Minerwa
|
|
« : 24.07.2011 17:38:26 » |
|
Hei Tampereen seudun astroilijat, Jokunen vuosi sitten Tampereella miittailtiin ahkerasti, mutta nyt on ollut hiljaiseloa jo pitkään. Tehdäänkö muutos? Lauantaille 17.9. olisi alustavasti suunnitteilla miitti, johon toivottavasti saamme vierailevia tähtiä myös Keski- ja Etelä-Suomesta. Aika, paikka ja ohjelma tarkentuvat myöhemmin ja ilmoittelen ne sitten ilmoittautuneille - ehdotuksia otetaan mielihyvin vastaan!! Ilmoittautua voi joko tänne tai yv:nä suoraan minulle. Käyn nykyisin aika harvoin foorumilla, mutta vastailen sitä mukaa, kun olen paikalla Näkymisiin!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #1 : 26.07.2011 17:38:20 » |
|
Seitsemän alustavaa ilmoittautumista itseni mukaan lukien Miiteissä on aina ollut mukavaa eli ihan vapaalla kaavalla mennään, jutellaan, nautiskellaan hyvästä ruoasta ja juomasta, ja innokkaimmat voivat lähteä vielä jatkoillekin Tampereen yöhön. Jos joku haluaa keksiä ohjelmaa tai vaikka laulaa niin sana on vapaa ... kuunteluoppilaanakin saa toki olla eikä mitään "ennakkotietovaatimuksia" astrologiasta ole, joten kaikki joukolla mukaan!!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #2 : 30.07.2011 22:17:12 » |
|
Ja hei... jos on porukkaaa tulossa kauempaa, niin viestiä tänne tai yv:nä nin voidaan katsella kimppavarausta vaikka Omeniin... Niin.. minä siis olen yksi 7 jo ilmoittautuneesta myös..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 31.07.2011 11:12:02 » |
|
Tuohan on äiti maa messujen viikonloppu, eli muualta tulijat saisivat siinä kaksi kärpästä samalla iskulla. Voisin ilmottautua alustavasti, mutta varauksella jos joudunkin perumaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #4 : 09.08.2011 17:55:14 » |
|
Minerwa, laskitkohan jo minut mukaan? En huomannut aiemmin tätä ketjua kun olin reissussa, mutta päivämäärä on joka tapauksessa jo alustavasti merkattu kalenteriin. Ja mukaan vaan kaikki Tampereen seudun entiset ja uudet astroilijat!
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #5 : 09.08.2011 18:04:37 » |
|
voin yrittää. en uskalla luvata.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #6 : 09.08.2011 18:45:47 » |
|
Meigäläinen yrittää myös ehtiä poikkeemaan... ! Olis kiva nähdä myös uusia naamoja!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #7 : 11.08.2011 14:12:14 » |
|
Heips!! Jos voisi pienen toiveen esittää aikataulujen suhteen, niin kävisikö tapaamiselle jokin alkuillan aika...? Sain nimittäin kutsun samalle päivälle ristiäisiin Tampereella Tampellan alueella kello 14 aikaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #8 : 11.08.2011 16:25:29 » |
|
jaa, mä passaan, meen sinne messuille
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #9 : 12.08.2011 21:35:02 » |
|
Minerwa, laskitkohan jo minut mukaan?
Laskin, koska arvasin aiemman keskustelun myötä, että tulet kuitenkin Jos voisi pienen toiveen esittää aikataulujen suhteen, niin kävisikö tapaamiselle jokin alkuillan aika...?
Minuakin alkoivat kiinnostaa ne messut, sillä en ollut huomannutkaan, että osuvat juuri tälle viikonlopulle. Miten olisi, jos nähtäisiin aluksi täällä...? http://www.aitimaakeskus.com/7_messut/Messut1_syys2011.pdf... ja sen jälkeen syömään ja muuhun hauskanpitoon keskustaan? Mukaan voisi liittyä siis joko messuilla tai n. klo 18 ravintolassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #10 : 12.08.2011 22:07:27 » |
|
Minulle sopii mainiosti!!! Ehdin osallistua ristiäisiin (teistä osa on tavannutkin Miiran, eli äidin) ja minuakin vähän kiinnostaisi nuo messut, mutta viimeistään sitten syömään ehdin ainakin.. Kyselen tässä enemmän ja ilmoitan ehkä sitten jos saan mukaan pari uutta naamaa myös..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
minsa
|
|
« Vastaus #11 : 13.08.2011 16:13:22 » |
|
Hei Tampereen seudun astroilijat, Jokunen vuosi sitten Tampereella miittailtiin ahkerasti, mutta nyt on ollut hiljaiseloa jo pitkään. Tehdäänkö muutos? Lauantaille 17.9. olisi alustavasti suunnitteilla miitti, johon toivottavasti saamme vierailevia tähtiä myös Keski- ja Etelä-Suomesta. Aika, paikka ja ohjelma tarkentuvat myöhemmin ja ilmoittelen ne sitten ilmoittautuneille - ehdotuksia otetaan mielihyvin vastaan!! Ilmoittautua voi joko tänne tai yv:nä suoraan minulle. Käyn nykyisin aika harvoin foorumilla, mutta vastailen sitä mukaa, kun olen paikalla Näkymisiin! Moi, mä voisin tulla mukaan kun olen innostunut astrologiasta ihan kybällä, jos joku tarvii kyytiä niin salosta lähden ja katsotaan jos saisin innostumaan muitakin kun seura on täällä mitä mahtavin t.Minna
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #12 : 13.08.2011 20:28:41 » |
|
Minerwa, laskitkohan jo minut mukaan? Laskin, koska arvasin aiemman keskustelun myötä, että tulet kuitenkin Hyvä juttu. Messuilla piipahtaminen kuulostaisi myös hyvältä idealta, eli I'm in.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #13 : 13.08.2011 21:44:33 » |
|
Hienoa tavata uusia astrolaisia - tervetuloa!! ... ja teitä vanhoja tuttuja tietysti myöskin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #14 : 13.08.2011 22:12:20 » |
|
Reittioppaan mukaan Sammonkadulle pääsee keskustasta (esim. rautatieasemalta) paikallisliikenteen busseilla 17, 25 ja 27. Näitä meni ihan mukavan usein ja suoraan, joten julkisillakin on varmasti helppo tulla. Pysäkit Uintikeskus ja Sammonkatu 56 näyttäisivät olevan messupaikan lähellä. Korjatkaa paikkakuntalaiset, jos olen väärässä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|