Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähtiihminen  (Luettu 6351 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 30.06.2011 09:05:40 »

Onko kukkaan muu tuntenu olevansa tähtiihminen, niinku meikäläinen on tuntenu.  Smiley

http://www.elamanreppu.net/posti/e240208.htm
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.06.2011 09:47:15 »

Tässä kans toinen "inkarnoitunut enkeli", tosin ei sitä tiedä tuleeko nuo vaan jostakin entisestä elämästä kun mun kartalla on  chiron aspect_opp venus. Mulla  chiron rapu, joka tekee musta tosi hoivaviettisen ja  kauris venus sen, että mun itse on vaikea vastaanottaa mitään. Hoivasta puhumattakaan. En vaan osaa. Toisten hoivaavuus itseä kohtaan ällöttää.. En minä sellaista tarvi kun oon itse jo niin täynnä sitä viettiä.  Tongue
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 30.06.2011 11:26:10 »

Kaikkihan me olemme tähdistä tulleita eli niiden korkeamman tietoisuutemme heijastumia täällä maan päällisessä kehoissamme kulkijoita. Jotenka ei se enää niin kummalliselta tunnu, kun on sen sielunsakin saanut tänne ankkuroitua. Eli ennen tuntui, ettei kuulu tänne tai ettei ole syntynyt oikeaan paikkaan ja aikaan.
Vaan tietoisuuteni tuomana tietona sanoisin; olkoonkin niin, ettemme kaikki ole täällä heijastuksina samanlaisia niin olemme kuitenkin samoista tähdistä lähtöisin. Toiset on vain siitä tietoisempia.  smitten
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.06.2011 12:28:36 »

Fyysisten kehojemme atomit ovat syntyneet supernovissa, tähtien räjähdyksissä. Meidän kehomme on tehty kuolleiden tähtien ytimistä.

Tämä riittää minulle, minkä lisäksi tiedän olleeni tällä planeetalla inkarnoituneena lukuisia kertoja pitkän ajan kuluessa. Vaikka todellinen energiakehoni asuukin moniulotteisessa universumissa, eikä tässä 4D-koekenttä-illuusiossa, on tämä planeetta silti tällä hetkellä tämän fyysisen inkarnaation kotini.

Toimintahäiriöisissä perheissä kasvaneilla ihmisillä on hyvin usein sellainen tunne, että he eivät oikein ole kotonaan, esim. epäilevät olevansa vaihdokkaita, adoptoituja tai vaikkapa ei-tältä-planeetalta-kotoisin-olevia. Tämä tunne poistuu kun lapsuudentraumat on käsitelty, sillä se on vain osa sitä lapsuudentraumaa: Kun ei ole tullut lapsena hyväksytyksi omana itsenään, ei tunne myöskään olevansa kotonaan oikein missään.

En tarkoita, etteikö tähteläisiä voisi olla vaikken itse sellainen olekaan. Mutta kun luin nuo kuvaukset siitä millaisia ovat tähti-ihmiset ja enkelit, niin erityisesti tuo enkelien kuvaus sisältää monia kohtia, jotka voivat ihan yhtä hyvin olla myös toimintahäriöisen lapsuuden tuotoksia. Ja siihen traumasoppaan tosiaan hyvin yleisesti kuuluu se tunne, ettei ole täällä oikein kotonaan.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.2011 18:11:17 »

Toimintahäiriöisissä perheissä kasvaneilla ihmisillä on hyvin usein sellainen tunne, että he eivät oikein ole kotonaan, esim. epäilevät olevansa vaihdokkaita, adoptoituja tai vaikkapa ei-tältä-planeetalta-kotoisin-olevia. Tämä tunne poistuu kun lapsuudentraumat on käsitelty, sillä se on vain osa sitä lapsuudentraumaa: Kun ei ole tullut lapsena hyväksytyksi omana itsenään, ei tunne myöskään olevansa kotonaan oikein missään.

Mä joskus kakruna kuvittelin jotta oon adoptoitu mutta ei mun perhe mikään toimintahäiriöinen ollu vaan ihan tavallinen. (Ei siis mikää superperhekään  Smiley)

Mutta emmä ny tiiä että mä mikää tähteläinen tai enkeli oisin...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 04.07.2011 08:53:46 »

Minä ymmärsin tuon tähti-ihmistermin tarkoittavan niitä sieluja jotka ovat eläneet suurimman osan elämistään jossakin muussa sivilisaatiossa. Mutta hämäräksi jäi, mitä tarkkaan ottaen tuo termi "enkeli" pitää sisällään. Minä olen aina ajatellut niin, että enkelit ovat henkioppaitamme, sielunperheemme jäseniä, jotka eivät ole inkarnoituneet fyysiseen kehoon. Eli tavallaan kaikki sielut ovat enkeleitä joillekin muille tietyille sieluille, jos valitsee olla syntymättä ja opastaa jotakuta elämän halki.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 05.07.2011 09:37:55 »

Minä taas olen ihan selvästi inkarnoitunut enkeli smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 12.07.2011 14:07:47 »

coolsmiley

Joutuu sitä täällä, kuitenkin kaakelia tallailemaan.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: