmennessäni olin kovin huolissani siitä, ja toivoin saavani yhteyden siihen. Tunsin miten sitä pelotti kovasti, ja tunsin miten se kulki heinikossa eteenpäin, se oli tulossa kotiin. Koti oli lämpöinen piste etuviistossa oikealla  smitten
Sitten saatoin rauhassa nukahtaa ja aamulla likomärkä ja nyreä kissa pujahti ovenraosta sisälle Smiley
tallennettu
titlingr
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #31 : 01.10.2011 08:29:18 »

Ihania juttuja täällä.  smitten
Minusta eläinten kanssa on jotenkin helpompi olla, kommunikoida ja työskennellä kuin ihmisten kanssa. Eläinten läheisyys tuntuu todella hyvältä. Mistähän tämä johtuu  Huh
tallennettu

Aurinko Leijonassa ~ Nousumerkki Leijonassa ~ Kuu Oinaassa
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #32 : 02.10.2011 20:35:46 »

Sepä elukoissa onkin hämmentävää, että kun on niihin yhteyksissä tuolla muilla tasoilla, ne ovat niin yleviä ja viisaamman oloisia kuin me ihmiset...mutta sitten täällä jokapäiväisessä todellisuudessamme ne ovat vastakohtaisessti hyvinkin raadollisia.
Esim. lapset saivat marsun lemmikiksi, ja uteliaisuuttani näytin sitä kissalle. No, kissa nuuski sitä hyvin rauhallisesti ja ystävällisen oloisesti tovin, kunnes humpsista hei, marsun poski oli sen suussa! Vaikka otus oli sylissäni paikoillaan, eikä katti ollut milloinkaan nähnyt marsua, se jotenkin tiesi, että sen kuuluu syödä niitä  Huh

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #33 : 02.10.2011 21:47:56 »

Ehkä se johtuu siitä, kun olen  kuu leijona, niin ei ole tarvetta oppia kissoista mitään kuninkaallista käytöstä, kun sitä löytyy ihan tarpeeksi jo omastakin takaa. Tai paremminkin se menee niinpäin, että kissat ovat mulle kateellisia kun minä olenkin niitä enemmän itseriittoisen tietäväinen mitä kissat koskaan tulee olemaankaan.
Grin Grin Grin

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 06.10.2011 23:16:03 »

Onhan eläimillä ne eläimelliset vaistot olemassa, että jos haluaa saada todellisen yhteyden niin on oltava täysin varma että on suojaukset yms. päällä.

Eläinten kanssa saa aina aidon, todellisen yhteyden eikä niiden kanssa tarvitse mitään suojauksia, koska nimenomaan juuri ovat niin aitoja ja luonnollisia. Jos on tarkoitettu, että tulet leijonan syömäksi niin ei ole kyse siitä ettet ollut laittanut mitään suojauksia. On kyse sielunsopimuksista. Kyseisellä hetkellä juuri tarkoituksellisesti tuolla leijonalla oli nälkä ja...  Tongue
tallennettu
gg-maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #35 : 15.01.2012 22:54:41 »

käykää tutustumassa http://gg-maria.auttaa.fi/
voisin kokeilla ilmaiseksi etätulkintaa eläimille. Tarot tulkinnat yhä edullisia Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #36 : 07.02.2012 23:01:17 »

En tiiä, mihin tämä homma pitäis laittaa enkä haulla löytänyt mtn aiempaa asiasta, mutta siirtäkää jos on joku parempi läpi tämmöselle aiheelle.
Elikkä siis, kellään kokemusta eläinkommunikoinnista? Olisi toooosi kiva vaihtaa kokemuksia jonkun kanssa tästä  Smiley Ja tooooosi hienoa olis kanssa, jos löytys joku kokeneempi jolta vois saada neuvoa asiassa...tai en minä tiedä, voiko tässä kukaan neuvoa, muuta kun harjotus, mutta kuitenkin.
Itte oon jutellu omien lemmikkieni kanssa ja pihapiirin eläinten kanssa...kaukojutellutkin olen ystäväni koiralle sen kuvasta, ja onnistui, vaikken ollut koko koiraa vielä silloin tavannutkaan.
Homma vaan tuntuu tällä haavaa jotenkin vastenmieliseltä...tai ei vastenmieliseltä oikeastaan, mutta se on pikkusen niinkun vaikka imurointi Wink Ja juttutuokion jälkeen on jotenkin kumma olo sitten, ja iskee mm. hirveä mässäilyn tarve...liekö liittyy sitten jotenkin maadoittumiseen? Vaikka omien sanojensa mukaan kissat ovat täällä maadoittamassa ja suojaamassa, ja mulla on niitä kaksi.

Jaa, tuli semmonen aatos, että ehkä omien lemmikkien kanssa juttelu tuntuu raskaalta, koska koen jostain syystä huonoa omaatuntoa niitä kohtaan...en ole laiminlyönyt niitä tai mtn, mutta aina kai parempi omistaja voisi olla?

MaharSi Patañjalin Yoga-suutra -opuksesta, sen kolmannesta osasta nimeltä vibhuuti-paada, löytyy tähänkin
"ongelmaan" helpotusta. Niinsanottu siddhi eli "yliluonnollinen" kyky, jonka nimi voisi sanskritiksi olla
vaikkapa sarva-bhuuta-ruta-jñaanam, on mahdollista "saavuttaa" jos osaa vääntää käytännön suutran
seuraavasta (Alistair Shearer'in käännös), ja tietää kuinka sitä pitää harjoittaa:

Perception of an object  is usually confused, because its name, its form and an idea about it
are all superimposed upon each other. By doing saMyama on the distinction between these three,
we can understand the sound of all living beings. (YS III 17)

 :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: