Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinaan ongelma  (Luettu 3768 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« : 07.07.2011 22:58:07 »

Hei
Nyt iskee tyhjää...Olen oinas ja nouseva jousimies...mikä merkki tuollaiselle yhdistämälle sopisi? Olen helposti syttyvää tyyppiä, kaipaan paljon huomiota, helliä sanoja/tekoja/luottamusta tasapainoa. Sit kun kiinnostus häviää, jos mies on liian helppo...niin pakenen. Jos liian vaikea mies niin en jaksa sellaistakaan, koska koen olevani hänelle vähemmän mielenkiintoinen. Ei ole helppoa ei.  crazy2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.07.2011 23:13:41 »

Näissä aina halutaan helppoja vastauksia, mutta kohdallasi voisi toimia oikein hyvin Aurinko Kauris, Vaaka tai Kaksonen, myös Rapu voisi käydä.. toisaalta.. voit etsiä nimenomaan Nousevaa Oinasta tai mikä on Kuu merkkisi..? Jousimieskin voisi olla riittävän mielenkiintoinen, kunhan kartan muut tekijät ovat kohdillaan..

Itse katson aina Akselit kartalla ja ihmiset joilla on Aurinko niissä merkeissä kiinnostavat minua.. tosin,  keskitaivas :ni on  skorpioni enkä ole uskaltautunut vakavaan suhteeseen heidän kanssaan.. yksi 'kokemus' on.. muutoin.. Akselit tai Auringon kanssa yhteensopivat ovat toimineet tavalla tai toisella.
tallennettu

BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #2 : 08.07.2011 00:32:36 »

Hei Kiitos Emelia. Mulla on kuu merkki vesimiehessä, Merkurius oinaassa, Venus oinaassa, Mars jousimiehessä. Eli aika paljon tulielementtiä. Nyt olisi tarjolla kaksonen ja nousu merkki skorppari. Intohimoinen mutta vakaalle tuntus. Yhteinen huumori tosi hyvä ja samanlaiset aatteet.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #3 : 10.07.2011 01:57:51 »

Hei mintsilla. Siis tämä kaksonen on nousevalta merkiltään neitsyt (mies siis) Meillä huumori kukkii ainakin vielä, tosin tuntuu mies olevan yhtä impulsiivisen oloinen kuin miekin. Hänen kanssa on helppo keskustella ja voin sanoa huoletta sammakoita eikä hän piittaa vaan nauraa niille. Kaurista en koskaan ota se ei käy mulle laisinkaan. Liian yksinkertainen ja kuiva persoona ja liian jalat maassa tyyppi, koska itse tykkään unelmoida ja liitää välillä pilvissä vaikka realismin tiedän ja pidän vaikkakin vaikeeta sekin välillä Wink Mulle nyt kun ikää tullut, niin haluis vaan tasapainoisen, rehellisen, seksuaalisuus täyteisen, omaa tilaa/aikaa arvostavan suhteen ja kun lapsiakin on, niin tykkään siitä, että miehellä on omiakin lapsia, että ymmärtää kasvatuksen haasteet ja on yhtenäinen linjaus niissäkin.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.07.2011 11:55:43 »

Vesimies Leijona-Kuulla voisi olla aika sopiva ainakin teoriassa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: