Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunpimennys 15./16.6.2011  (Luettu 19795 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 15.06.2011 16:25:06 »

Miten pitäisi tulkita,kun kuu osuu MC,lle ja sitten  mars   :aspect_tri
:   kuu    Huh    kyselee tietämätön.

Käyppä kurkkaamassa kotisivujeni tämän päiväisestä blogista...  Wink
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16 : 15.06.2011 17:08:56 »

Kiitos,käynpä siellä illantullen....    smitten
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 15.06.2011 18:12:40 »

Mulla syntymäkartalla (s. 26.5.71)  :kuu:24,2 astetta  :kaksoset:eli kuunpimennys oppositiossa...? Mitäköhän meinaa, on kaikenlaista meneillään.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 15.06.2011 18:21:52 »

Lisäystä edelliseen; 8. huoneen kärki 22,2 astetta  jousimies eli yhtymä kuunpimennykseen.
tallennettu

mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 15.06.2011 18:49:47 »

saattaa näkyä aika huonosti tuo pimennys, harmi tickedoff
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 15.06.2011 19:31:53 »

Mulla syntymäkartalla (s. 26.5.71)  :kuu:24,2 astetta  :kaksoset:eli kuunpimennys oppositiossa...? Mitäköhän meinaa, on kaikenlaista meneillään.

Saattaa tuoda tullessaan muutoksia kotiympyröissä, erityisesti ihmissuhteet naishenkilöihin nousevat esiin  kuu , 8. Huone viitannee että kyseessä ovat "yhteiset varat" ...
tallennettu

kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 15.06.2011 19:41:59 »

Mielenkiinnolla odottelen!
Kuu pimenee mun 1. huoneessa 2 asteen päässä Venuksesta. Kuu tekee myös  aspect_tri  chiron

Tässä vielä Russel Grantin ohjeet tälle päivälle:
http://www.russellgrant.com/channels/video/?flowertabs=0&utm_content=Daily&vtype=dh0615-sag&vtype1=Sagittarius Daily Wednesday

Kiitos Emelia blogikirjoituksestasi, huippuhienoa yleistietoa pimennyksistä!
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 15.06.2011 19:56:26 »

Kyllä muutokset kotiympyröissä ovat olleet ajankohtaiset jo jonkin aikaa samoin nuo yhteiset varat...
tallennettu

mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 15.06.2011 19:58:19 »

Mä en tajua, miten katson missä mulla se pimennys tapahtuu. Ainakin mun päässä tällä hetkellä. Neuvokaa viisaammat?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 15.06.2011 20:25:12 »

Mä en tajua, miten katson missä mulla se pimennys tapahtuu. Ainakin mun päässä tällä hetkellä. Neuvokaa viisaammat?

Jos teet astro.comissa niin ehkä selkeimmin sen näkee jos luo Pimennykselle oman kartan (15.6.2011 klo. 23:13) ja sitten tekee tuolle kartalle ja omalle kartalle synastria -kartan ... Jos sinulla on jokin muu ohjelma kokeile Bi-wheel -karttaa, jolloin sisällä on oma kartta ja ulkona Pimennyksen hetken...

Pimennys on siellä missä Kuu sijaitsee tuolla hetkellä...eli 24 astetta  jousimies
tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 15.06.2011 20:47:55 »

Ilmeisesti siis putoaa mun neljännen huoneen loppuun  aspect_sex  venus , jos nyt oikein tämän hiffasin. Kotielämän mullistuksia?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 15.06.2011 21:42:52 »

http://eclipse.slooh.com/
kuunpimennys reaaliajassa
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 16.06.2011 05:29:57 »

Komee oli pimennys!

Rimppasin tauolla ulos, joskus varttia yli 12, oli semmonen puolivarjo, pilviharsoa ajelehti ohi. Kuu oli iso ja matalalla, tosi upeen näköistä!
 smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #28 : 16.06.2011 06:41:02 »

Sehän möllöttikin kuu minulla 6h,ssa,jupiterista kahden asteen päässä    buck2

Kävin Emelian kotisivuilla,paljon oli tietoa,mutta perille ei mene tähän päähän.Menen uudestaan,kun tulee kirkkaampi hetki.Sielä oli paljon asioita ja kaksosmaiseen tyyliini hotkin paljon kerralla,ja kaikki valui jostain reijästä ulos.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #29 : 16.06.2011 08:51:51 »

Harmi etten nähnyt pimennysta kun tuli nukkumatti ja pimensi minut.  Olen tuossa miettinyt että kun se pimennys oli 6. huoneessa 4 asteen päässä miun  jupiter ja vielä aika lähellä  kuu ni  kauris niin tietäisikö se muutoksia terveysasioissa vai töissä. Pimennyksen toinen osapuoli  aurinko oli sitten 2 asteen päässä minun  uranus 12. lohkossa. Koko hoito  on vielä  aspect_squ minun  merkurius 10 lohkossa.  Taitaa pitää luopua lopullisesti työhaaveista ja keskittyä terveyteen ja kodin asioihin.

Minäkin mietin, että liittyisikö tämä pimennys jotenkin työhön. Jospa sillä rintamalla tulisi kerrankin hyviä uutisia. Mutta tuon neptunuksen ja kuun kanssa niin taitaa jäädä haaveeksi...  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: