sarasooma
Vieras
|
|
« : 17.06.2011 19:46:20 » |
|
Mulle tulee aina hirvittävän hyvä olo tästä videosta, ihan ku siitä välittyis vahvasti tuo energia. Ihmisten innostuminen, ja se, että tietää tekevänsä jotain, mitä kohtaan tuntee intohimoa. Tuo on minun päivänpelastaja. Ihan menee kylmät väreet, jotenkin tuossa videossa on niin paljon rakkautta! Ajattelin, että tähän ketjuun vois kerätä astroilijoitten voimavideoita. Ne voi olla ihan mitä vaan painonnostosta balettiin - mistä videoista te saatte lohtua ja uskoa elämään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #1 : 03.09.2011 22:35:11 » |
|
Jugoslavialaisen parantaja Bracon DVD:tä saa tilattua jostain - parasta ois tietysti mennä sen "tuijotustilaisuuteen" - mutta ei pelleillen, vaan jos on oikeesti jotain vaivoja.
Myös brasilialaisen Joao de Deus-yhteisön henkiparantajasta ja toiminnasta on tehty videoita, varmaan esim Ultra-lehdestä saa tilattua.
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #3 : 04.09.2011 20:35:01 » |
|
Noin ohimennen off-topic on pakko kysyä että miten noita Youtuben videoita ja kappaleita voi linkittää tänne, siis laittaa toi osoite ? Ei osaa - mä oon eläny liika netin ulkopuolella
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Serena`
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 05.09.2011 00:46:52 » |
|
Aivan ihana tuo Naturally 7 -video!! Sisäistää mielestäni hyvin sen että mistä tässä elämässä on loppujen lopuksi kyse... Noista tunteista mitä esimerkiksi tuo positiivinen video herättää.. Itselläni ispiraationa toimii Coach Carter- leffan lisäksi erityisesti tämä kohtaus siitä http://www.youtube.com/watch?v=N_Cvz_Bfue4&feature=related Samoin myös tämä Al Pachinon puhe http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk
|
|
|
tallennettu
|
"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
|
|
|
|
Serena`
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 05.09.2011 01:01:49 » |
|
No matter how bad things go, my heart and my mind will carry my body when my limbs are too weak
|
|
|
tallennettu
|
"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #7 : 08.09.2011 21:47:22 » |
|
Noin ohimennen off-topic on pakko kysyä että miten noita Youtuben videoita ja kappaleita voi linkittää tänne, siis laittaa toi osoite ? Ei osaa - mä oon eläny liika netin ulkopuolella Kai siis ihan samalla tavalla ku normaalejaki juttuja linkitetään, eli kopioit vaan urlin osoteriviltä ja liität tänne. Vai mitä tarkotit? Mä en tiedä miten url kopioidaan ja liitetään...
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #8 : 09.09.2011 10:01:44 » |
|
Mä en tiedä miten url kopioidaan ja liitetään...
Klikkaat (siellä videon sivulla) osoiteriviä tuolla ylhäällä kerran, niin se menee siniseksi. Sitten klikkaat hiiren vasenta näppäintä->kopioi. Tuut tänne tähän mihin kirjotetaan, klikkaat taas hiiren vasenta näppäintä->liitä. Sitten kun oot kopioinu noin sen osoitteen tähän tekstikenttään, klikkaat sen rivin taas siniseksi (siis sen osoitteen tässä tekstikentässä), valitset tuosta hymiöiden yläpuolelta tuon maapallon kuvan "lisää linkki" , ja avot, painat lähetä nappia tuossa alla.... Anteeksi monimutkainen sepostus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilim*
|
|
« Vastaus #9 : 09.09.2011 15:26:11 » |
|
On se jännä muuten miten erilaisia fiiliksiä jotkut artistit ja kappaleet saavat aikaan eri ihmisissä! Itse en esim kestä ollenkaan tuota Ronan Keatingia, raivostun. Oma ikuinen ihanuus on tässä: http://www.youtube.com/watch?v=72D1XbTAhaE&feature=relatedOlen jostain syystä rakastanut intohimoisesti tuota elokuvaa siitä asti kun sen näin ensimmäistä kertaa (taisin olla alta 10v) ja osaan vuorosanat ulkoa mutta joka kerta itken tässä kyseisessä kohdassa. Silti ihmeen lohdullinen pätkä, antaa uskoa rakkauteen ja toivoa. Ja sitten tässä oikeasti video josta ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle! http://www.youtube.com/watch?v=mOTkyB2NcPw
|
|
|
tallennettu
|
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #10 : 09.09.2011 22:12:24 » |
|
Klikkaat (siellä videon sivulla) osoiteriviä tuolla ylhäällä kerran, niin se menee siniseksi. Sitten klikkaat hiiren vasenta näppäintä->kopioi. Tuut tänne tähän mihin kirjotetaan, klikkaat taas hiiren vasenta näppäintä->liitä. Sitten kun oot kopioinu noin sen osoitteen tähän tekstikenttään, klikkaat sen rivin taas siniseksi (siis sen osoitteen tässä tekstikentässä), valitset tuosta hymiöiden yläpuolelta tuon maapallon kuvan "lisää linkki" , ja avot, painat lähetä nappia tuossa alla.... Anteeksi monimutkainen sepostus Kiitos vastauksesta, täytyy kokeilla;
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #11 : 09.09.2011 22:31:00 » |
|
Klikkaat (siellä videon sivulla) osoiteriviä tuolla ylhäällä kerran, niin se menee siniseksi. Sitten klikkaat hiiren vasenta näppäintä->kopioi. Tuut tänne tähän mihin kirjotetaan, klikkaat taas hiiren vasenta näppäintä->liitä. Sitten kun oot kopioinu noin sen osoitteen tähän tekstikenttään, klikkaat sen rivin taas siniseksi (siis sen osoitteen tässä tekstikentässä), valitset tuosta hymiöiden yläpuolelta tuon maapallon kuvan "lisää linkki" , ja avot, painat lähetä nappia tuossa alla.... Anteeksi monimutkainen sepostus Jee !!! Kiitos, mä opin sen !! Jippii !! - Mä luulin et se ois vaikeempaa, ehkä vaikeempaa ku arabian kieli - mut ei ollukkaa, hi hi hii
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 10.09.2011 16:07:29 » |
|
Klikkaat (siellä videon sivulla) osoiteriviä tuolla ylhäällä kerran, niin se menee siniseksi. Sitten klikkaat hiiren vasenta näppäintä->kopioi. Tuut tänne tähän mihin kirjotetaan, klikkaat taas hiiren vasenta näppäintä->liitä. Sitten kun oot kopioinu noin sen osoitteen tähän tekstikenttään, klikkaat sen rivin taas siniseksi (siis sen osoitteen tässä tekstikentässä), valitset tuosta hymiöiden yläpuolelta tuon maapallon kuvan "lisää linkki" , ja avot, painat lähetä nappia tuossa alla.... Anteeksi monimutkainen sepostus Jee !!! Kiitos, mä opin sen !! Jippii !! - Mä luulin et se ois vaikeempaa, ehkä vaikeempaa ku arabian kieli - mut ei ollukkaa, hi hi hii Ei se voi olla vaikeeta kun mäkin sen osaan , mutta mukava kun olin avuksi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aminanda
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #13 : 06.11.2011 12:35:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maallikko
|
|
« Vastaus #14 : 13.11.2011 19:08:18 » |
|
Luonto ja sen koko kirjo katkaisevat aina arjen. Olipa luonto sitten kuvakirjassa, netin luontosivustolla valokuvineen tai sitten videolla. http://www.youtube.com/watch?v=-eVzmhxuYhYIhana lapinpöllö Ja taas jaksaa.
|
|
|
tallennettu
|
Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
|
|
|
|