Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hirvellä ratsastaminen  (Luettu 3556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sädetär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 24.06.2011 19:05:27 »

Osaisiko joku tulkita untani jossa ratsastin hirvellä.. Selkään nousin kun tilanne oli jostain syystä painostava ja hirvi ei mielellään ottanut minua selkään, mutta ei ollut aikaa alkaa kinastelemaan tilanteesta.. Huh Jouduimme laukkaamaan karkuun karhuja ja toisia hirviä jos niillä oli pieniä vasoja..  Shocked
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1 : 05.07.2011 22:02:01 »

Kukaan ei oo vielä  vastannut, niin tässä mun tämmönen juttu, joka heti ekana tulis mieleen:

(Varoitus näin ensin, että tää on vaa tämmönen minkä jostain tuulesta tempaisin luettuani tekstisi, eli jos ihan metsään menee niin sitten menee Cheesy Cheesy )

Elikkä, tuosta painostavasta tilanteesta mulle tulee mieleen joku että jostain syystä sun on pakko saada joku apuun, ja koska tuolla oli hirven vasoja, niin heti ekana mieleen juolahti, että jos vaikka oot raskaana ja huomaat että tarvitset jonkun auttamaan sua asian kanssa (esim. poikaystävä/miehes tmv) mutta tää toinen ihminen ei ookkaan valmis/tarpeeksi vahva tukemaan sua niin paljon kuin tarvitsisit ja siksi empii.
  Mutta koska tilanne on kiireinen niin tää 'hirvi' auttaa sua. Nuo karhut yms kuvastaisivat varmaan jonkinlaisia esteitä joita joudutte ohittamaan :d

Äläkä nyt ala vaan nauramaan tälle mun vastauksella, heitin vain mitä mieleen sattui juolahtamaan Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
Sädetär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #2 : 21.07.2011 00:21:48 »

En tietenkään naura, kiitos kun vastasit!!!  Smiley Raskaana tosin en ole enkä osaa kuvitella, että sellaista ihan heti edes tulisi eteenkään.. :Smiley
tallennettu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #3 : 21.07.2011 10:39:10 »

Tällaista tuli mulle mieleen: Haluaisit kovasti tukea tekemillesi valinnoille, mutta et ehkä saa niille ymmärrystä. Olet aika voimakastahtoinen ihminen ja se saattaa aiheuttaa erimielisyyksiä esim. vanhempiesi kanssa. Sinun on kuitenkin aika itsenäistyä, pitää kiinni omista näkemyksistäsi ja päättää oman elämäsi suunnasta vaikka välillä joudutkin kohtaamaan vaikeuksia. Näkisin asioiden muuttuvan parempaan suuntaan piakkoin.
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #4 : 21.07.2011 11:17:43 »

Olisikohan sydämenasioissa erimielisyyttä. Symboliikassa kuvataan tätä metsän upeaa sarvipääkungasta hallitsemattomaksi voimaeläimeksi. Voisikohan se tarkoittaa ettet voi vaikuttaa ihmisuhteissasi toivomallasi tavalla.

Kunhan tässä fundeerasin hetken.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: