Meedio totesi oikeaksi sen mitä aavistelin jo aikaa sitten: heikon auran läpi pääsee nega henkiä ja jopa demoni.
Olen kokenut sellaista helvettiä kotonani ettei moni olis jaksanut.
Aloin miettiä syytä miksi rauhallinen miesystäväni voi saada yht`äkkiä valtavan raivokohtauksen ja viha kohdistuu aina minuun.
Meedio sanoi että pelkojeni väistyttyä henkimaailman suhteen koettelu voi jatkua ihmisten taholla vielä eli valon lisääntymistä koitetaan näin ehkäistä.
Antoi mulle neuvon jota koitin vielä samana päivänä.
Ukko tuli kotiin rauhallisena ja sai taas saman tutun raivarinsa nähdessään minut. Tein kuten neuvottiin eli katsoin silmiin ja mielessäni sanoin "Kristuksen nimessä sinua siunaan joka minulle puhut"
Vaikutus oli välitön. Raivo katosi ja edessäni seisoi hämmentyneen näköinen, ihmeissään oleva ihminen "Mitä tapahtui" kysyi minulta.
Hän todellakin menettää muistinsa raivojensa aikana ja kieltää kaiken näiden kohtausten jälkeen.
Nyt asutaan vielä yhdessä väliaikaisesti ja olen tod tyytyväinen että mulla on keino saada rauha tällä keinolla. Oivallusten oivallus ja megakiitokset meediolle.
Raivoihmiseen ei saa koskea eikä lausua ääneen Kristuksen nimeä jottei aikaansaa VIELÄ PAHEMPAA raivoa jos kyse on vahvasta negahengestä
Ukko meni makoilee sänkyyn ja heikentynyt henki koitti vielä viimesillä voimillaan kirota hiljaa vaikeroiden mutta mulla oli jo silloin ylivalta jolloin rukouksin saattelin unten maille
Aika järkyttävä oivallus että paha voi tulla noin konkreettisesti lähelle.
Ihan kuin jostain Manaajasta