mistyn
Satunnainen astroilija
|
|
« : 19.06.2011 13:28:17 » |
|
Hei kaikki! Ajattelin kysyä teidän neuvoja ja mielipiteitä viime aikaisten tapahtumien johdosta. Mulla on nyt useamman viikon ajan tapahtunut monien sähkölaitteiden kanssa outoja juttuja. Asun kaksi kerroksessa talossa ja jostain syystä lähes joka huonessa alkaa valot välkkymään tai pamahtelee pimeäksi kun menen huoneseen. Samoin tietokoneesee on vaikea saada välillä toimintaa, vaikka kyse on uudesta koneesta. Sterot alkavat yhtäkkiä pyörittää tyhjää kesken musiikin kuuntelun, varsinkin jos koitan itse hiljentyä.... Tänä aamuna olin ystävän luona ja kännykkäni alkoi temppuilemaan eri huoneessa yksin. Se eoli soittanut itsekseen seitsämään eri "numeroon" (muistissa näkyi numeron kohdalla *****P*** eri mittaisina yhdistelminä) , soittoja yhteensä 20 kpl klo 8.53- 9.03. Joka kerta kännykässä meni kaijutin päälle ja sanottiin ettei valitsema numero ole käytössä.....Kohtuu pelottavaa... Nämä on nyt toistunut useamman kerran päivässä ja tosiaan useamman viikon ajan.... Mistä voi johtua? Mihin liittyä? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Olen viime aikoina katsonut kortteja aika paljon, saanut reikihoitoa ja koittanut tehdä itsetutkiskelua.
|
|
|
tallennettu
|
You must do the thing you think you cannot do
|
|
|
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 27.06.2011 00:00:40 » |
|
Onpas outoa, että kukaan ei ole vastannut sinulle mitään...no, minä vastaan nyt ...Vieläkö on tuo sama jatkunut? Jotenkin ajattelisin asian niin, että joku (enkeli/sielu/henki) koittaa kovasti sanoa sinulle jotain... Mulle kävi tossa yks päivä sillä tavalla, että kun hiljennyin, keskityin ja mietin, että onkohan seurassani joku/joitain, niin ihan yhtäkkiä telkkari meni itsestään päälle (arvaa säikähdinkö!!) ...huoneessa ei ollut ketään muita ja kaukosäätimet olivat kaukana minusta, eikä mitään ajastimia sun muita ollut päällä tv:ssä, tv on uusi... Okei, sattuuhan noita ja kyllä skeptikoilla olisi tuohonkin vaikka mitä argumentteja ja selityksiä että mistä se johtui ja eihän sitä koskaan tiedä jnejne mutta mielestäni aika mielenkiintoinen yhteensattuma silti..... Olen lukenut, että sähkölaitteiden välityksellä on helppo viestiä meidän tasollemme asioita tuolta ylemmiltä tasoilta.... Ehkä sun pitäis koittaa saada jotenkin selville, että kuka sulle haluaa sanoa ja mitä Mutta muista olla varovainen !!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #2 : 27.06.2011 01:23:03 » |
|
Hei kaikki! Ajattelin kysyä teidän neuvoja ja mielipiteitä viime aikaisten tapahtumien johdosta. Mulla on nyt useamman viikon ajan tapahtunut monien sähkölaitteiden kanssa outoja juttuja. Asun kaksi kerroksessa talossa ja jostain syystä lähes joka huonessa alkaa valot välkkymään tai pamahtelee pimeäksi kun menen huoneseen. Samoin tietokoneesee on vaikea saada välillä toimintaa, vaikka kyse on uudesta koneesta. Sterot alkavat yhtäkkiä pyörittää tyhjää kesken musiikin kuuntelun, varsinkin jos koitan itse hiljentyä.... Tänä aamuna olin ystävän luona ja kännykkäni alkoi temppuilemaan eri huoneessa yksin. Se eoli soittanut itsekseen seitsämään eri "numeroon" (muistissa näkyi numeron kohdalla *****P*** eri mittaisina yhdistelminä) , soittoja yhteensä 20 kpl klo 8.53- 9.03. Joka kerta kännykässä meni kaijutin päälle ja sanottiin ettei valitsema numero ole käytössä.....Kohtuu pelottavaa...
Nämä on nyt toistunut useamman kerran päivässä ja tosiaan useamman viikon ajan.... Mistä voi johtua? Mihin liittyä?
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Olen viime aikoina katsonut kortteja aika paljon, saanut reikihoitoa ja koittanut tehdä
itsetutkiskelua.
On kokemusta.Tuttava soitti tuollaisesta,samoja kuvauksia.Lähdin käymään.Sielä oli menossa nuo tapahtumat.Myös kinni oleva radio päästeli ääniä,kuin joskus asemien ollessa vinkksin vonksin. Olen pikku- skeptikko yleensä tällaisissa,koska on sähkölaitteista kyse,jossain VOI olla vikaa pahastikkin,ja silloin voi olla pelkoon aihetta. Tarkistelin niitä sähköistyksiä,ja menin naapuri taloon-Sieltä löysin talon isännän kellarista vetelemässä rälläkällä jotakin hommaansa.Oli tehnyt omat sähköviritykset sinne,maadoittamattomat roikat ja monta muuta juttua.Puuhailtiin ne kuntoon ja häiriöt loppuivat. Olen itsekkin saanut sähkösahallani ilotulitukset naapuriini yhden kerran,meni vähän sulakkeita sieltä ja täältä. Enkä tosiaan väitä,että kun minulla oli niin,niin sinullakin on niin. Se puhelin on kyllä aika vempula.Soitti minulla kännykkä lankapuhelimeen kerran,enkä tiedä miten se onnistui siinä tempussa,mutta vetelin hiomakoneella portaita ulkona,just silloin,kun ne puhelimet seurusteli keskenään.Olisiko ollut sähköjännitteitä,en tiedä. Niinkin voimakkaita sähköhäiriöitä,kun sinulla on,niin pyydä joku,joka tietää sähköistysasioista.Talon huoltomies.Tarkistaisi samalla jatkojohtosi ja semmoiset viritykset,ja mitä ne sulakkeet missäkin kestää,niitä on talokohtaisesti erilaisia.Ihan jo senkin takia,ettei koneesi vahingoidu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.06.2011 01:50:06 kirjoittanut sansai »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #3 : 27.06.2011 15:24:09 » |
|
Aika moisia häiriöitä kyllä. Mutta tuo sansain selitys kuulostaa ihan järkevältä...
Osaattekos semmoista selittää järjellisesti että: Puhelimeni soitteli yhden kaverin numeroon itsekseen kymmeniä kertoja. Hänen numeronsa ei ollut pikavalinnoissa, nimi ei alkanut aalla tai mtn. Tämä toistui useasti. Sitten, monta vuotta myöhemmin, kun minulla oli jo aivan uusi puhelin, eikä tämän ko. kaverin numero ollut kortillakaan enää muistissa, puhelimeni tempaisi juuri hänen numeronsa jostain, ja soitti siihen jälleen kymmeniä kertoja. Tai lähetti tyhjiä viestejä, en muista kumpi. Tulihan siinä kuulumiset vaihdettua, kun hän sitten soitti ja ihan hyvä niin, mutta mistä tuommonen voi johtua? Eihän SIMille jää mtn muistijälkiä tai jotain sellaisia...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #4 : 29.06.2011 09:03:01 » |
|
Aika moisia häiriöitä kyllä. Mutta tuo sansain selitys kuulostaa ihan järkevältä...
Osaattekos semmoista selittää järjellisesti että: Puhelimeni soitteli yhden kaverin numeroon itsekseen kymmeniä kertoja. Hänen numeronsa ei ollut pikavalinnoissa, nimi ei alkanut aalla tai mtn. Tämä toistui useasti. Sitten, monta vuotta myöhemmin, kun minulla oli jo aivan uusi puhelin, eikä tämän ko. kaverin numero ollut kortillakaan enää muistissa, puhelimeni tempaisi juuri hänen numeronsa jostain, ja soitti siihen jälleen kymmeniä kertoja. Tai lähetti tyhjiä viestejä, en muista kumpi. Tulihan siinä kuulumiset vaihdettua, kun hän sitten soitti ja ihan hyvä niin, mutta mistä tuommonen voi johtua? Eihän SIMille jää mtn muistijälkiä tai jotain sellaisia...?
Sanoisin, että jokin henki oli nyt asialla. Joku joka tiesi, että teidän on oltava yhteyksissä toisiinne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #5 : 29.06.2011 10:23:17 » |
|
No huhhuh Mulla kävi kerran taas silleen, että vaikka olin koneesta irrottanut kaikki nettipiuhat pois, ja jotain sillä sähelsin ja klikkasin vahingossa jotain selaimen pikakuvaketta näytön alalaidasta, niin meni nettiin. Ja pystyin hyvin seikkailemaa netin syövereissä pari minuuttia ennen kuin tuli se ilmoitus ettei pysty muodostaa yhteyttä tms Jos asut kerros- tai rivitalossa, niin olisiko naapuriasunnossa WLAN-reititin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #6 : 29.06.2011 14:46:48 » |
|
Sanoisin, että jokin henki oli nyt asialla. Joku joka tiesi, että teidän on oltava yhteyksissä toisiinne. Aika jännä, jos joku henki kokee meidän yhteytemme noin tärkeäksi...siis emme ole mitään sydänystäviä olleet. Olen toki aina pitänyt tästä henkilöstä. Semmoinen mikä meitä yhdistää, on, että häät on vietetty samassa paikassa, ja molemmat liitot päättyneet eroon...ja on seurusteltu veljesten kanssa hetken aikaa....no, nyt kun asiaa mietin, niin on varmasti ollut niin, että sekä minä että hän, olisimme kumpikin tarvinneet oikeaa ystävää tueksi...ehkäpä joku tuolta puolen yritti yhdistää meidät, kun hoksasi kaksi tarvitsijaa? Voisko ne toimia silläviisiin siellä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Unissa Kävelijä
|
|
« Vastaus #7 : 29.06.2011 18:10:02 » |
|
Neitoset, kysymys on tuikitavallisesta aurinkomyrskystä, joka on alakanu aktivoitumaa nytte ja se näkyy häiriöinä kaikissa sähköisissä laittessa. Huippuunsa se pääsee 2013, jolloin on odotettavis tosi kovia häiriöitä. Voipi muute lamauttaa koko mualiman.. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010061511865091_ul.shtml
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Unissa Kävelijä
|
|
« Vastaus #8 : 29.06.2011 18:14:59 » |
|
Mulla on sekoillu kännyt, tietokone ja etenkin tv, joka menee päälle ittellään melekeen joka päivä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tari73
|
|
« Vastaus #9 : 05.07.2011 10:16:34 » |
|
Mutta mitäs sanotte tästä,oli perjantai ja 13, kun mies haki ihka tuliterän mikkinsä postista... Ja meillä oli samana päivänä riitaa miehen kanssa, ja ajatuksissani mietin ,että ihan oikein jos mikki ei toimiskaan, ja mies laittoi onnessaan mikin seinään, jotta nyt rupeaa autoa hitsaan,niin eipäs se toiminutkaan :-\Seuraavana päivänä kun mielikin oli jo parempi ,niin sanoin ukolle että nyt mee hitsaileen niin se mikki toimii, ja näin kävi mikki toimi moitteettomasti Ja toinen tapaus oli kesäkuun 14pvä, jolloin tuli tasan vuosi meidän rakkaan koiran kuolemasta,sammui meidän kylmäkeskus samalla kellon lyömällä, kuin koira sai piikin vuosi sitten,eikä se toiminut vielä 15pväkään, jolloin laskettiin koira hautaan vuosi sitten,ja tosiaan moni todistaa tämän, ettei konetoiminut vaikka tehtiin mitä...Sitten seuraavan viikon maanantaina kierrettiin koko päivän, 60 kilsan päässäkin, etsimässä uutta kylmäkeskusta ja mulla koko päivän oli mielessä että kumpa se toimisi kun kotiin mennään.Kun ei löydetty sopivaa tilalle, mies ajattelikin että laittaa sen osiksi ja yrittää löytää vian siitä,mutta kun sanoin jälleen että kokeillaan sitä nyt päälle,että kasoppa vaan se toimii ja näin jälleen kävi Siitä lähtien toiminut taas moitteeettomasti... Mitäs selityksiä tähän on olemassa???
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija
Oman tien kulkija - Etsijä
|
|
« Vastaus #10 : 05.07.2011 23:31:49 » |
|
Minusta nuo häiriöt voi johtua myös epätasapainoisesta energiakentästä, jos on liian latautunut niin se saattaa myös heijastua sähkölaitteisiin tai esim lamput poksahtelevat. Meillä ja välillä paukkuu ja natisee paikat (telkkaa menee itsestään päälle) mutta tuolloin olen sanonut että kaikki ylimääräiset vieraat pois tästä huushollista ja etenkin mun energiakentän läheisyydestä ja pyydän esim pyhän hengen oppaani tasapainottamaan energiakenttäni. Mutta toki hengetkin voi olla asialla,
Keitä nuo ylimääräiset vieraat sitten on? Ilmesesti ei ainakaan henkiä kun sanot että voi hengetkin...
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #11 : 06.07.2011 02:11:45 » |
|
Kokeilkaapa laittaa telkat kiinni,siinä olevasta nappulasta,ei kaukosäätimestä.Miten se telkka sitten reagoi.Minua kiinnostaa,kun telkat eivät mene itsestään kiinni,ainoastaan auki.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #12 : 07.07.2011 10:18:18 » |
|
Meillä poksahtelee lamput silloin, kun itsellä on energiaylikuormitus tai energiavirtaus ei kulje esteettömästi. Myös omat energiapiikit, esim. aggressio, saa aikaa ylijännitteen virtapiireihin ja kun laitan vihaisena kattolamppuja katkaisijasta päälle, niin näkyy oikein lieska katkaisijassa ja lamppu poksahtaa. Sama on tapahtunut, kun tyttären kanssa yhtäaikaa samaan katkaisijaan koskettiin. Ei meillä muut laitteet reagoi mitenkään. Saattaa joskus tämä näyttö ihan kylmiltäänkin naksua, mutten juuri kiinnitä siihen huomiota. Eli kannattaa varmaan tarkistaa omat energiavirtaukset. Kuten itsekin sanoit, olit saanut reiki-hoitoa ja käsitellyt kortteja useasti. Tämä nostattaa kehon energioita siinä määrin, etten ihmettele ollenkaan kodin sähkökenttien reagoimista. Ihminenhän on hyvä sähkönjohdin, kun kehossa on 70-80% kokonaisuudesta pelkkää vettä. Ja vesi johtaa sähköä. Kaikki maalliset häiriöt toki kannattaa poissulkea heti, kuten edellä on mainittukin. Kun on varmuus, ettei kyse ole näistä, niin sitten voi rauhassa keskittyä omien energioidensa tasapainotukseen.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
tari73
|
|
« Vastaus #13 : 07.07.2011 16:14:43 » |
|
Tosiaan mäkin olen huomannut tuon ,että valoja poksuu kun olen huonolla tuulella..Kerran sain jopa ajatuksen voimalla kahvan kääntymään ovesta ihan väärään asentoon ja ruuvit ja kaikki oli nästisti paikoillaan :)Täytynee oppia tosiaan hallitsemaan voimiaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14 : 07.07.2011 16:18:30 » |
|
Lamput ja lasit hajoilee meilläkin, jos olen agresiivinen tai stressaantunut...ja joskus jos aivastan, niin valot välkähtää Mulla vaan nega energiat saa näitä ilmiöitä aikaseks...onko jollakin tullut tämmösiä kun oot vaikka riemastunu oikein tosi paljon jstn?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|