Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunpimennys 15./16.6.2011  (Luettu 19765 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« : 13.06.2011 20:35:02 »

Täydellinen kuunpimennys myöhään keskiviikkoiltana ja jatkuu vielä seuraavan vuorokauden puolelle. Erikoista tässä on se, että Suomessa Kuu nousee pimentyneenä. Kuu on hyvin matalalla Suomesta katsottuna joten täytyy olla esteetön näkymä eteläiseen horisonttiin ja hyvin selkeä ilma jotta sen voi nähdä. Pimennys on syvimmillään 23:13, ja silloin se ei tosiaan ole suurimmassa osassa maatamme vielä edes noussut.

Astrologisesti se on 24°23' jousimies.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.06.2011 21:07:14 »

Wink
Juuri tässä koetan omille kotisivuilleni blogiin saada tästä aiheesta kirjoitettua... hieman jännittää kun omalla kohdalla Pimennys osuu Ihmissuhde-Akselille tasan..  kuu aspect_con  askendentti  aspect_opp  aurinko .

Pimennyksen  askendentti on yhtymässä omaani ja Kuu on 12. Huoneen puolella ... 
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 14.06.2011 20:55:26 »

Itse en osaa kauheasti näit' tulkita, mutta kun pimennys osuu likimain syntymäkellonajalleni niin onko se silloin jotenkin tärkeämpi tapahtuma? Otin astro. vomista natal chart and transits-kohdan ja katsoin syntymäpäivääni tällä, mutta en siitä muuta osaa sanoa kuin Kuu 6. huoneessa ja jotain transiitteja tekee joillekin planeetoille. ?! Tyhmänä taas!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 15.06.2011 07:02:55 »

Miten tämä kuunpimennys vaikuttaa??? :Smiley
täysikuu muhun vaikuttaa aina levottomasti, mutta mitäs nyt, kun se on pimentynyt???
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 15.06.2011 08:50:17 »

Kuun ja auringon pimennys,--voi tuoda uusia "kohtalonomaisia" ylättäviäkin käänteitä

elämään,  huoneiden mukaisesti.    Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 15.06.2011 09:00:37 »

täysikuu muhun vaikuttaa aina levottomasti, mutta mitäs nyt, kun se on pimentynyt???

Luulen että pimennys vahvistaa sitä levottomuutta. Ainakin olen nyt ollut huomaavinani jotain epämääräistä levottomuutta itsessäni ja muissa. Ei mitään hirveän näkyvää, vaikea selittää. Nämä pimennykset tuntuvat jo jonkin aikaa etukäteen ja myös pimennyksen jälkeen. Nythän eletään pimennysten välistä aikaa, kun kesäkuun alussa oli auringonpimennys. Aloinkin ihmetellä miksi tämä täyttyvän kuun aika tuntuu jotenkin painostavalta. Sitten huomasin että onkin pimennysten aika. Vaikkei se nyt minun kartalla mitenkään kummemmin osu mihinkään. Minusta pimennykset vaikuttaa aina yleiseen ajanlaatuun, ja sen lisäksi sitten myös niille joiden kartalle se osuu johonkin.
tallennettu
Panda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 15.06.2011 10:33:19 »

Luulen että pimennys vahvistaa sitä levottomuutta. Ainakin olen nyt ollut huomaavinani jotain epämääräistä levottomuutta itsessäni ja muissa. Ei mitään hirveän näkyvää, vaikea selittää. Nämä pimennykset tuntuvat jo jonkin aikaa etukäteen ja myös pimennyksen jälkeen. Nythän eletään pimennysten välistä aikaa, kun kesäkuun alussa oli auringonpimennys. Aloinkin ihmetellä miksi tämä täyttyvän kuun aika tuntuu jotenkin painostavalta. Sitten huomasin että onkin pimennysten aika. Vaikkei se nyt minun kartalla mitenkään kummemmin osu mihinkään. Minusta pimennykset vaikuttaa aina yleiseen ajanlaatuun, ja sen lisäksi sitten myös niille joiden kartalle se osuu johonkin.

Mun energiat näköjään tulee kuusta pelkästään, kun täysi kuun aikaan olen totaalisen viritetty ja sekaisin, mutta nyt kuun ollessa pimeänä, ei jaksa tehdä mitään.  kuu idiot2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #7 : 15.06.2011 11:21:24 »

Tämä vuosi tuntuu olevan yhtä pimennystä toisensa perään.  Huh

Tämä ensi yönä oleva kuunpimennys osuu rx Neptunukselleni aika tarkkaan ja neliöön rx Kuuhun. Noista en oikein tiedä, mutta se osuu 6.huoneeseen ja se on tässä tilanteessa jopa ihan hyvä asia. Uskoisin.

Etusivulla olevan Sepon astroblogin mukaan heinäkuun auringonpimennys Ravussa on vielä voimakkaampi kuin tämä... Saa katsoa mitä tulee.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 15.06.2011 11:37:26 »

Yleensä aika Uudesta Kuusta Täysikuuhun on kasvavan energian ja toiminnan aikaa ja Täysikuun jälkeinen vaihe ikäänkuin tyhjentää kaiken kasvaneen energian kun Kuun valo vähenee siirryttäessä Täysikuusta Uuteen Kuuhun.
Siksi on saattanut tuntua jotenkin levottomammalta ja energisemmältä.

tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 15.06.2011 13:12:43 »

moonnii tyhymä etten tajua.
voiko joku kattoo osuuko joku johki ja mitä vois tarkottaa.
pliis.

12.12.1977 klo 22:10 Pori on noi mun tiedot.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rigsu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 15.06.2011 13:26:56 »

mulla  jupiter  aspect_opp  kuu

Tämän ohituksen voimakkuus on ***** tähteä.
Tarkka ajankohta 11.6.2011
Vaikutus alkaa 11.5.2011 ja päättyy: 25.6.2011
Tämä ohitus toistuu noin 12 vuoden välein.

Jupiterin planeettaohitus merkitsee aina jotakin uutta mahdollisuutta onneen ja menestykseen sillä elämänalueella, mihin tämä transiitti kohdistuu.
 :Smiley

SEKÄ

merkurius  aspect_tri  kuu
Tämän ohituksen voimakkuus on *** tähteä.
Tarkka ajankohta 17.6.2011
Vaikutus alkaa 15.6.2011 ja päättyy: 18.6.2011
Tämä ohitus toistuu noin 4-8 kuukauden välein.

Merkuriuksen ohitus syntymäkarttasi tekijöille kuvaa kommunikaatiosi tilaa ja toisaalta se mittaa sopeutumiskykyäsi muuttuviin tilanteisiin.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 13:30:30 kirjoittanut Rigsu » tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 15.06.2011 13:52:40 »

moonnii tyhymä etten tajua.
voiko joku kattoo osuuko joku johki ja mitä vois tarkottaa.
pliis.

12.12.1977 klo 22:10 Pori on noi mun tiedot.

Sinun kartallasi tämä Pimennys osuu melko tarkasti  aurinko , orbi on 4 astetta... Odotettavissa voi olla tärkeitä tapaamisia ja päätöksiä..
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 15.06.2011 13:59:04 »

kiitos kovasti. jään orotteleen innolla Cheesy smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 15.06.2011 14:40:41 »

hieman jännittää kun omalla kohdalla Pimennys osuu Ihmissuhde-Akselille tasan..  kuu aspect_con  askendentti  aspect_opp  aurinko .

Pimennyksen  askendentti on yhtymässä omaani ja Kuu on 12. Huoneen puolella ... 

Sama täällä Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #14 : 15.06.2011 16:19:28 »

Miten pitäisi tulkita,kun kuu osuu MC,lle ja sitten  mars   :aspect_tri
:   kuu    Huh    kyselee tietämätön.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio