Hei kaikki!!!
En tiennyt mihin laittaisin tämän, oiskohan kuulunut henkimaailman juttuihin...
Niin, sitähän ajatellaan, että vartalon oikea puoli olisi se maskuliinen ja vasen feminiinen, eikös se ollut niin?
Minulla usein kaikki vaivat ovat juuri oikealla puolella. Oikea hartia, niska, joskus oikeanpuoleinen iskias. Oikea polvi.
Niin, isäsuhdeko vai suhde miehiin?
Sitten olen ihmetellyt, kun tosi paljon olen kaatuillut tuolla hiihtolenkillä.
En koskaan alamäessä, vaan useimmiten ihan tasaisella osuudella,
Jotenkin se käy niin nopeasti, että en ehdi mitään tehdä. Kuitenkin olen jo monta vuotta hiihtänyt enemmän.
Ja jos ajatellaan, että mitä sisällä sitä ulkona, niin tuoko tämä siihen johtopätökseen, etten ole itsenäinen, en seiso omilla jaloillani?
Vasta viikko sitten laskin kuivan kosken anoppilan portailla, olimme lähdössä hiihtämään ja astuin monolla ulkoportaalle, siitä sitten silirimpsis portaita alas ja lensin oikealle (kuinka ollakaan) kannikalleni, johon tuli järkky mustelma.
Samana päivänä myöhemmin, löin oikean jalan varpaan kynnykseen ja tuli kiva mustelma varpaaseen.
Tänään kävelin oikea kyynärvarsi ojossa ovenpieleen, ja nyt on mustelma oikeassa kyynärpäässä.
Ja sitten se omituisin juttu, kun rentoudun, meditoin tai muuta, oikea korvani alkaa nykimään. Siis silleen ylös alas. Aina.
Että mitähän nämä oikein viestivät??