Aurinkomerkki Rapu
Kuumerkki Kalat
Nousumerkki Jousimies
Tuossa on vaan kolme kartan tekijää, tärkeitä toki mutta silti vain pieni osa kokonaisuudesta. Voi noista silti jotain pääpiirteitä nähdä, en kyllä voi sanoa olevani mikään ekspertti kun olen lähinnä tutkinut vain omaa karttaani, mutta voisin silti yrittää jotain kun kysyit
Voisiko joku kertoa näistä tunne-elämän ailahteluista kartan avulla jotain? Miksi mikään Ravun luonne/tunne-analyysi ei koskaan ole tuntenut omalta?
Mulla on kanssa
, eikä mullakaan kaikki Ravun piirteet tunnu omilta, kuten äidillisyys tai hoivaavuus. Mutta kartalla vaikuttaa niin monta muutakin tekijää kuin
, että eihän se ole mikään ihme. Sulla esim. tuo Jousimies tuo persoonallisuuteen aika paljon päinvastaisia asioita kuin Rapu. Tunne-elämän ailahtelut ainakin osittain selittää tuo
, joka on muuttuva veden merkki. Kannattaakin mieluummin lukea tunne-analyysit Kalojen kohdalta.
Olen eronnut 2 kertaa ja aina tunnun rakastuvan vääränlaisiin ihmisiin... =( En osaa sanoa onko kykenemättömyyteni pitkiin parisuhteisiin sitoutumiskammoa vai läheisriippuvuutta, joka liian pitkälle mennessään sekoittaa minut ja on lähdettävä karkuun.
voisi selittää myös "vääriin ihmisiin" rakastumisen, koska Kalat näkee asiat ikään kuin vaaleanpunaisten silmälasien läpi, ja voi asettaa ihan totuudenvastaisia odotuksia rakkauden kohteeseen. Rapu on aika läheisriippuvainen merkki, mutta Jousimies taas vapautta rakastava. Ehkä sinulla on tuossa perustavanlaatuinen ristiriita, joka heijastuu noihin ihmissuhteisiinkin?
Miksi olen myös täysin rauhaton sielu, enkä pysty hiljentymään ja vain olemaan kotona. Jatkuvasti on oltava pienessä liikkeessä ja matkustelemassa.
Jousimiehen vaikutusta selvästi, Jousimiehet eivät tosiaan viihdy kotona pitkiä aikoja ja tykkäävät matkustella. Ehkä sinulla on myös kodin huoneessa (neljännessä) jokin levottomuutta aiheuttava merkki/planeetta.
Samalla ihmettelen sitä, että monet ystäväni kyselevät parisuhdeneuvojani, vaikka en kertaakaan elämässäni ole kyennyt luomaan kestävää ja pysyvää parisuhdetta?
Hmm, olisikohan se tuo Rapu, joka herättää muissa luottamusta sinuun? Ehkä et itse sitä näe, mutta voihan sinulla olla arvokkaita näkökantoja ja kokemuksia parisuhteista, vaikket olekaan "onnistunut."
Rakkaussuhteitani näyttää jännästi yhdistävän näennäisesti vahvat miehet, joilla on taipumusta jonkinlaiseen masentumiskausiin ja jokainen on ollut erittäin siiti ja järjestelmällinen. Kaikilla on myös ollut ongelmia polvien kanssa (=) offtopic, mutta erikoista silti!) Yksikään miehistäni ei ole ollutkykenevä kestämään vahvuuttani ja sitä, että annan tunteilleni valtaa. Silti eivät ole päästäneet otteestaan vaikka olen pyytänyt hengitystilaa. Ihmettelen myös heidän akikkien lähes yhteneväisi kommentteja vahvuudestani ja pelottavuudestani, koska omasta mielestäni olen erittäin haavoittuvainen ja kaipaan välilä turvaa. Miehet ovat olleet Kalat, Kauris ja Vesimies.
Tulee mieleen vahvasti Kauris noista mieskuvauksistasi, ehkä 7. (parisuhteitten huone) tai 5. huoneessa (romanssit) sinulla on Saturnus, joka hallitsee Kaurista. Rapu/Kauris ovat vastakkaisia merkkejä, joten ehkä tuossa onkin "kohtalosi", oppia elämään Kaurismerkkisen kanssa niin että te kummatkin voitte oppia toisiltanne jotain tärkeää elämästä ja itsestänne. Mutta koska tarvitset suhteessa selkeästi myös vapautta, olisi hyvä että kumppanissasi olisi myös itsenäisyyttä/vapautta korostavia piirteitä, vaikka
Kaksosissa tai vastaavaa.
En tiedä, tämmöstä, voi mennä täysin metsään tai sitten ei
// Jos englannin kieli sujuu, kannattaa mennä astro.com:iin, tehdä syntymäkartta ja etsiä sivulta tulkintoja. Myös cafeastrology.com on hyvä paikka (ja toki täällä astro.fi:ssäkin voit tehdä syntymäkarttasi).