Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meedioistuntoon...  (Luettu 9819 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 09.07.2011 07:34:31 »

Olen menossa elämäni ensimmäistä kertaa meedioistuntoon Smiley Olen miettinyt asiaa jo pitkään ja vihdoin käyn tuumasta toimeen! Odotan innolla tuota istuntoa  smitten
...Onko jotain, mitä minun tulisi "tietää" tai "tehdä" ennen sitä? Täytyykö jotenkin "valmistautua" vai menenkö vain sinne...? Millaisia kokemuksia teillä muilla on istunnoista?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.07.2011 08:04:24 »

Voit ainakin alkuunsa käydä lukemassa meediotapaamisista kokemuksia ketjusta Kävin tapaamassa meediota Smiley

Minusta riittää, että menee sinne aitona omana itsenään ja avoimena vastauksille. Meediokaan ei tiedä etukäteen mitä viestejä hän saa. Jos haluat esittää tiettyjä kysymyksiä voit aina tiedustella, onko meedion mahdollista nähdä ja antaa neuvoa tähän tai tuohon asiaan.

Meedio on enemmän vainajien kanssa keskusteleva henkilö, joka jutustelee myös oppaiden ja henkimaailman vakiasukkaiden kanssa. Selvänäkijä puolestaan keskittyy ihmisen sieluntiehen, auraan ja energiaan. Molemmat sivuavat toisiaan, joten meedio voi toimia selvänäkijänä ja selvänäkijä meediona.

Itse olen omalla tavallani selvänäkijä, mutta en pysty kommunikoimaan vainajien kanssa (korkeintaan erittäin pienimuotoisesti, en tosin koe tähän edes halua), joten en voi olla meedio. Että tällainen ero näissä kahdessa on! coolsmiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.07.2011 15:20:45 »

Missähän kyseinen istunto mahtaa olla? Tahtoo kans! Cheesy
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 10.07.2011 18:23:57 »

Missähän kyseinen istunto mahtaa olla? Tahtoo kans! Cheesy

Kannattaa vilkaista astron auttajalistaa esimerkiksi, sieltä löytyy vaikka mitä Wink
tallennettu
Tanora
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 10.07.2011 20:54:59 »

Moiks!

Yritä olla jännittämättä silloin muuten saattaa plokata energian. Tavallaan rakentaa suojamuurin. Onnea ensimmäiseen istuntoon!  Smiley
tallennettu

If you seek an angel with an open heart, you shall always find one
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 11.07.2011 05:55:01 »

Moiks!

Yritä olla jännittämättä silloin muuten saattaa plokata energian. Tavallaan rakentaa suojamuurin. Onnea ensimmäiseen istuntoon!  Smiley

Kiitos  smitten
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 11.07.2011 05:56:29 »

Voit ainakin alkuunsa käydä lukemassa meediotapaamisista kokemuksia ketjusta Kävin tapaamassa meediota Smiley

Minusta riittää, että menee sinne aitona omana itsenään ja avoimena vastauksille. Meediokaan ei tiedä etukäteen mitä viestejä hän saa. Jos haluat esittää tiettyjä kysymyksiä voit aina tiedustella, onko meedion mahdollista nähdä ja antaa neuvoa tähän tai tuohon asiaan.

Meedio on enemmän vainajien kanssa keskusteleva henkilö, joka jutustelee myös oppaiden ja henkimaailman vakiasukkaiden kanssa. Selvänäkijä puolestaan keskittyy ihmisen sieluntiehen, auraan ja energiaan. Molemmat sivuavat toisiaan, joten meedio voi toimia selvänäkijänä ja selvänäkijä meediona.

Itse olen omalla tavallani selvänäkijä, mutta en pysty kommunikoimaan vainajien kanssa (korkeintaan erittäin pienimuotoisesti, en tosin koe tähän edes halua), joten en voi olla meedio. Että tällainen ero näissä kahdessa on! coolsmiley

Kiitos linkistä ja selvennyksestä  smitten
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 12.07.2011 05:41:30 »

Nyt siellä on sitten käyty, olipa jännä kokemus... Smiley En ole ollenkaan varma/ en yhtään tiedä, keitä henget olivat, joilla oli minulle sanottavaa...näin yhdessä vaiheessa meedion kasvoilla jopa jonkinasteisen pettymyksen ja turhautumisen tunteen, kun en ollenkaan tunnistanut tulijaa lukuisista kuvauksista huolimatta..... Hyvin vähänhän minulta on läheisiä kuollut...naureskelinkin jälkeenpäin, että olis varmaan pitänyt mennä tuollaiseen istuntoon vasta sitten, kun on enemmän läheisiä siirtynyt tuonpuoleiseen... Grin  ...Istunnon jälkeen olo oli jonkin aikaa jotenkin etova, siis sellaista fyysistä oksetusoloa ja ihan samanlainen olo oli ystävällänikin, jonka kanssa siellä olin ollut  Shocked ! Se olo meni kuitenkin jonkin ajan kuluttua ohi meillä molemmilla... Aika jännä juttu, mitä olette mieltä tuosta oksetusolosta, mikä meille molemmille tuli?? Onko muilla ollut vastaavaa? Muuten olo oli hyvä ja levollinen istunnon jälkeen  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 12.07.2011 11:17:33 »

Oksetus voi liittyä energioiden puhdistumiseen. Olettaisin ainakin, että meedioistunnon aikana olette olleet normaalia energiatasoanne korkeammalla tasolla, joka vaikuttaa fyysisesti.

Esimerkkiksi vyöhyketerapian jälkeen ei ole lainkaan kummallista, että kävisi oksentamassa tai saisi kuumeen. Siinä vaan pukkaa kaikki kuona ulos elimistöstä  Wink
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 12.07.2011 13:50:09 »

Minua jaksaa ihmetyttää se että ihmiset pitävät tällaisia etovia oloja aina johonkin korkeamman energioiden seurauksena eikä välttämättä varoittavana esimerkkinä. Aivan sama jonkun hoidon jälkeen jos tulee huono olo että johtuu jostain puhdistuksista. Eikö teillä hyvät ihmiset ole edes minkäänlaista itsesuojeluvaistoa ja järki päässä että kaikki ei todellakaan ole kiinni mistään korkeammista energioista vaan itselleen sopimattomista energioista. Jaksan kyllä vieläkin tätä ihmetellä..  idiot2

Itse asiassa minustakin kuulostaa oudolta, että meedioistunto tekisi huonon olon. Ellei siellä sitten ole ollut muuten niin kuuma ja/tai hikinen, että on kehittynyt nestehukka, mikä usein ilmenee nimenomaan kuvottavana olona. Muutakaan järkevää syytä en keksi.

Paastotessa monet kokevat puhdistumisreaktioita, joihin kuuluu mm. kuvotus, palelu, ripuli ja joskus myös kuume. Toiset saavat näitä myös esim vaihtaessaan teollisesta ruuasta kasvisravintoon.

Ja hoidot ovat tietysti ihan oma juttunsa, eritoten sellaiset hoidot joiden tarkoitus on purkaa vanhaa käsittelemättä jäänyttä suttua tms. Olen itsekin ollut hoidossa, jota voisi lähinnä kuvata rankkojen tyyppien Rosen-terapiaksi: Idea on sama, eli lihaksista löytyy vanhoja käsittelemättömiä tunteita painelemalla, mutta tässä ei mennä niin kevyellä otteella ja muistoja voi tulla paitsi tästä elämästä, myös aiemmista inkarnaatioista. Tällaisessa hoidossa saattaa esimerkiksi limaneritys yhtäkkiä lisääntyä huomattavasti ja ei ole mitenkään epänormaalia, että jotkut jopa oksentavat. Se on tarkoituskin, kun puretaan suuria määriä vanhaa tunne- ja muuta kuonaa kerralla.

Annan itse energiahoitoja parissa paikassa missä niitä annetaan ilmaiseksi. Hoidot kestävät noin vartin - puoli tuntia ja silloin on kyllä ihan hoidettavasta itsestään kiinni, mitä tuntemuksia tulee. Jälleen kyse on vanhan tavaran ulostulemisesta. Itse en ole koskaan kokenut kuvotusta, mutta kyllä minulla saattaa vuosikymmeniä vanhojakin  urheiluvammoja vihlaista kevyesti kun saan energiahoitoa. Minulle se merkitsee sitä, että niissä tapahtuu paranemista.

Uskoisin, että hoidon aikana tulevien tuntemusten määrä ja laatu on täysin hoidettavan henkilöhistoriasta kiinni.

Mutta tosiaan, meedioistunto ei ole hoitoa eikä sen pointti ole purkaa osanottajien kehossa olevia fyysisiä ja/tai henkisiä patoumia, joten mitään 'puhdistumisreaktioita' ei pitäisi siellä tulla.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 12.07.2011 16:14:56 »

Aivan oikeita pointteja, kyllä. Teen itse omalla kohdallani eron pahan olon ja "pahan olon" välillä seuraavasti:

- Epämiellyttävä, outo olo, muttei mitään sen kummempaa. Tämä on omalla kohdallani johtunut aina energiasyistä, kuten puhdistautumisesta.

- Epämiellyttävä, outo olo. Lisäksi epämääräinen tai kummallinen tunne siitä, että jokin asia ei ole hyvin tai jokin on hullusti. Rauhattomuutta, epävarmuutta. Ei tietoa haluaisiko samaan tilanteeseen, paikkaan, ihmisen luo ymv. joka aiheutti tilan. Tällöin omalla kohdallani tilanne on johtunut aina siitä, että tilanteen, paikan, ihmisen ymv. energia on ollut vaikutukseltaan negatiivista minulle. Silloin vältän sitä jatkossa.

Eli, omista kokemuksistani vain, että minulla huono energia johtuu 80% tapauksista puhdistuksista. Sen aistii - ainakin itse aistin - milloin energia on negatiivista ulkoapäin tulevaa energiaa, jota kannattaa välttää.

Mutta, tämä vain minun kokemukseni ja mielipiteeni  :Smiley
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 12.07.2011 16:31:20 »

Itse asiassa minustakin kuulostaa oudolta, että meedioistunto tekisi huonon olon. Ellei siellä sitten ole ollut muuten niin kuuma ja/tai hikinen, että on kehittynyt nestehukka, mikä usein ilmenee nimenomaan kuvottavana olona. Muutakaan järkevää syytä en keksi.

Mutta tosiaan, meedioistunto ei ole hoitoa eikä sen pointti ole purkaa osanottajien kehossa olevia fyysisiä ja/tai henkisiä patoumia, joten mitään 'puhdistumisreaktioita' ei pitäisi siellä tulla.

Itse asiassa minulla oli siellä kyllä tosi lämmin/kuuma ja jano sen jälkeen!
...Unohdin mainita, että istunto sisälsi myös jonkinlaisen energiahoidon kyllä....
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #12 : 14.07.2011 03:28:12 »

Kaulakoru  smitten smitten smitten
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 14.07.2011 08:47:17 »

Jokaisella on pitkä sukupolvien ketju siirtynyt rajan taakse, vaikka heitä ei tuntisikaan tai ei muista.

Olimme nuorimman sisareni kanssa samassa istunossa kitenkin niin että minä istuin edessä ja sisko tultuaan ihan viime hetkillä ennen ovien sulkeutumista jäi istumaan salin perälle. Meedio sanoi nuoren tumman miehen tuovan viestiä salin takan istuvalle naiselle ja medio kävisi sisareni viereen. Nuori mies sanoo vain *ei hän sitä tehnyt se oli vahinko*. Sisareni ei tunnistanut, koska hän oli ihan lapsi serkkumme kuollessa. Minä huutelin salin etuosasta, kysymyksessä olevan serkkumme, jonka kuolemaa monet pitivät itseaiheutettuna, vain hänen sisarensa ja minä vaistosimme vahingon aiheuttaneen siinä tilanteen jossa serkku menehtyi. Serkkumme asui etäällä, eikä hänen kuolemastaan paljoakaan kotona puhuttu, sillä se oli isällemme raskas asia. Serkku oli isän siskon poika ja vain puolivuotta aiemmin oli isän sisko kuollut myös yllättäen sydänkohtaukseen.

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14 : 14.07.2011 09:52:46 »

Aivan oikeita pointteja, kyllä. Teen itse omalla kohdallani eron pahan olon ja "pahan olon" välillä seuraavasti:

- Epämiellyttävä, outo olo, muttei mitään sen kummempaa. Tämä on omalla kohdallani johtunut aina energiasyistä, kuten puhdistautumisesta.

- Epämiellyttävä, outo olo. Lisäksi epämääräinen tai kummallinen tunne siitä, että jokin asia ei ole hyvin tai jokin on hullusti. Rauhattomuutta, epävarmuutta. Ei tietoa haluaisiko samaan tilanteeseen, paikkaan, ihmisen luo ymv. joka aiheutti tilan. Tällöin omalla kohdallani tilanne on johtunut aina siitä, että tilanteen, paikan, ihmisen ymv. energia on ollut vaikutukseltaan negatiivista minulle. Silloin vältän sitä jatkossa.

Eli, omista kokemuksistani vain, että minulla huono energia johtuu 80% tapauksista puhdistuksista. Sen aistii - ainakin itse aistin - milloin energia on negatiivista ulkoapäin tulevaa energiaa, jota kannattaa välttää.

Mutta, tämä vain minun kokemukseni ja mielipiteeni  :Smiley

Ihan sama juttu mulla,  coolsmiley  Aistin puhistukset voimakkaasti,  angel
                            niinkuin sinä A.M  Wink    :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: