Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kamalan sekava elämä  (Luettu 4456 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pumpulienkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.06.2011 08:35:38 »

Heippa kaikille!

Olen aivan uusi ja ihan pihalla kaikista astrologiaan liiyttyvästä. Omaa syntymäkarttaani olen yrittänyt tutkia, koska elämäni on aina mennyt kovin epätavallista reittiä.

Ja tällä hetkellä taas muutan elämään rajulla kädellä.

Voisiko joku kertoa näistä tunne-elämän ailahteluista kartan avulla jotain? Miksi mikään Ravun luonne/tunne-analyysi ei koskaan ole tuntenut omalta?

Olen eronnut 2 kertaa ja aina tunnun rakastuvan vääränlaisiin ihmisiin... =( En osaa sanoa onko kykenemättömyyteni pitkiin parisuhteisiin sitoutumiskammoa vai läheisriippuvuutta, joka liian pitkälle mennessään sekoittaa minut ja on lähdettävä karkuun.

Miksi olen myös täysin rauhaton sielu, enkä pysty hiljentymään ja vain olemaan kotona. Jatkuvasti on oltava pienessä liikkeessä ja matkustelemassa.

Samalla ihmettelen sitä, että monet ystäväni kyselevät parisuhdeneuvojani, vaikka en kertaakaan elämässäni ole kyennyt luomaan kestävää ja pysyvää parisuhdetta?

Rakkaussuhteitani näyttää jännästi yhdistävän näennäisesti vahvat miehet, joilla on taipumusta jonkinlaiseen masentumiskausiin ja jokainen on ollut erittäin siiti ja järjestelmällinen. Kaikilla on myös ollut ongelmia polvien kanssa (=) offtopic, mutta erikoista silti!) Yksikään miehistäni ei ole ollutkykenevä kestämään vahvuuttani ja sitä, että annan tunteilleni valtaa. Silti eivät ole päästäneet otteestaan vaikka olen pyytänyt hengitystilaa. Ihmettelen myös heidän akikkien lähes yhteneväisi kommentteja vahvuudestani ja pelottavuudestani, koska omasta mielestäni olen erittäin haavoittuvainen ja kaipaan välilä turvaa. Miehet ovat olleet Kalat, Kauris ja Vesimies.

Olisin kiitollinen kaikista kommenteista... =(

Aurinkomerkki Rapu
Kuumerkki Kalat
Nousumerkki Jousimies

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1 : 16.06.2011 08:49:33 »

Hei Pumpulienkeli,

tsiisus, sulla on aivan samat merkit ku mulla!  Shocked Aurinko ja nousu minulla vain päinvastoin kuin sinulla.
Kuu Kalat tekee luonteeseen sellaista herkkyyttä ja haavoittuvuutta. Ehkä epävarmuuttakin. Samoin Rapu aurinko on erittäin tunteva. Kenties se on tuo sinun nousu jousimies, joka sitten tekee levottomaksi ja tekee mieli seikkailla. Jousimies ja Rapu on kvinkunssi merkkejä, jotka eivät ollenkaan puhu samaa kieltä ja näin ollen niiden piirteitä on haastava yhdistää luonteessa sujuvasti.

Mutta koska ollaan syntymäkartan tulkinta osiossa niin tarvisi vähän enemmän tietoja kartastasi, jotta voisi sanoa lisää. Jos pystyt laittamaan tähän syntymäpäiväsi ja ajan niin voi katsoa koko karttaa.
tallennettu
Pumpulienkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 16.06.2011 08:54:09 »

=) ihanaa, että joku vastasi näinkin nopeasti.

16.07.1976 klo 18.45 Helsinki
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #3 : 16.06.2011 09:20:57 »

Aurinkomerkki Rapu
Kuumerkki Kalat
Nousumerkki Jousimies

Tuossa on vaan kolme kartan tekijää, tärkeitä toki mutta silti vain pieni osa kokonaisuudesta. Voi noista silti jotain pääpiirteitä nähdä, en kyllä voi sanoa olevani mikään ekspertti kun olen lähinnä tutkinut vain omaa karttaani, mutta voisin silti yrittää jotain kun kysyit  Smiley

Lainaus
Voisiko joku kertoa näistä tunne-elämän ailahteluista kartan avulla jotain? Miksi mikään Ravun luonne/tunne-analyysi ei koskaan ole tuntenut omalta?

Mulla on kanssa  aurinko rapu, eikä mullakaan kaikki Ravun piirteet tunnu omilta, kuten äidillisyys tai hoivaavuus. Mutta kartalla vaikuttaa niin monta muutakin tekijää kuin aurinko, että eihän se ole mikään ihme. Sulla esim. tuo Jousimies tuo persoonallisuuteen aika paljon päinvastaisia asioita kuin Rapu. Tunne-elämän ailahtelut ainakin osittain selittää tuo  kuu kalat, joka on muuttuva veden merkki. Kannattaakin mieluummin lukea tunne-analyysit Kalojen kohdalta.

Lainaus
Olen eronnut 2 kertaa ja aina tunnun rakastuvan vääränlaisiin ihmisiin... =( En osaa sanoa onko kykenemättömyyteni pitkiin parisuhteisiin sitoutumiskammoa vai läheisriippuvuutta, joka liian pitkälle mennessään sekoittaa minut ja on lähdettävä karkuun.

kuu kalat voisi selittää myös "vääriin ihmisiin" rakastumisen, koska Kalat näkee asiat ikään kuin vaaleanpunaisten silmälasien läpi, ja voi asettaa ihan totuudenvastaisia odotuksia rakkauden kohteeseen. Rapu on aika läheisriippuvainen merkki, mutta Jousimies taas vapautta rakastava. Ehkä sinulla on tuossa perustavanlaatuinen ristiriita, joka heijastuu noihin ihmissuhteisiinkin?

Lainaus
Miksi olen myös täysin rauhaton sielu, enkä pysty hiljentymään ja vain olemaan kotona. Jatkuvasti on oltava pienessä liikkeessä ja matkustelemassa.

Jousimiehen vaikutusta selvästi, Jousimiehet eivät tosiaan viihdy kotona pitkiä aikoja ja tykkäävät matkustella. Ehkä sinulla on myös kodin huoneessa (neljännessä) jokin levottomuutta aiheuttava merkki/planeetta.

Lainaus
Samalla ihmettelen sitä, että monet ystäväni kyselevät parisuhdeneuvojani, vaikka en kertaakaan elämässäni ole kyennyt luomaan kestävää ja pysyvää parisuhdetta?

Hmm, olisikohan se tuo Rapu, joka herättää muissa luottamusta sinuun? Ehkä et itse sitä näe, mutta voihan sinulla olla arvokkaita näkökantoja ja kokemuksia parisuhteista, vaikket olekaan "onnistunut."

Lainaus
Rakkaussuhteitani näyttää jännästi yhdistävän näennäisesti vahvat miehet, joilla on taipumusta jonkinlaiseen masentumiskausiin ja jokainen on ollut erittäin siiti ja järjestelmällinen. Kaikilla on myös ollut ongelmia polvien kanssa (=) offtopic, mutta erikoista silti!) Yksikään miehistäni ei ole ollutkykenevä kestämään vahvuuttani ja sitä, että annan tunteilleni valtaa. Silti eivät ole päästäneet otteestaan vaikka olen pyytänyt hengitystilaa. Ihmettelen myös heidän akikkien lähes yhteneväisi kommentteja vahvuudestani ja pelottavuudestani, koska omasta mielestäni olen erittäin haavoittuvainen ja kaipaan välilä turvaa. Miehet ovat olleet Kalat, Kauris ja Vesimies.

Tulee mieleen vahvasti Kauris noista mieskuvauksistasi, ehkä 7. (parisuhteitten huone) tai 5. huoneessa (romanssit) sinulla on Saturnus, joka hallitsee Kaurista. Rapu/Kauris ovat vastakkaisia merkkejä, joten ehkä tuossa onkin "kohtalosi", oppia elämään Kaurismerkkisen kanssa niin että te kummatkin voitte oppia toisiltanne jotain tärkeää elämästä ja itsestänne. Mutta koska tarvitset suhteessa selkeästi myös vapautta, olisi hyvä että kumppanissasi olisi myös itsenäisyyttä/vapautta korostavia piirteitä, vaikka  kuu Kaksosissa tai vastaavaa.

En tiedä, tämmöstä, voi mennä täysin metsään tai sitten ei  crazy2

// Jos englannin kieli sujuu, kannattaa mennä astro.com:iin, tehdä syntymäkartta ja etsiä sivulta tulkintoja. Myös cafeastrology.com on hyvä paikka (ja toki täällä astro.fi:ssäkin voit tehdä syntymäkarttasi).
« Viimeksi muokattu: 16.06.2011 09:25:20 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4 : 16.06.2011 09:47:41 »

Vilkaisin tuota karttaasi antamillasi tiedoilla ja en ihmettele, että nostit ihmissuhteet heti esille. Sinulla on paljon planeettoja 7.huoneessa, jota pidetään perinteisesti ihmissuhteiden huoneena. Kuten Hopealohikäärme tuossa edellä kirjoitti, Kuu kalat on joskus ruusunpunaisissa unelmissaan eikä näe millainen toinen henkilö todellisuudessa on. Tämä juuri aiheuttaa sen, että valitsee "vääriä" tyyppejä. Sinulla tuota vaikutusta vielä korostaa  neptunus joka on aivan nousumerkkisi tuntumassa kuitenkin 12.huoneen puolella.

Sinulla on vapaudenhaluinen  uranus jännitteisessä aspektissa 7. huoneessa oleviin moniin henkilökohtaisiin planeettoihin, joten en ihmettele, että vapaudenkaipuu on joskus ihan käsinkosketeltavaa.

Jos tosiaan pysytään näissä ihmissuhteissa, koska se on karttasi teema selvästi niin sinun kannattaa etsiä ihmissuhteissasi enemmän sellaista kaksosmaisuutta ja ilmavuutta, joka sopii nousu jousimiehelle. Muutenkin sinun karttasi hallitseva planeetta  jupiter on hyvässä kulmassa 5.huoneessa. Erittäin onnekas sijainti ja uskon, että sinulla on onnellisia ihmissuhteita, kunhan vain opit olemaan suhteessa niin, että otat itse tilaa ja annat sitä myös toiselle. Nyt olet etsinyt kaurismaisia piirteitä, jotka sopivat Rapu auringolle, mutta ala katselemaan ihmisiä uusin silmin. Rakkaus ei voi olla ripustautumista ja jos tilaa on tarpeeksi niin ei ala ahdistamaan vaan sitä haluaa toisen lähelle. Seuraavan kerran kun sinua alkaa ahdistaa jossain ihmissuhteessa niin katse peiliin. Johtuuko se todella siitä toisesta ihmisestä vai onko se vain omaa ahdistustasi ja vapaudenkaipuutasi. Jos se johtuu toisesta niin silloin kannattaa miettiä onko suhteella tulevaisuutta. Jos taas tulet siihen tulokseen, että se on omaa ahdistuneisuuttasi niin ota tilaa ja tee välillä jotain ihan omia juttuja. Huomaat, että ei se toinen katoa siitä mihinkään.  Smiley
tallennettu
Pumpulienkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 16.06.2011 11:07:19 »

Kiitos todella paljon vastauksista! Kyllähän tämä kartta näemmä jotain kertoo =). Taidan painua kirjastoon tutkimaan asiaa enemmän.

Ihanaa kesää teille!!!
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 16.06.2011 14:36:23 »

Tutustuppa chironiisi chiron ja sen aspekteihin, sekä saturnukseesi ja sen
aspekteihin, chironilta tulee neliö venuksellesi ja saturnus on yhtymässä
venukseesi, eiköhän ne ole melko toimivat avaimet noihin ihmissuhde
kysymyksiisi Smiley

chiron 3. huoneessa -> neuvonantaja

Vahvana sinua pitävät.. neptunus 12. huoneessa, eli kuu tuo kalat