Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outoja juttuja sähkölaitteiden kanssa  (Luettu 14232 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 07.07.2011 16:40:33 »

Joskus reilu vuosi sitten ajelin yksin jostain, kun auton poppikset alkoi nostamaan äänenvoimakkuutta yhden biisin aikana (cd.ltä). Eka olin, et no mitä hittoo, laitoin hiljemmalle, mutta kohta uudestaan ja sitten vähän ajan päästä se myös laski "itsestään". En tätä olis varmaan enää edes muistanut muuten, mutta tänään ajeltiin taas, eri autolla ja muistitikulta soitin musaa. Se on aina toiminut moitteettomasti, mutta tänään se ei todellakaan antanut kuunnella mitä tahansa.. tuntui että sieltä tuli niitä biisejä, mitä mun "pitäisi" kuunnella, ei niitä mitä halusin. Ja siis mikään kelaus ei onnistunut, eikä muut tälläiset toiminnot  :Smiley
Lisäksi mulla on "kyky" saada autot pitämään omituista ääntä, erilaisia valoja syttymään kojetauluun ja ties mitä.. että tää lienee se mun akilleen kantapää, missä heikkohermoisuus ilmentyy auton kautta  Cheesy

Smiley Kyllikki
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16 : 07.07.2011 16:45:26 »

Minulla oli läheisimmän työkaverin kanssa sähköiset välit,joita ihmeteltiin.Jos hiukankaan joutui hipaisemaan toista,niin heti räiskähti.Niitä napsauksia oli vähänväliä.Alettiin kättelemään aamuisin,että se purkautuisi pois (staattinen sähkö)Ei auttanut,sitten halailailtiin,se auttoi.Meni niin luontevaksi se halaus,että joku lomittaja ihmetteli,että mitä rakastavaisia nuo naiset on,kun ne halaa aamulla tuossa käytävällä sanaa sanomatta,ja alkavat sitten töihinsä.Ei sitä räiskettä toisten kanssa ollut,ja samoja kuituja oli päällä.      idiot2
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #17 : 07.07.2011 23:58:09 »

Minullakin on tuo, että saan kaikista paikoista sähköiskuja, jopa autostanikin. Ja varsinkin jos on crocksit jalassa. Mitä enemmän on tekokuituja päällä, sitä enemmän räiskyy.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #18 : 09.07.2011 14:17:48 »

Mulla sattui, tai mun tutulla ystävällä sattui kans outo juttu, Shocked kun hän kantoi tutulta saamiaan vessanpyttyä ja lavuaaria minun säilytyskomeroon, kellaritiloihin. Oli tietenkin kuuma ilma ja hänellä
hiki virtas. Sitten hän kiros,et näitäkin h-vetin romuja pittää vielä raahata näin kuumalla, kun hän oli kantanut sitä pyttyä muutaman tovin, kuului vain poks, ja se posahti sieltä yläosasta halki.Hän tietenki ihmetteli, et miten se voi noin haleta, kun se ei kolahtanut mihinkään ja kantoi vaan sitä ihan pohjasta. Tietenkin hän sitten kirroili asijaa  tickedoff Sannoin sitten hänelle, et kun kannat tuota lavuaaria, niin älä kirroile. Lips Sealed Hän maltto pittää suunsa kiinni, ja lavuaari säilyi ihan ehjänä perille asti. Cheesy

Tämä ei nyt liittynyt noihin sähkölaiteisiin ollenkaan, mut oli tuo juttu jotenkin källi tapaus.. Grin
 Tulihan sitä tietenkin sisäänpäin naurettua..kun ei uskaltanut ääneen  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.07.2011 14:23:49 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #19 : 11.07.2011 23:02:25 »

Minullakin on tuo, että saan kaikista paikoista sähköiskuja, jopa autostanikin. Ja varsinkin jos on crocksit jalassa. Mitä enemmän on tekokuituja päällä, sitä enemmän räiskyy.  Cheesy

Varsinki aurinkoisella ilimalla, autonkahvat, ovenkahvat, kaupassakin monesti saanu
    sähkärin. Tekokuidut ei passaa ollenkaan, vaikka käyttää huuhdeainettakin,nii immeytyvät
    ihoon.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: