Löysin vielä yhden enkkulähteen Saturnuksen transiiteista. Pidin itse tästä lähteestä kovasti!
Bob Mark's Astrologer's Saturn TransitsTutkiskelin omaa karttaani ja huomasin, että siellähän on möllöttänyt jo pidemmän aikaa
! Mitä enemmän luin ja tutkin sekä tuota, että nyt alkavaa 7.huoneeseen osuvaa
sen hienommalle ja paremmalle minusta itse asiassa tuntuu. Minulla on ollut jo pitkään olo, että pian alkaa kausi, jolloin voin keskittyä ulkomaailman sijaan ihan vain omaan itseeni, kehittämään itseäni ja määrittelemään enemmän sitä kuka olen ja kuka haluan olla. Koska Saturnus transitoi Kuuta sekä Nousumerkkiä yhtä aikaa olen alkanut jo nyt kiinnittää enemmän huomiota omaan naiseuteeni: millainen nainen olen, millainen haluan olla? Mikä minussa on hyvää naisena? Millainen oma feminiininen energiani on? Millainen kuvittelen olevani puolisona, entä millainen tahdon olla? Kuinka haluan ilmaista naiseuttani? Onko jotain mikä häiritsee sitä tai estää minua asiassa (oman pääni sisällä, ei ulkomaailmassa)?
Minusta tämä on ihan mahtavaa aikaa! Ensimmäistä kertaa elämässäni olen ylpeä siitä, että olen nainen. Olen alkanut koristella itseäni koruilla, koska se on mukavaa. Kengätkin viehättävät ja klassinen 1920-luvun tyyli, vaikka olen aina ollut poikatyttö, joka ei meikkaa ja hiihtelee äijävaatteissa! Housuja en ole käyttänyt enää vuosikausiin, hameesta on tullut vakiovaruste. Bling bling on alkanut viehättää ja ystäväni pyörittelee kauhuissaan päätään "Hyvä jumala, nämä hirvityksethän sopii sulle!"
Olen ryhtynyt hyväksymään sitä, etten välttämättä ole mitenkään perinteinen nainen, vaan enemmän tyttömäinen ja suloinen. (Valitettavasti?) Olen saanut geenit, joilla menisin ulkonäköni ja persoonani puolesta naisena enemmän Aasiassa kuin Euroopassa, mutta en anna sen haitata asiaa. Tuntuuhan noilla suloisilla aasialaisleideillä olevan kysyntää täälläkin :
Hyvin terve ja voimaannuttava itsetutkiskelun kausi siis menossa. Omasta puolestani voin ainakin vielä sanoa, ettei Saturnus ole lainkaan paha. Se palkitsee kaikki ne, jotka ovat tehneet kovaa työtä eivätkä tappele Saturnusta vastaan, vaan antautuvat Universumin virran vietäväksi