Kiitos paljon vastauksestasi Unknown
Tuon aurinkomerkkien vastakohtaisuuden tiesinkin mutten tiennyt nuista asteista mitään, että peräti asteen tarkkuudella
Lisäksi meillä on kai myös Venuksetkin vastamerkeissä, härkä-skorppari, nuista asteista en tosin tiedä.
Allekirjoitan tuon Marsin tuoman toimintatapojen ja temperamenttien samanlaisuuden, vaikka olemme luonteiltamme joskus (siis aina
) kuin eri planeetoilta juuri nuo temperamentit vaikuttavat melko samantyyppisiltä. Minusta ukollani kuitenkin ehkä enemmän pinnalla tuo temperamentti "energinen/aggressiivisuus" johtuen marsin huonesijainnista (1.huone), mulla taas kodin huoneessa (4.huone), mikä tekee musta varmaan ihmissuhteissa aikamoisen pirttihirmun
.
Ja sitten siihen pääongelmaan, eli kannattaako jäädä suhteeseen vai ei?
Pahin pelkoni on, että jos eroamme, mikään vähempi tunnelatauksinen suhde ei enää riitä minulle, onhan mulla tärkeät persoonalliset planeetat 8. tai 9.huoneessa, mistä johtuen mua ei kiinnosta mitkään kaverilliset suhteet tai tasaisen tylsät omakotitalo-mersu-koira-suhteet. Toisaalta karttani on hyvinkin maapainotteinen ja uran luonti ja tietyn tyyppinen elämän vakaus on mulle hyvin tärkeää, vaikka en sitä tunnekuohuissani monesti ymmärräkään, mihin taas meidän suhteemme laatu ei sovi ollenkaan. Niitä päiviä on useita, kun joutuu menemään töihin "ranteet auki"-fiiliksellä, kun kotona ollut taas jotain kärhämää, mutta sitten kun tulee soitto kotoa ja ukko hieroo sovintoa, olen taas kuin taivaassa, hyvin epävakaata sanoisinko
Ikää on kuitenkin kertynyt onneksi jo vähän, joten olemme yrittäneet alkaa ymmärtää toisiamme ja omia toimintamallejamme, kummatkin myöntävät että olemme todella erilaisia ja myös sen, että suhteemme tunnetiloissa ei ole mitään tasapaksua vaan aina joko se taivas tai helvetti
Olisi mukava saada myös muiden mielipiteitä asiaan, ei tarvitse välttämättä astrologiselta kannalta vaan ihan omia mielipiteitä tällaisesta suhteesta, tarvitsen kipeästi jotain objektiivista näkökantaa tähän ongelmaan.