Puuh ja lääh, nyt lopultakin aikaa, vastata kunnolla teille ystävät rakkaat.
Koko päivä oli sellaista lentoa jotta.
Ekaksikin
Salomille:
Mulla on toinen jalka lyhyempi, joskus huimana tyttösenä olen käynyt kiropraktikolla ja se veteli koipiani ja runksautteli vaikka miten.
Sen jälkeen ne oli saman mittaiset, mutta huomasin tässä joku aika sitten, että ne on taas hieman eri mittaiset.
Joten voipi olla siinä itua. Oikeakätinen olen.
Sitten
Chandra:
Heh, kyllähän miulla sellaisia toiveita on, jotka aion nyt toteuttaa ja yritän nyt tosiaankin elää niinkuin sydän ja oma sisin sanoo.
Vaikka se on vähän merkillistä koska aiemmin en oikein ole niin tehnyt.
Voihan tämä olla sellaista omille siivillekin nousemista, alku räpiköintiä...
Ja
Tuulispää:
Voipi rahaopetustakin olla, koska loparithan mie otin ja karenssi on meneillään.
Tosin olevinaan olen varautunut tähän, auto vaihdettu halvempaan.
Mutta olen kyllä ihan viimeaikoina oivaltanut sen, että minulla on lupa kuitenkin toivoa ja haluta myöskin varallisuutta, vaikka olisinkin lähtenyt henkisen kasvun tielle. Että sikäli naulankantaan toi varvasjuttu.
Tuosta nyt oli kahta mielipuolta tuosta, onko se oikea puoli feminiininen vai maskuliinen, joten sitä pitänee sitten pohtia itsekseni...
Mutta itselläni on sellainen olo, kuin olisin kuoriutumassa munasta ja vielä kuitenkin niitä kuoria on ympärillä. Kunhan saisin loputkin pois tieltä, että pääsisin oikein kunnolla tepastelemaan ja kokeilemaan siipiäni.
Niin tuo on siis kuvaannollisesti...
Kiitos teille