Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen transiitit aurinkoon  (Luettu 16300 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 05.08.2011 07:22:31 »

Hienoa Atha! Siis että sulla on hyvä fiilis!

Ei saturnus transiitti ole paholainen yksistään. Toki se hidastaa ja tahmeuttaa meininkiä, mutta sen voi juurikin ottaa myös aikana jolloin voi keskittyä itseensä. Hiljentyä kuuntelemaan itseään.

Alkuun taistelin hieman vastaan, ahdistuin. Sitten ymmärsin mistä on kyse, aloin kuuntelemaan. Kuunnelkaa siis  Grin

Saturnus voi näyttää uutta suuntaa. Oikeasti!
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #16 : 05.08.2011 14:37:00 »

Atha, sinähän olet nousu-kauris eikö? Koska sinulla tulee Pluto asc:lle? Nimittäin tuli mieleeni, että voisiko plutolla olla myös jotain tekemistä uudistumisesi kanssa? Vaikka saturnus nousumerkkisi hallitsijana voi hioa persoonallisuuttasi myös transiittien kautta ja kuu tosiaan liitetään naisellisuuteen.

Minulla seuraava Saturnus tapahtuma on Saturnuksen paluu ensi vuonna. Siellä se vaanii jo ja odottaa pääsyä seuraavalle kierrokselle... Eikä mulla Saturnuksen ohituksiin ole koskaan kuulunut bling bling, päinvastoin. Mulla on vielä rx pluto yhtymässä saturnukseen, että siitä voi tulla aikamoinen vuosijuhla.  Shocked Kun siihen sekoitetaan vielä tulevat neptunus transiitit niin tulen varmasti raportoimaan mikäli kykenen.  2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 05.08.2011 15:21:19 »

En osaa yhtään sanoa, vissiin kai tässä tämän vuoden aikana  Cheesy Olen aika urvelo astroilun kanssa, joten joudun tutkimaan asioita oman käden kautta ja tekemään johtopäätöksiä, jotka eivät aina välttämättä osu IHAN oikeaan.

Kartan hallitsijahan on tosiaan Saturnus, joten ehkä sekin osaltaan vaikuttaa siihen, ettei Saturnus tunnu niin kamalalle, kuten ei Plutokaan, vaikka sitäkin vissiin pelätään ihan urakalla?

Minä itse asiassa pelkään enemmän tuota Merkkarin heilumista sinne tänne Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 05.08.2011 18:37:41 »

Ah, tarkastin asian ja pluto siirtyy heilumaan nousumerkilleni vasta 2014. Eli, ei pitäis vaikuttaa vielä siis!
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #19 : 06.08.2011 11:33:29 »

^Selvä eli siis se on tuo Saturnus. Täytyy myöntää, että aika yllättävä vaikutus Saturnuksella, mutta tosiaan nousu kauriina se voi olla eri asia.  Ja mitä astroiluun tulee niin kyllä omasta kartasta ne omat johtopäätelmät on useinkin juuri niitä oikeita. Smiley

Minulla tulee noiden edellä mainitsemieni lisäksi vähän sen jälkeen kun olen täyttänyt 30 tr. Pluto yhtymä Dsc. Odotan todellakin mielenkiinnolla tuota uutta ikävuosikymmentä.  Shocked
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 06.08.2011 13:52:20 »

Mulla tulee tuolloin 2014  pluto aspect_con askendentti josta nyt tietoja ronkkiessani esiin pisti sellainen "Älä mulle rupee!"-tyyppinen asennoituminen elämään. Eli omista rajoistaan kiinni pitäminen, vastuunottaminen ja selkärangan kasvattaminen. En tiedä miten kovasti se iskee - vai iskeekö se jotenkin oudon kieroutuneesti, kuten tuo saturnus, koska minulla on vahva pluto vaikutus kartalla muutenkin. Tuollaista temperamenttia kun opiskelin jo 2 vuotta ollessani kuvataiteen koulutuksessa, sillä koulussa kommunikaatio opettajien ja oppilaiden välillä oli huonoa. Usein opettajat päättivät jotain täysin typerää kysymättä meiltä tai antoivat ohjeet, jotka eivät pitäneet paikkaansa tai eivät antaneet ohjeita ollenkaan. Oli miten oli, syy oli sitten tietysti aina oppilaissa, jos joku meni vikaan. Siellä sai pitää ihan tosissaan huolta itsestään ja muista tyyliin "Jumalauta! En varmana suostu tällaiseen älyttömään järjestelyyn, koska tästä on vaan haittaa opinnoilleni! Nyt lähtee rehtorille nootti!"  knuppel2 Grin

Mietin transiittien kanssa sellaista, että transiitit ovat minusta sellaisia elämän oppiläksyissä auttavia opettajia, joista Saturnus on vaativa opettaja. Kuvitellaanpa tilanne, jossa on luokka täynnä oppilaita. Heille annetaan jokaiselle tehtävä, joka pitää suorittaa siihen mennessä, kun Herra Saturnus tulee luokkaan opettamaan. Jokainen oppilas saa kuitenkin itse päättää tekeekö tehtävän ja jos tekee kuinka paljon paneutuu siihen. Jokaisen tehtävä on yksilöllinen, oppilasta itseään eniten hyödyttävä, muttei välttämättä helppo tai mukava.

Ensimmäisen ryhmän oppilaat paneutuvat tehtäväänsä antaumuksella ja pyrkivät tekemään sen niin hyvin kuin mahdollista. Toinen ryhmä silmäilee tehtävää, tekee siitä osan, muttei jaksa antaa sille kamalasti painoarvoa (ehkä joku mukavampi tehtävä houkuttelisi enemmän). Kolmas ryhmä heittää tehtäväpaperin nurkkaan ja alkaa tehdä sitä mikä huvittaa heitä eniten.

Aikaa kuluu ja Herra Saturnus astuu luokkaan (kuvitelkaa hieno mies puvussa). Nyt tehtävien pitäisi olla tehtynä ja jos ei ole niitä aletaan tekemään.

Ensimmäisen ryhmän oppilaat ovat tehneet tehtävänsä, tai saaneet sen ainakin loppuviimeistelyä vaille valmiiksi. Heille Herra Saturnus antaa uusia, mielekkäämpiä ja syventäviä tehtäviä ja palkitsee nähdyn vaivan.
Toisen ryhmän oppilaat ovat puolessa välissä menossa ja Saturnus alkaa patistella heitä jatkamaan. Nyt pitää keskittyä tiukemmin ja opiskelu tuntuu raskaammalle, kun Herra Saturnus hönkii niskaan ja tuijottaa.
Kolmannella ryhmällä alkaa tupen rapinat, kun Herra Saturnus pistää heidät tekemään tehtäviään ihan tosissaan. Jälleen kerran oppilaat saavat toki valita sen vaihtoehdon, että eivät tee tehtäviä, mutta silloin Saturnus pistää asiat ihan päin sitä itseään. "Jos ei hyvällä, niin pahalla".

Eli, transiitti joko tukee sinua, auttaa sinua eteenpäin tai patistelee sinut jatkamaan matkaa itsensä kehittämisen tiellä, vaikka ei yhtään huvittaisi. coolsmiley Luulen, että minulla Saturnus vaikuttaa positiivisesti siksi, että olen tietoisesti pyrkinyt tekemään töitä oman naiseuteni kokemisen, ilmaisemisen ja kunnioittamisen eteen, vaikka välillä olen ollut ihan hukassa enkä tiennyt, edistynkö yhtään. Sanoisin, että viimeiset 7 vuotta ovat olleet eniten tietoisia ja viimeiset 3 vuotta vieläkin enemmän tietoisia tähän läksyyn liittyen. Olisinhan voinut aina valita sen, etten ota naiseuden oppiläksyäni vakavasti - se on kuitenkin ehkä isoin haaste minulle tässä elämässä johtuen siitä, että lähes kaikki muistamani naiselämäni menneisyydestä ovat kirjaimellisesti perseestä. Siellä on tullut Saturnus, Pluto ja Neptunus tyyppisiä asioita vastaan ihan urakalla, joita olen myös itse tyhmyyttäni aiheuttanut. Tässä elämässä sitä on alitajuisesti miettinyt, että "Ei hyvä jumala, taas naisen keho ja naisen asema! Miten tämän välttäisi?!" Eihän sitä voi välttää. Sen kanssa pitää päästä balanssiin fyysisellä tasolla, emotionaalisella tasolla ja henkisellä tasolla coolsmiley

« Viimeksi muokattu: 06.08.2011 13:54:35 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #21 : 06.08.2011 20:14:35 »

Minusta tämä on ihan mahtavaa aikaa! Ensimmäistä kertaa elämässäni olen ylpeä siitä, että olen nainen. Olen alkanut koristella itseäni koruilla, koska se on mukavaa. Kengätkin viehättävät ja klassinen 1920-luvun tyyli, vaikka olen aina ollut poikatyttö, joka ei meikkaa ja hiihtelee äijävaatteissa! Housuja en ole käyttänyt enää vuosikausiin, hameesta on tullut vakiovaruste. Bling bling on alkanut viehättää ja ystäväni pyörittelee kauhuissaan päätään "Hyvä jumala, nämä hirvityksethän sopii sulle!" Grin

Loistavaa! Tiedätkö, tuo voisi johtua myös siitä että sinulla on juuri progressiivinen  kuu siirtynyt Leijonaan joten seuraavat 2,5 vuotta ovat varmasti mukavaa aikaa.

Kuvailit Saturnusta mielestäni todella hienosti. Ehkäpä sinulla on siihen niin kypsä suhtatuminen että tuo ikävä transiitti Kuuhun menee kevyesti ohi.

Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 06.08.2011 20:24:13 »

Minulla alkamassa   saturnus aspect_squ kuu,, ja pukeutuminen on muuttunut jälleen
 naisellisemmaksi, pidän mielellään farkku hametta, sääret saavat näkyä, ja muutankin
 housukauden jälkeen on ihana laittautua "rohkeasti" naiselliseksi, --mutta proge  kuu:ni
 on siirtymässä syksyllä  vaakaan, 3h.  uskon siihen melkein eniten.   Smiley

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #23 : 07.08.2011 19:58:43 »

Minulla progekuu vaihtui vuosi sitten oinaaseen, mielenkiintoinen pointti sen vaikutus tyyliin. Oinas on tuonut minun tyyliini urheilullisuutta ja punaisen värin takaisin vaatekaappiin.

Minulla meni tr.  saturnus aspect_opp kuu yllättävän kevyesti ohi. Ehkä siksi, koska olin jo käynyt sellaisen Saturnus koulun, että se ei enää tuntunut missään. Saturnus on kuin tuo Athan kuvailema opettaja, joka on taustalla koko ajan, välillä poissa, mutta tulee aina säännöllisesti pitämään pistokokeita. Kun niistä selviää niin pääsee taas eteenpäin.

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 08.08.2011 06:46:55 »

Athan kirjoitus kuulosti oikein osuvalta luulisin.

Mitä mieltä olette. Syntymäkartallani on saturnuksen oppositio auringolle, venukselle ja marsille. Johtuisiko siitä, että minulla saturnnuksen paluu ja heti perään seuranneet (menossa juuri nyt) saturnuksen oppositiot noille persoonallisille planeetoille on mennyt melko kivuttomasti. Että kun elämäni on ollut pienestä pitäen hyvin vastuuntäyteistä, jopa rankkaa niin olen jo käynyt läpi niitä saturnuksen kouluja tarpeeksi. Olen jo oppinut ja siksi nämä saturnuksen transiitit oikeastaan vaan osoittavat suuntaa ja vahvistavat ajatuksiani siitä tiestä mitä olen kulkemassa?

Sillä jos totta puhutaan, en ole koskaan ollut onnellisempi kuin nyt. Eikö olekkin outoa? Pahimmat saturnuksen transiitit ja silti olen innoissani Smiley Ensi vuodelle on suuria suunnitelmia ja ekaa kertaa minusta tuntuu että nyt olen saamassa kaiken mistä olen haaveillut aina. Kuin palkinto!

Toki työssäni tunnen saturnuksen paineita, jopa painostavina, mutta siihenkin on ensi vuonna tulossa muutos Smiley
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 10.08.2011 09:46:08 »

Tuo  saturnus aspect_sex aurinko on siis hyvä jakso jotakin olen oppinut.
Mitäs tuo  saturnus aspect_tri kuu opettaa,kun se sattuu meille molemille onko kotiin liittyvissä asioissa vaikeuksia kuuhan kyllä edustaa sisäistä turvallisuutta,menneisyys,käyttäytyminen,lapsuus,tunne-elämä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: