Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun värit muuttuvat...  (Luettu 2741 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« : 13.07.2011 13:55:31 »

Tosiaan hieman outo uni kyllä. Siis olin jossain todella suuressa rakennuksessa - pidin sitä kouluna - ja sitten pojan, johon olen ihastunut. Hän oli koneella, punainen paita yllä ja mustat hiukset laitettuna pystyyn. Menin hänen luoksensa ja pyysin häneltä apua (koko unen päämääränä mulla oli löytää terveydenhoitaja  Huh en tosin tiedä tarkkaa syytä, paitsi että halusin saada jotain rokotetta  Shocked ). No, hän suostui ja samalla, kun hän oli näyttämässä mulle suuntaa, hänellä yhtäkkiä muuttui hiusten väri blondeiksi  Shocked ja hänen hiuksensa suoristuivat kauniisti. En osaa selittää mutta siis kamppauskin muuttui. Hän kertoi samalla, että hän ajatteli, että huijaan häntä, muttei kuulemma enää muistanut miksi. Minä sanoin vaan, ettei minulla ole taka-ajatuksia, sillä enhän minä halunnut riskeerata kumppanuuttamme. Kysyin, etteikö hän ollut samaa mieltä ja hän sanoi, ettei hän tietenkään haluaisi myöskään riskeerata kumppanuuttamme mutta silti hän edelleen vihjaili minulle. Näemmä hän siis jotenkin tiesi, että tykkään hänestä, mutta minulla ei käynyt kertaakaan mielessä, että yrittäisin iskeä häntä. (siitä huolimatta käyttimme sanaa: kumppani  Shocked )

No, tää on vieläkin oudompaa. Hän veikin minut merelle  Shocked Ja me noustiin johkiin veneeseen mikä kääntyi nurin. Kaikki muut näemmä katosivat merten syvyyksiin, mutta hän pääsi sen veneen päälle ja minäkin olin onnistunut saamaan siitä veneestä otetta ja nousin sen pojan päälle sillai, että jalkani olivat vielä vähän vedessä mutta muuten olin hänen päällään, "halasin" häntä. Muistan ajatteleeni, että haluan pois hänen päältään, jottei hän luulisi taas ihan vääriä mutten minä voinut tehdä mitään. Tää on sit se kummallisin juttu. Mulla oli kans aiemmin punainen paita (myös musta paita alla??) mutta nyt meillä oli molemmilla valkoinen t-paita yllä ja hänen hiuksensa olivat entisellään.

Onko kenelläkään teistä mitään aavistusta siitä, mitä tämä kaikki voisi merkitä? Mua erityisesti vaivaa toi värien muutos ja meri-kohtaus.

Kiitos, jos kukaan teistä voi auttaa minua!! Mua todella vaivaa tää uni.
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2011 15:55:03 »

Eikö kenellekään ole mitään aavistusta, mitä tuo uneni voisi merkitä?
tallennettu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #2 : 21.07.2011 14:47:40 »

Tulkitsisin, että olet tällä hetkellä vähän hukassa elämäsi kanssa. Et ehkä ole ihan sinut menneisyytesi suhteen tai jotain asioita on jäänyt käsittelemättä. Olet ehkä hiukan haavoittuvassa tilassa, mutta vähitellen näyttäisi olevan oikea aika muutokselle ja henkiselle kasvulle. Nyt kannattaisi keskittyä omaan hyvinvointiin ja vaikka jotkut asiat tuntuvat tällä hetkellä kipeältä, tulevat ne ajan myötä kääntymään sinun eduksesi.

Tämä ihastuksesi ei taida olla kovin itsenäinen ihminen tai hänellä on vaikeuksia näyttää tunteitaan. Ehkä hän ei oikein saa omaa ääntään kuuluviin ja menee vaan porukan mukana tai on muuten hiukan passiivinen.  Tuntuu, että pelkäät tulevasi torjutuksi hänen taholtaan ja jotain kiellettyjä/ kätkettyjä tunteita voisi liittyä tähän. Et taida ihan itsekään tietää mitä haluat?

Tällä hetkellä elämästäsi näyttäisi olevan aikamoista tunteiden myllerrystä ja myös rakkauden kaipuuta/ puutetta. Ylämäkiä ja alamäkiä, myös jonkin verran tiedostamattomia asioita, identiteetin kadottamista tai selkeän suunnan puutetta. Ehkä et ole tähän mennessä ole ollut täysin rehellinen edes itsellesi? Kehottaisin keskittymään itsetuntemuksesi kehittämiseen, sillä näen paljon potentiaalia ja sen myötä uusia mahdollisuuksia! Surun jälkeen uusi alku, suuria muutoksia ja paljon hyvää näkyvissä kunhan uskallat kohdata pelkosi, mutta älä etene liian nopeasti ja muista positiivinen asenne ja elämästä nauttimisen!  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: