Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: olisko ketään kuka haluaisi auttaa minua  (Luettu 3913 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
epätoivoinen75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 27.06.2011 12:20:09 »

olen todella kauheassa tilanteessa...minulla on 2v tyttö, odotan 3asta,,mies jätti minut, haluan hänet takaisin,,saanko. voiko joku auttaa olen niiiiiin loppu
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.06.2011 19:29:00 »

no huh, kuulostaapa rankalta...jos sä haluat että täällä joku katsoo tilannettasi astrologisesti sun täytyy antaa syntymä- ja kellonaikasi....jos sä muistaisit sen, että kaikella on aikansa, ja huonoa aikaa ei useinkaan kestä pitkään.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
epätoivoinen75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #2 : 30.06.2011 18:48:12 »

minun syntymäaika on 15.12.75 1a kellon aikaa en tarkalleen muista mutta se oli joskus klo 21 maissa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.07.2011 00:05:10 »

Hei. Smiley

Enkelit haluavat kertoa sinulle, etta sinua suojataan ja suojellaan jatkuvasti. Et ole koskaan yksin. Sinun ei tarvitse pelata, silla mita tahansa tapahtuukin, sinulla on suojaus ja rakkaus ymparillasi ja sinusta pidetaan huolta. Jokainen tilanne katkee sisaansa aarteen, jonka loytaa se, joka on valmis avaamaan silmansa ja nakemaan totuuden ja rakkauden jokaisessa tilanteessa. Ala pelkaa, silla ei ole mitaan mita sinun pitaisi pelata.

Tama mies ei ole talla hetkella hyvaksi sinulle. Enkelit eivat sano mitaan tuleeko han palaamaan elamaasi, mutta sille on syynsa miksi mies on sinut jattanut ja sinun kannattaa todella miettia miksi ja minka vuoksi haluaisit hanet takaisin.

Sinulle on tiedossa parempia aikoja. Asiat tulevat selviamaan.

Saan tunteen, etta raha-asiatkin jotenkin liittyvat tahan ja jotenkin vaivaavat, mutta nekin tulevat selviamaan kylla ja asiat menevat paremmin kuin luulet ja pelkaat talla hetkella. Tulet olemaan onnellinen viela nopeammin kuin arvaatkaan.

Sure se aika mita sinun pitaa ja anna sitten naiden tunteiden menna. Sinulla on oikeus onneen ja rakkauteen eika sinun pida tyytya mihinkaan. Ansaitset vain parasta.

Nauti lapsistasi, he ovat erittain tarkeita ja erityisia lapsia, jotka sinulle on annettu hoidettavaksi tahan elamaan, silla olet juuri parasta heille. He ovat valinneet sinut aidikseen, koska tietavat, etta sina tarvitset heita ja he tarvitsevat sinua. Muista, etta suhteesi lapsiisi on pyha ja rakkauden taytteinen ja voit oppia lapsiltasi todella paljon. Lapsesi ovat taynna rakkautta sinua kohtaan. Suhteenne on erityinen.

Kaikkea hyvaa sinulle. Muista etta olet Jumalan tarkea lapsi ja sinua ei ole unohdettu. Rukouksesi on kuultu ja niihin on vastattu ja sinua autetaan enemman kuin uskaltaisit toivoakaan...

Tama on Enkeleiden viesti sinulle tanaan. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: