Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen transiitit aurinkoon  (Luettu 16314 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 23.07.2011 14:13:31 »

Hei minulla alkaa transiitti elokuussa saturnus aspect_sex aurinko  ja miehelläni  saturnus saturnus aspect_tri aurinko  ja molemmilla alkaa melkein samana päivänä mitäköhän tämä tuo tullessaan.Kiitos paljon Cheesy
Minulla on saturnus syntymäkartalla vesimiehessä.
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 02.08.2011 11:15:41 »

Kiitos voisiko joku saturnuksen asiantuntija valaista minua tästä saturnuksen transiitista. Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 02.08.2011 15:41:10 »

Hyvin lyhyesti tietoja tallessa olevasta transiittilistastani, englanniksi:

Sun Sextile Saturn
Good for getting things done, self-discipline, profession.  Good for seeking advice from an older person.

Sun Trine Saturn

Discipline, self-control, can channel energies towards an objective.  Close relationship between who you are and what you do.  Good for making plans, or attention to detail.
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2011 15:51:08 »

Tässä suomeksi tietoa,---elämään tulee käytännöllisyyttä, pystyt keskittymään pitkäjänteisesti
                                    ja sitkeästi asioihin, keskittymiskykysi on hyvä, ammatillisesti
                                    aseman vakautumista, tunnustusta työstä,  jne.
                                    Tämmöistä kivaa positiiviset asptektit lupailee.    Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #4 : 02.08.2011 19:21:23 »

huh mulla tulossa saturnuksen oppositio auringolle kuukauden päästä siitä kun muutan uudelle paikkakunnalle ja uuteen työhön Tongue ihan kun ei tuo marsin yhtymä plutolle rassais jo tarpeeksi
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 03.08.2011 06:30:08 »

huh mulla tulossa saturnuksen oppositio auringolle kuukauden päästä siitä kun muutan uudelle paikkakunnalle ja uuteen työhön Tongue ihan kun ei tuo marsin yhtymä plutolle rassais jo tarpeeksi
Heip, älä stressaa suotta vielä saturnuksen oppositiosta auringolle. Itselläni on vuoden saturnus ollut aurinkoon oppositiossa sahaten edes takas perääntyvänä. Lisäksi saturnus on oppositioinut venustani ja marsiani ja hyvin on potkinut Smiley Se on asenteesta kiinni  smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #6 : 03.08.2011 08:42:14 »

Joo pitää ottaa tuo Oinaksen tarmokkuus esiin uudella paikkakunnalla, jos vaikeeksi menee Smiley lueskelin vaan nuita cafeastrologysivuja niin meleko masentavaa tekstiä Cheesy
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 03.08.2011 13:02:16 »

Kiitos paljon nyt näkyy olenvan lokakuuhun saturnuksen transiitit minulla ja miehelläni lisää saturnuksen ohituksia  saturnus aspect_tri keskitaivas sekä  saturnus aspect_opp kuu  miehelläni on  saturnus aspect_opp kuu  sekä muutama muu saturnus transiitti saapa nähdä miten tässä toimitaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 03.08.2011 18:00:14 »

Cafe Astrologylta löytyy kattavat kuvaukset (englanniksi) Saturnuksen transiiteista.

Saturnukset transiitit huoneittain
Saturnuksen transiitti yleisesti
Saturnukset transiitit planeettoihin
« Viimeksi muokattu: 04.08.2011 15:58:51 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 04.08.2011 06:08:10 »

Joo pitää ottaa tuo Oinaksen tarmokkuus esiin uudella paikkakunnalla, jos vaikeeksi menee Smiley lueskelin vaan nuita cafeastrologysivuja niin meleko masentavaa tekstiä Cheesy
Tiedän että saturnuksen transiitit ei ole niitä ilon ja onnen aikoja Wink etenkään oinaalle, joka on tottunut olemaan innokas, energinen ja aikaansaava. Saturnus voi tuntua kuin laittaisi painokengät jalkaan ja vajoaisi pohjaan  Tongue mutta kun tiedostaa, että tällä saturnuksella on jokin viesti kerrottavana ja että se transiitti ei kestä ikuisuuksia niin kyllä siitä selviää. Hyväksyy sen, että nyt mennään hissuksiin mutta ei anna sen masentaa ja katsoo jo tulevaan, että kun saturnus hellittää niin voi taas painaa menemään nasta laudassa  Grin Itse elän juurikin nyt saturnuksen oppositiota auringolle, marsille ja venukselle ja syksyllä/loppuvuodesta saturnus oppositioi kuuta. Se lienee pahin  Cool  Cheesy
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 04.08.2011 14:31:56 »

Meillä molemmilla on elo-syyskuussa  saturnus aspect_opp kuu tuleekohan mykkä koulu. crazy2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 04.08.2011 16:02:28 »

No meikäläinen elää täällä paraikaa  saturnus aspect_squ kuu vaihetta. Väsyttää kamalasti ja vauhti on tosiaan ihan nollassa, noin yleisesti, joka tietysti turhauttaa. Lohduttavaa on kuitenkin tietää, että itse ei ole sössinyt asioita, vaan yleismaailmallisesti energia on nyt "täi tervassa"-meininkiä. Pitää siis levätä, ottaa rauhassa ja kuten aina, keskittyä siihen mikä tuntuu hyvälle. Luottaa itseensä, rakastaa ja arvostaa itseään ja odottaa vain parasta tapahtuvaksi Smiley

Luulen, että transiititkin vaikuttavat meihin riippuen siitä miten näemme elämän ja kuinka olemme asennoituneet siihen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 04.08.2011 16:28:09 »

Löysin vielä yhden enkkulähteen Saturnuksen transiiteista. Pidin itse tästä lähteestä kovasti!

Bob Mark's Astrologer's Saturn Transits

Tutkiskelin omaa karttaani ja huomasin, että siellähän on möllöttänyt jo pidemmän aikaa  saturnus aspect_squ askendentti ! Mitä enemmän luin ja tutkin sekä tuota, että nyt alkavaa 7.huoneeseen osuvaa  saturnus aspect_squ kuu sen hienommalle ja paremmalle minusta itse asiassa tuntuu. Minulla on ollut jo pitkään olo, että pian alkaa kausi, jolloin voin keskittyä ulkomaailman sijaan ihan vain omaan itseeni, kehittämään itseäni ja määrittelemään enemmän sitä kuka olen ja kuka haluan olla. Koska Saturnus transitoi Kuuta sekä Nousumerkkiä yhtä aikaa olen alkanut jo nyt kiinnittää enemmän huomiota omaan naiseuteeni: millainen nainen olen, millainen haluan olla? Mikä minussa on hyvää naisena? Millainen oma feminiininen energiani on? Millainen kuvittelen olevani puolisona, entä millainen tahdon olla? Kuinka haluan ilmaista naiseuttani? Onko jotain mikä häiritsee sitä tai estää minua asiassa (oman pääni sisällä, ei ulkomaailmassa)?

Minusta tämä on ihan mahtavaa aikaa! Ensimmäistä kertaa elämässäni olen ylpeä siitä, että olen nainen. Olen alkanut koristella itseäni koruilla, koska se on mukavaa. Kengätkin viehättävät ja klassinen 1920-luvun tyyli, vaikka olen aina ollut poikatyttö, joka ei meikkaa ja hiihtelee äijävaatteissa! Housuja en ole käyttänyt enää vuosikausiin, hameesta on tullut vakiovaruste. Bling bling on alkanut viehättää ja ystäväni pyörittelee kauhuissaan päätään "Hyvä jumala, nämä hirvityksethän sopii sulle!" Grin
Olen ryhtynyt hyväksymään sitä, etten välttämättä ole mitenkään perinteinen nainen, vaan enemmän tyttömäinen ja suloinen. (Valitettavasti?) Olen saanut geenit, joilla menisin ulkonäköni ja persoonani puolesta naisena enemmän Aasiassa kuin Euroopassa, mutta en anna sen haitata asiaa. Tuntuuhan noilla suloisilla aasialaisleideillä olevan kysyntää täälläkin :Smiley

Hyvin terve ja voimaannuttava itsetutkiskelun kausi siis menossa. Omasta puolestani voin ainakin vielä sanoa, ettei Saturnus ole lainkaan paha. Se palkitsee kaikki ne, jotka ovat tehneet kovaa työtä eivätkä tappele Saturnusta vastaan, vaan antautuvat Universumin virran vietäväksi Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.08.2011 16:30:39 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 04.08.2011 17:07:42 »

Mistä tietää mihin huoneeseen tuo saturnuksen idiot2 transiitti osuu vai tarkoittaako se syntymäkartalla olevaa saturnusta vaiko missä merkissä saturnus tällä hetkellä on??
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 04.08.2011 17:38:52 »

Minusta se tarkoittaa sitä huonetta, missä se planeetta sijaitsee, johon saturnus tekee transiittiaan Smiley

Saturnushan matkustelee muiden planeettojen tavoin vielä omia menojaan yleisellä maailman astrokartalla omissa huoneissaan (esim. horoskooppimerkkeihin nähden), jotka tietysti vaikuttavat enemmän tai vähemmän jokaisen omaan karttaan.

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: